Långärmade bastoppar ?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Långärmade bastoppar ?

    gärna med v-ringning eller relativt djur u-ringing.....vart hittar man det ? Det skall vara i BRA kvalité och får kosta högst runt 500:-/st!
    S 031023, K 091231, A 110914
  2. 1
    Långärmade bastoppar ? gärna med v-ringning eller relativt djur u-ringing.....vart hittar man det ? Det skall vara i BRA kvalité och får kosta högst runt 500:-/st!
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    JAg var och kände på Vero Modas idag och tycker att de är ok i kvallan. Fanns rejält urringade och vringade där.
  4. 2
    JAg var och kände på Vero Modas idag och tycker att de är ok i kvallan. Fanns rejält urringade och vringade där.
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Esprit köper jag. Sköna till ett ok pris.
  6. 3
    Esprit köper jag. Sköna till ett ok pris.
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    HM har och de är billiga max 100:- styck.

    /Therese
  8. 4
    HM har och de är billiga max 100:- styck.

    /Therese
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5

    Jag letar också

    I våras köpte jag ett par stycken på Lindex men de både krympte och blev dassiga i färgen. Har en svart från po.p som håller och håller, har säkert haftd en i 4 år men den finns inte i produktion längre. Men Esprit ska alltså ha justa topar, får kolla nu till helgen då. Andra tips? Max 250kr gäller för mig.
  10. 5
    Jag letar också I våras köpte jag ett par stycken på Lindex men de både krympte och blev dassiga i färgen. Har en svart från po.p som håller och håller, har säkert haftd en i 4 år men den finns inte i produktion längre. Men Esprit ska alltså ha justa topar, får kolla nu till helgen då. Andra tips? Max 250kr gäller för mig.
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6
    Om du är beredd att hosta upp såpass med pengar så finns ju Turnover som har jättefin bastrikå med snygga ringningar. Finns på Åhlens city om du bor i Stockholm
  12. 6
    Om du är beredd att hosta upp såpass med pengar så finns ju Turnover som har jättefin bastrikå med snygga ringningar. Finns på Åhlens city om du bor i Stockholm

Liknande trådar

  1. Var köper ni långärmade bastoppar?
    By Mirva m. Vincent -04 & Dominic -05 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2018-04-29, 00:39
  2. Pop skidoverall + långärmade tröjor 104
    By systerA med David in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-12, 09:45
  3. Långärmade tröjor?
    By Matilda med 3 in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-03, 10:03
  4. Långärmade baströjor.
    By Lurpan in forum Småbarn
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 13:35
  5. Långärmade klänningar?
    By Sara m. Emelie -03 in forum Småbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 21:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar