Det var väldigt länge sen
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Det var väldigt länge sen

    som min man och jag var ute själva. Trot eller ej, här sitter vi bakis och sega. I går var vi ensamna hela dagen, var hos vänner och fika men på kvällen fick vi för oss att åka till stan. Väl där, åt god mat och plötsligt så var vi ute på Alladin och jazzade loss. Mycket märkligt faktiskt, bara han och jag men ändå hade vi skitkul =). Det är annars inte så ofta de där "pirriga" kommer fram efter 14 år ihop.

    Hem sent i natt raglade vi ialla fall, väldigt mycket fattigare och i morse kändes det tungt. Men vi tankade ändå rejält med eneregi och kärlek så det var det värt. Dessutom fick ju en hel del tid här hemma bara för oss själva idag också.

    Sååå underbart att ha barnen borta en natt, så man får längta lite efter dem också.
  2. 1
    Det var väldigt länge sen som min man och jag var ute själva. Trot eller ej, här sitter vi bakis och sega. I går var vi ensamna hela dagen, var hos vänner och fika men på kvällen fick vi för oss att åka till stan. Väl där, åt god mat och plötsligt så var vi ute på Alladin och jazzade loss. Mycket märkligt faktiskt, bara han och jag men ändå hade vi skitkul =). Det är annars inte så ofta de där "pirriga" kommer fram efter 14 år ihop.

    Hem sent i natt raglade vi ialla fall, väldigt mycket fattigare och i morse kändes det tungt. Men vi tankade ändå rejält med eneregi och kärlek så det var det värt. Dessutom fick ju en hel del tid här hemma bara för oss själva idag också.

    Sååå underbart att ha barnen borta en natt, så man får längta lite efter dem också.
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Det låter helt underbart, det var ni verkligen värda!! Försök att inte tänka på pengarna. Precis som du skrev tankade ni massor va energi och kärlek och DET är viktigt och en superbra investering.

    Gläds med er!!
  4. 2
    Det låter helt underbart, det var ni verkligen värda!! Försök att inte tänka på pengarna. Precis som du skrev tankade ni massor va energi och kärlek och DET är viktigt och en superbra investering.

    Gläds med er!!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Underbart!!

    Ibland måste man vara lite tokig, gör gott för förhållandet!

    Kram
  6. 3
    Underbart!!

    Ibland måste man vara lite tokig, gör gott för förhållandet!

    Kram
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4
    Å så skoj!
    Låter som ni hade det bra!

    På Fredag åker Jakob med sin farmor hem till sina kusiner på Munsö. Där skall han vara hela helgen.
    Vi skall på fest på lördag, därför åker han dit, men vi får en helkväll för oss själva på fredag. Det skall bli mysigt. Längtar
  8. 4
    Å så skoj!
    Låter som ni hade det bra!

    På Fredag åker Jakob med sin farmor hem till sina kusiner på Munsö. Där skall han vara hela helgen.
    Vi skall på fest på lördag, därför åker han dit, men vi får en helkväll för oss själva på fredag. Det skall bli mysigt. Längtar
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Vad härligt

    Låter som en toppen-kväll, och såna kvällar behövs ibland, så man kan vårda kärleken lite och vara ifrån barnen.

    Kram!
  10. 5
    Vad härligt

    Låter som en toppen-kväll, och såna kvällar behövs ibland, så man kan vårda kärleken lite och vara ifrån barnen.

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    Låter toppen. Vi hade farmor här hemma natten till söndag när vi var på bröllop. Skööönt.
  12. 6
    Låter toppen. Vi hade farmor här hemma natten till söndag när vi var på bröllop. Skööönt.

Liknande trådar

  1. Väldigt länge sedan
    By Matildis in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-10-06, 19:59
  2. Hejsan väldigt länge sen!
    By Annis med Linn in forum _01 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-14, 17:02
  3. Väldigt länge sen
    By MammaP in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 07:24
  4. Väldigt länge sen sist.
    By Maria m Viktor in forum Downs Syndrom
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 14:04
  5. Väldigt länge senden...
    By Jenny m Rasmus & Jesper in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 16:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar