Nu har jag varit på mitt UL..
Läpp-, käk- och gomspalt
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Nu har jag varit på mitt UL..

    och fick veta att dom kunde inte se några tecken på LKG-spalt, hon kollade noga o länge.. Jag fick dessutom veta att det blir en liten tjej så den 8 april kommer det en liten Emmy Linnea Jessica till världen. Är bara så glad att allt såg bra ut o att hon mår bra o växer som hon ska.. så nu e det bara attt vänta i... 21 veckor!!!! Kram på er alla o tack för svaren jag fick när jag var så orolig innan.. jag känner mig lugnare nu o vet att ibland kan dom missa att se det men det känns mera hanterbart nu.. så tack än en gång.. // Jessica, Emelie, Elin, o Emmy bf 8/4-07
  2. 1
    Nu har jag varit på mitt UL.. och fick veta att dom kunde inte se några tecken på LKG-spalt, hon kollade noga o länge.. Jag fick dessutom veta att det blir en liten tjej så den 8 april kommer det en liten Emmy Linnea Jessica till världen. Är bara så glad att allt såg bra ut o att hon mår bra o växer som hon ska.. så nu e det bara attt vänta i... 21 veckor!!!! Kram på er alla o tack för svaren jag fick när jag var så orolig innan.. jag känner mig lugnare nu o vet att ibland kan dom missa att se det men det känns mera hanterbart nu.. så tack än en gång.. // Jessica, Emelie, Elin, o Emmy bf 8/4-07
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Skönt !! Grattis till en liten Emmy :-)
  4. 2
    Skönt !! Grattis till en liten Emmy :-)
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Tusen tack *IMT*
  6. 3
    Tusen tack *IMT*
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    åh, grattis till Emmy!!

    vad skönt att det såg bra ut. Lycka till med allt och återkom gärna om det skulle dyka upp någon fråga efter vägen. Mysigt med vårbebis! Grattis igen!
  8. 4
    åh, grattis till Emmy!!

    vad skönt att det såg bra ut. Lycka till med allt och återkom gärna om det skulle dyka upp någon fråga efter vägen. Mysigt med vårbebis! Grattis igen!
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Jag tackar o bockar!! Jo det ska bli härligt med en vårbebis till.. min äldsta flicka är född 8 januari o då var det väldigt mörkt o kallt o min yngsta är född 20 maj o då var det ju helt undrebart att gå ut på promenad..
  10. 5
    Jag tackar o bockar!! Jo det ska bli härligt med en vårbebis till.. min äldsta flicka är född 8 januari o då var det väldigt mörkt o kallt o min yngsta är född 20 maj o då var det ju helt undrebart att gå ut på promenad..

Liknande trådar

  1. Mitt mål idag har varit att
    By "Es mamma" in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-11, 08:38
  2. nu har jag varit på mitt först
    By Malin IGAF in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 14:23
  3. Varit pa mitt 6:e UL
    By mimiWNY m N&M in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 11:14
  4. Har varit på mitt 3d/4d-ultraljud!!
    By espinoza m 4 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-22, 22:02
  5. varit på mitt tillväxt ul nu
    By busan bf 19/2 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 18:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar