hejsan på er..
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    hejsan på er..

    har varit tyst men läst allt.. jättekul för alla som varit på ul o att allt är bra..jag blir avundsjuk på er i stockholm som varit o fikat önskar jag oxå fick vara med men det blir jobbig körtid ca 10 timmar tur o retur.. ha ha.. hoppas att flytten går bra för erik o strunt i den där syrran..kommer inte ihåg vem det var som skulle till shanghai men jag är inte alls avundsjuk.. ha ha.. skulle gä'rna hänga med i en "stor" resväska.. vi fick vinter här i åmål i natt kul nu har det börjat med alla kläder o raggsockor osv.. men men.. det kommer nog att gå fort det är snart april.. kram på er allihopa..
  2. 1
    hejsan på er.. har varit tyst men läst allt.. jättekul för alla som varit på ul o att allt är bra..jag blir avundsjuk på er i stockholm som varit o fikat önskar jag oxå fick vara med men det blir jobbig körtid ca 10 timmar tur o retur.. ha ha.. hoppas att flytten går bra för erik o strunt i den där syrran..kommer inte ihåg vem det var som skulle till shanghai men jag är inte alls avundsjuk.. ha ha.. skulle gä'rna hänga med i en "stor" resväska.. vi fick vinter här i åmål i natt kul nu har det börjat med alla kläder o raggsockor osv.. men men.. det kommer nog att gå fort det är snart april.. kram på er allihopa..
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    skiter i syrran å ISSI ör det dom drar till Shanghai du får säkert hänga med
    Flytten kommer gå toppen .. blir dock utan internet i ett par dar *biter på naglarna*
    mer å läsa när jag kommer tillbaka

    Du kanske har vägarna förbi Sthlm nu innan april, då kan vi ju alltid försöka smälla ihop en fika

    Här i sthm kom vintern i morse det blåste å snön yrde.. jag har fortfarande sommar däck på bilen .. *suck*

    Hoppas det är bra med dig iaf!
    nu ska jag lägga mig i sängen å glo på TV igen .. ett lyx som försvinner på lördag
  4. 2
    skiter i syrran å ISSI ör det dom drar till Shanghai du får säkert hänga med
    Flytten kommer gå toppen .. blir dock utan internet i ett par dar *biter på naglarna*
    mer å läsa när jag kommer tillbaka

    Du kanske har vägarna förbi Sthlm nu innan april, då kan vi ju alltid försöka smälla ihop en fika

    Här i sthm kom vintern i morse det blåste å snön yrde.. jag har fortfarande sommar däck på bilen .. *suck*

    Hoppas det är bra med dig iaf!
    nu ska jag lägga mig i sängen å glo på TV igen .. ett lyx som försvinner på lördag

Liknande trådar

  1. Hejsan morsan hejsan stabben...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 20:58
  2. hejsan morsan, hejsan stabben,här e brev
    By nallemamma in forum Autismspektrum
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 14:26
  3. Hejsan...
    By MiaKL,S03+K06 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 10:58
  4. Hejsan!!!
    By Kanka in forum _0705 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 14:02
  5. Hejsan hejsan, länge sedan nu :o)
    By mamma_mina in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar