tar en kölapp!
_0708 Augustibarn
  1. vill
    #1

    tar en kölapp!

    missade min plats i juli-gruppen, så jag tar en kölapp hit istället! :-) och hoppas på det bästa.

    vi har precis öppnat bebisverkstaden och det kan ju ta tid, om man överhuvudtaget kan lyckas igen. men nästa ägglossning blir det full fart i sänghalmen iallafal (sambon lär ju inte klaga) och så håller vi alla tummar och tår för ett till litet mirakel.

    hoppas alla som vill till augusti får komma hit :-D
  2. 1
    tar en kölapp! missade min plats i juli-gruppen, så jag tar en kölapp hit istället! :-) och hoppas på det bästa.

    vi har precis öppnat bebisverkstaden och det kan ju ta tid, om man överhuvudtaget kan lyckas igen. men nästa ägglossning blir det full fart i sänghalmen iallafal (sambon lär ju inte klaga) och så håller vi alla tummar och tår för ett till litet mirakel.

    hoppas alla som vill till augusti får komma hit :-D
  3. Lilla Y
    #2

    tar en oxå

    Hoppas jag kommer hit!
  4. 2
    tar en oxå Hoppas jag kommer hit!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Jag vill också ha en kölapp!
    Håller tummar och tår att det skall ta sig nu under ägglossning, skulle det göra det är bf 1/8:-)
  6. 3
    Jag vill också ha en kölapp!
    Håller tummar och tår att det skall ta sig nu under ägglossning, skulle det göra det är bf 1/8:-)
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Jag ställer mig också i kön. Ägglossning idag så nu håller vi tummarna.
  8. 4
    Jag ställer mig också i kön. Ägglossning idag så nu håller vi tummarna.

Liknande trådar

  1. Tar en kölapp här
    By jena in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-26, 20:37
  2. Kölapp till
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 21:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar