Helt chockad!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Helt chockad!

    Idag vaknade jag 20 i 7 av att jag hör Alice ligga och kräkas i sin säng och det är inte lite kräk heller. Det låter som när någon är magsjuk. Jag flyger upp, Alice börjar gallskrika och det var ett skrik jag aldrig hört. Jag blev faktiskt riktigt rädd. Sambon hade åkt till jobbet så jag var ensam med barnen. När jag skulle försöka tvätta av henne och ta av pyjamasen så bara skrek hon. Sen lyckades jag lugna ner henne och amma henne lite men eftersom det bara var en timme sen hon åt sist var det inte mycket att hämta. Gjorde lite tillägg och då lugnar hon sig.

    Då är det dags för att bajsa och vilket lass hon lade av. Jag har aldrig sett dess like. Sen fortsatte vi äta lite efter det och ögonlocken började bli tyngre och tyngre tills hon somnade vid kl. 8. Helt utmattad antagligen.

    Hon sover fortfarande! Och detta är verkligen inte likt Alice. Hon sover ju kanske 30-45 minuter på sin höjd. Så jag har för första gången hunnit äta frukost, fixa till mig, vika lite tvätt, slänga in en ny tvätt, diska och nu precis fikade vi lite jag och Max. (Jossans smaskiga muffins, som vi bakade igår)

    Hua, vilken morgon! Hoppas bara inte hon håller på att bli sjuk den lilla hönan.
  2. 1
    Helt chockad! Idag vaknade jag 20 i 7 av att jag hör Alice ligga och kräkas i sin säng och det är inte lite kräk heller. Det låter som när någon är magsjuk. Jag flyger upp, Alice börjar gallskrika och det var ett skrik jag aldrig hört. Jag blev faktiskt riktigt rädd. Sambon hade åkt till jobbet så jag var ensam med barnen. När jag skulle försöka tvätta av henne och ta av pyjamasen så bara skrek hon. Sen lyckades jag lugna ner henne och amma henne lite men eftersom det bara var en timme sen hon åt sist var det inte mycket att hämta. Gjorde lite tillägg och då lugnar hon sig.

    Då är det dags för att bajsa och vilket lass hon lade av. Jag har aldrig sett dess like. Sen fortsatte vi äta lite efter det och ögonlocken började bli tyngre och tyngre tills hon somnade vid kl. 8. Helt utmattad antagligen.

    Hon sover fortfarande! Och detta är verkligen inte likt Alice. Hon sover ju kanske 30-45 minuter på sin höjd. Så jag har för första gången hunnit äta frukost, fixa till mig, vika lite tvätt, slänga in en ny tvätt, diska och nu precis fikade vi lite jag och Max. (Jossans smaskiga muffins, som vi bakade igår)

    Hua, vilken morgon! Hoppas bara inte hon håller på att bli sjuk den lilla hönan.
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    usch....

    det där lät inget trevligt! Hoppas att det inte är nån magåkomma utan att hon är som vanligt sen när hon vaknar!
    *** stolt mamma till Olivia (2003) och Isak (2006)***

    http://lillasysteryster.blogspot.com/
  4. 2
    usch.... det där lät inget trevligt! Hoppas att det inte är nån magåkomma utan att hon är som vanligt sen när hon vaknar!
  5. Medlem sedan
    Nov 1998
    #3

    Stackars liten...

    ...kanske har hon fått en släng av någon magbacill!
    Skönt iallfall för er båda att hon kunde slappna av och somna en stund.

    Hoppas hon är piggare när hon vaknar igen.
  6. 3
    Stackars liten... ...kanske har hon fått en släng av någon magbacill!
    Skönt iallfall för er båda att hon kunde slappna av och somna en stund.

    Hoppas hon är piggare när hon vaknar igen.
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Stackars lilla Alice. Hoppas verkligen att hon inte är sjuk!
  8. 4
    Stackars lilla Alice. Hoppas verkligen att hon inte är sjuk!

Liknande trådar

  1. Helt chockad..
    By Zalin in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 08:32
  2. är helt chockad!
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 15:40
  3. Jag är helt chockad! *S*
    By Norrskenet in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 16:28
  4. Helt chockad!!
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 09:13
  5. Helt chockad
    By sladdisar?! in forum _0605 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 21:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar