10 Månader idag :-)
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    10 Månader idag :-)

    ..och jag jaycker tvärtemot Lilla mY,.....Vart tog tiden vägen??? Det har gått så fort!!!!
    Jag kan inte fatta att det där lilla skrynkliga knyttet man kom hem med från BB är den härliga tjej vi har här idag. Visst, hon sover inte bra alls men hon är världens gladaste och goaste tjej.

    Dom börjar bli stora nu våra små :-)

    Kram Till alla i snörusket!!!
    Mamma till Emil-00, Robin-02 och Lovisa-06
  2. 1
    10 Månader idag :-) ..och jag jaycker tvärtemot Lilla mY,.....Vart tog tiden vägen??? Det har gått så fort!!!!
    Jag kan inte fatta att det där lilla skrynkliga knyttet man kom hem med från BB är den härliga tjej vi har här idag. Visst, hon sover inte bra alls men hon är världens gladaste och goaste tjej.

    Dom börjar bli stora nu våra små :-)

    Kram Till alla i snörusket!!!
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Jag känner som du! Vart tog tiden vägen?? Det har gått såååå fort och plötsligt sitter man här med världens gulligaste kille!! Opartisk, jag?? nääää

    Men ärligt talat, alldeles nyss låg det ett litet knyte i min famn som behövde hjälp med precis allt, och nu går det där knytet omkring runt möblerna och hittar på massa bus Helt fantastiskt och det är inte utan att bebissuget kommer smygandes igen

    Vi är såååå lyckligt lottade som har våra små guldklimpar!!!

    Kram till dig
  4. 2
    Jag känner som du! Vart tog tiden vägen?? Det har gått såååå fort och plötsligt sitter man här med världens gulligaste kille!! Opartisk, jag?? nääää

    Men ärligt talat, alldeles nyss låg det ett litet knyte i min famn som behövde hjälp med precis allt, och nu går det där knytet omkring runt möblerna och hittar på massa bus Helt fantastiskt och det är inte utan att bebissuget kommer smygandes igen

    Vi är såååå lyckligt lottade som har våra små guldklimpar!!!

    Kram till dig
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    Också en 10-månaders idag. Och jag håller faktiskt med dig,är det verkligen samma bebis som var blott 49 cm lång när jag fick med mig honom hem?

    Innan man hinner blinka så har dom fyllt 5...*ler*
  6. 3
    Också en 10-månaders idag. Och jag håller faktiskt med dig,är det verkligen samma bebis som var blott 49 cm lång när jag fick med mig honom hem?

    Innan man hinner blinka så har dom fyllt 5...*ler*

Liknande trådar

  1. 6 månader idag!
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-01, 19:26
  2. 5 månader idag!
    By -Majsan- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-17, 20:21
  3. 10 Månader idag = )
    By Mayia in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-06, 16:40
  4. Moa 4 månader idag!
    By Sanna m. M&M&Moa 050915 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 17:50
  5. Idag är Nea tre månader!
    By Catten m. Didde & Nea in forum _0507 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 23:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar