Egoistiska pappor
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Egoistiska pappor

    Mannen jag (tyvärr) delar hushåll och barn med är inte intresserad av att tillbringa julen med sin fyraåriga dotter. Han vill hellre åka till sin flickvän i England. (Han och jag har inget förhållande längre, bor ihop pga. bostadsbrist.)

    Jag trodde att jag tappat all min respekt för aset, men nu är han verkligen i botten!
  2. 1
    Egoistiska pappor Mannen jag (tyvärr) delar hushåll och barn med är inte intresserad av att tillbringa julen med sin fyraåriga dotter. Han vill hellre åka till sin flickvän i England. (Han och jag har inget förhållande längre, bor ihop pga. bostadsbrist.)

    Jag trodde att jag tappat all min respekt för aset, men nu är han verkligen i botten!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    tyvärr alldeles för vanligt..ser det själv på nära håll med ett ex som vägrar att ens träffa sonen..
  4. 2
    tyvärr alldeles för vanligt..ser det själv på nära håll med ett ex som vägrar att ens träffa sonen..
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Att bo tillsammans med sitt ex är ju inte rekomenderat.

    Är det inte så att han inte vill fira jul med dig det handlar om o inte dottern? Skulle han ta med sig dottern till england o fira jul om han fick?

    Sen kanske nya flickvännen också har ngt med det hela o göra. T.ex "tänker du fira jul med ditt ex o inte med mig?!"
  6. 3
    Att bo tillsammans med sitt ex är ju inte rekomenderat.

    Är det inte så att han inte vill fira jul med dig det handlar om o inte dottern? Skulle han ta med sig dottern till england o fira jul om han fick?

    Sen kanske nya flickvännen också har ngt med det hela o göra. T.ex "tänker du fira jul med ditt ex o inte med mig?!"
  7. anchita
    #4

    Jag köpte mitt hem...

    Bodde i Birkastan med min familj. Men när vi ville sära på oss, så köpte jag ett radhus utanför stan. Dyrt, sure, men billigare än en lägenhet i samma område som jag då bodde på. Jag tjänar inte särskilt bra, men jag var peppad som fan o gick till banken och fick låna hela beloppet. Det är tufft ekonomiskt, men jag har en inställning som hjälper mig mycket: att om det är någon som kan påverka min ekonomi, så är det jag.
    Nu lever vi så här, sedan två år tillbaka. Mitt ex och jag har hittat varandra som kompisar, och det är underbart. Våran dotter bor växelvis, och vi mår alla tre bra. Dom veckor då jag inte har tjejen här, kan jag jobba hur mycket jag vill, och på så vis få mer stålar.
  8. 4
    Jag köpte mitt hem... Bodde i Birkastan med min familj. Men när vi ville sära på oss, så köpte jag ett radhus utanför stan. Dyrt, sure, men billigare än en lägenhet i samma område som jag då bodde på. Jag tjänar inte särskilt bra, men jag var peppad som fan o gick till banken och fick låna hela beloppet. Det är tufft ekonomiskt, men jag har en inställning som hjälper mig mycket: att om det är någon som kan påverka min ekonomi, så är det jag.
    Nu lever vi så här, sedan två år tillbaka. Mitt ex och jag har hittat varandra som kompisar, och det är underbart. Våran dotter bor växelvis, och vi mår alla tre bra. Dom veckor då jag inte har tjejen här, kan jag jobba hur mycket jag vill, och på så vis få mer stålar.

Liknande trådar

  1. Är vi egoistiska?? (långt)
    By Viivi in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-02, 06:58
  2. Är vi egoistiska??
    By Viivi in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-08-30, 10:39
  3. Är vi egoistiska som åker själva?
    By februari2012 in forum Resesnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 20:46
  4. Svenskar är bra egoistiska!
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2009-09-24, 13:49
  5. Är vi egoistiska???
    By Mian m7 in forum Många barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-10, 13:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar