Ja nu har vi fyllt ett här
_0511 Novemberbarn
  1. IlCapitana m Eddi& P
    #1

    Ja nu har vi fyllt ett här

    Det gick fort som attans. Det är inte klokt alltså. Min lilla lilla bebis, nu är han på väg på stapliga ben, med talet på G, egen vilja och en viss förmåga att kunna uttrycka den. Vi bytte säng i går också till en växa säng för han har iaf lärt sig att ta sig ur den gamla höga så det var ingen idé. Å allt detta gör och har inte en BEBIS!!!!! *BUHUUU* Min lilla lilla fis. Inga fler bebbar ska det bli heller och njuta av denne hann jag inte göra spec mycket.
    Förövrigt så var det en fin födelsedag.
    Grattis till alla er andra som fyllt och som kommer att fylla år nu.
    Varma kramar
  2. 1
    Ja nu har vi fyllt ett här Det gick fort som attans. Det är inte klokt alltså. Min lilla lilla bebis, nu är han på väg på stapliga ben, med talet på G, egen vilja och en viss förmåga att kunna uttrycka den. Vi bytte säng i går också till en växa säng för han har iaf lärt sig att ta sig ur den gamla höga så det var ingen idé. Å allt detta gör och har inte en BEBIS!!!!! *BUHUUU* Min lilla lilla fis. Inga fler bebbar ska det bli heller och njuta av denne hann jag inte göra spec mycket.
    Förövrigt så var det en fin födelsedag.
    Grattis till alla er andra som fyllt och som kommer att fylla år nu.
    Varma kramar
  3. KAJO
    #2

    GRATTIS

    till Eddie, mirakelbebisen. Jag minns hur glad och tacksam jag var att jag hade en planerad snittid efter att ha läst om er drama. Jag minns också de häftiga fotona från snittet. Krama ungarna och kika in lite oftare:-)
  4. 2
    GRATTIS till Eddie, mirakelbebisen. Jag minns hur glad och tacksam jag var att jag hade en planerad snittid efter att ha läst om er drama. Jag minns också de häftiga fotona från snittet. Krama ungarna och kika in lite oftare:-)
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Ja, herre gud vad tiden gått fort!! Grattis till till nyblivna ettåringen!! Vi har oxå en liten gullig växa säng från svärmors tid som väntar, har spjälisen som sidovagn nu, men börjar bli sugen på byta, för den är så otroligt gullig!! Här blir Ellen ett år den 20:e, men är som synes under redan smygfirad...
  6. 3
    Ja, herre gud vad tiden gått fort!! Grattis till till nyblivna ettåringen!! Vi har oxå en liten gullig växa säng från svärmors tid som väntar, har spjälisen som sidovagn nu, men börjar bli sugen på byta, för den är så otroligt gullig!! Här blir Ellen ett år den 20:e, men är som synes under redan smygfirad...
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4

    Grattis Eddie!!

    Klättra ur sängen, det var till att vara en klättrig liten krabat =)

    Kram
    Stolt mamma till Emma 030129 och Saga 051105
  8. 4
    Grattis Eddie!! Klättra ur sängen, det var till att vara en klättrig liten krabat =)

    Kram
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5
    GRATTIS!! till Eddie p[ sin f;rsta f;desledag! *max har slagit p[ tangentbordet, jag vet inte hur jag ska f[ bokst'verna att bli normala igen
    Oj! v'xas'ng redan, d[ f;rst[r jag att han k'nns 'nnu st;rre!
  10. 5
    GRATTIS!! till Eddie p[ sin f;rsta f;desledag! *max har slagit p[ tangentbordet, jag vet inte hur jag ska f[ bokst'verna att bli normala igen
    Oj! v'xas'ng redan, d[ f;rst[r jag att han k'nns 'nnu st;rre!
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6
    Mmm min lilla mirakelbebbe, är han fortfarande fast inte så bebbeaktig längre. Jag ska krama mina om du gör det samma, och jag kikar in ofta men jag skriver inte så mycket.
    Lev å må!
  12. 6
    Mmm min lilla mirakelbebbe, är han fortfarande fast inte så bebbeaktig längre. Jag ska krama mina om du gör det samma, och jag kikar in ofta men jag skriver inte så mycket.
    Lev å må!
  13. Medlem sedan
    Apr 2003
    #7
    Ja alltså hans säng har gått sönder så det var till att köpa en ny iaf, och då iddes jag inte köpa en bebbesäng, å det verkar gå bra än så länge, han ligger kvar.
  14. 7
    Ja alltså hans säng har gått sönder så det var till att köpa en ny iaf, och då iddes jag inte köpa en bebbesäng, å det verkar gå bra än så länge, han ligger kvar.
  15. Medlem sedan
    Apr 2003
    #8
    Japp mycket klättrig, aldeles FÖR klättrig vill jag lova, men han lär sig behärska det eftersom så jag har inte samma klump i magen längre, sen har han en syrra som har rätt bra koll på honom också. Tack för grattis!
  16. 8
    Japp mycket klättrig, aldeles FÖR klättrig vill jag lova, men han lär sig behärska det eftersom så jag har inte samma klump i magen längre, sen har han en syrra som har rätt bra koll på honom också. Tack för grattis!
  17. Medlem sedan
    Apr 2003
    #9
    Ja det var som ett måste, den säng han haft tidigare hade pajjat, så då tyckte jag inte att det var någon idé att köpa en ny bebbesäng, och det verkar gå bra, han ligger kvar i den till skilnad från vad han gjorde med den förra.
    Ha det gott och tack för grattis!
  18. 9
    Ja det var som ett måste, den säng han haft tidigare hade pajjat, så då tyckte jag inte att det var någon idé att köpa en ny bebbesäng, och det verkar gå bra, han ligger kvar i den till skilnad från vad han gjorde med den förra.
    Ha det gott och tack för grattis!
  19. KAJO
    #10

    *ASG*

    Jag var rädd att du kanske hade fått en hjärnblödning eller nåt med den stavningen:-) Här får man se till att hålla Robin undan för han slår sönder sakerna istället...Inte så kul.
  20. 10
    *ASG* Jag var rädd att du kanske hade fått en hjärnblödning eller nåt med den stavningen:-) Här får man se till att hålla Robin undan för han slår sönder sakerna istället...Inte så kul.
  21. Medlem sedan
    Mar 2005
    #11

    Stort grattis!

    Visst går det för snabbt. Samtidigt är det en tjusning med varje ålder. (Försöker intala mig själv..)
    http://mylind.blogspot.com/

    Rebecca -94, Jennifer -02, Amanda -05, Ludvig 24/3-09
  22. 11
    Stort grattis! Visst går det för snabbt. Samtidigt är det en tjusning med varje ålder. (Försöker intala mig själv..)
  23. Medlem sedan
    May 2001
    #12
    Grattis!!! Visst är det både härligt och vemodigt att de börjar bli så stora. Jag börjar längta efter en till liten nu, nästan i alla fall...
  24. 12
    Grattis!!! Visst är det både härligt och vemodigt att de börjar bli så stora. Jag börjar längta efter en till liten nu, nästan i alla fall...
  25. Medlem sedan
    Nov 2001
    #13
    He he :-) Men nu är det fixat! På något mystiskt sätt....
    Nej, Max har i allafall inte sönder grejjerna...än!
  26. 13
    He he :-) Men nu är det fixat! På något mystiskt sätt....
    Nej, Max har i allafall inte sönder grejjerna...än!
  27. Medlem sedan
    Mar 2005
    #14
    GRATTIS GARTTIS!!! Oh så roligt!
  28. 14
    GRATTIS GARTTIS!!! Oh så roligt!

Liknande trådar

  1. Nu har jag fyllt mp3:n.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 18:40
  2. Ett liv fyllt av liv!?
    By rådvill in forum Många barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 13:02
  3. Ett liv fyllt med liv!?
    By rådvill in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 07:39
  4. Ett liv fyllt med liv!?
    By rådvill in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 20:55
  5. Nu har jag fyllt
    By **Dame** in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-15, 06:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar