Vad har ni för nattblöjor?
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Vad har ni för nattblöjor?

    Tycker jag testat de flesta men här kissas det igenom nästan varje natt...

    Någon som har något bra tips?
  2. 1
    Vad har ni för nattblöjor? Tycker jag testat de flesta men här kissas det igenom nästan varje natt...

    Någon som har något bra tips?
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2
    Vi använder libero... men när de börjar bli för små så läcker de, så prova en större storlek kanske?

    lycka till!
  4. 2
    Vi använder libero... men när de börjar bli för små så läcker de, så prova en större storlek kanske?

    lycka till!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Pampers och dom tycker jag är super!
  6. 3
    Pampers och dom tycker jag är super!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    Pampers

    och jag tycker de fungerar bra, men jag vet att de läckte ibland med Elias berodde lite på hur snoppen låg Låg den lite fel ville det läcka, det gjorde det oxå om de var nästan små eller nästan stora.
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  8. 4
    Pampers och jag tycker de fungerar bra, men jag vet att de läckte ibland med Elias berodde lite på hur snoppen låg Låg den lite fel ville det läcka, det gjorde det oxå om de var nästan små eller nästan stora.
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Libero har vi, men som C ovan skrev, när dom läcker, kan det vara dags för nästa storlek.
    + att nåt många glömmer e att vika ut kanten. Alltså när blöjan sitter på, stick in fingret i sidan på blöjan, i rumpan liksom & dra ut kanten där. Både resårkanten i böjan & den yttersta kanten, det e lätt att dom hamnar fel när blöjan åker på.
    HA HA HA, fattade nån min förklaring??!!
  10. 5
    Libero har vi, men som C ovan skrev, när dom läcker, kan det vara dags för nästa storlek.
    + att nåt många glömmer e att vika ut kanten. Alltså när blöjan sitter på, stick in fingret i sidan på blöjan, i rumpan liksom & dra ut kanten där. Både resårkanten i böjan & den yttersta kanten, det e lätt att dom hamnar fel när blöjan åker på.
    HA HA HA, fattade nån min förklaring??!!
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6
    SORRYYY, som Inka ovan skriver, menar jag ju självklart :-)
  12. 6
    SORRYYY, som Inka ovan skriver, menar jag ju självklart :-)
  13. Medlem sedan
    Jun 2003
    #7
    Libero

    Här har vi inga problem med kissläckage men däremot det rinniga bajset som åker ur blöjan upp på ryggen...usch!!! Som tur var brukar hon bara bajja på dagarna.
  14. 7
    Libero

    Här har vi inga problem med kissläckage men däremot det rinniga bajset som åker ur blöjan upp på ryggen...usch!!! Som tur var brukar hon bara bajja på dagarna.
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8

    Precis därför jag använder

    pampers, tycker deras new born är överlägset libero när det gäller att suga upp löst bebisbajs.... Förhoppningsvis är Alice inte lika känslig som Elias så kanske vi kan använda andra billigare blöjor sen när hon börjat äta mat och bajset inte är fullt så löst.
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  16. 8
    Precis därför jag använder pampers, tycker deras new born är överlägset libero när det gäller att suga upp löst bebisbajs.... Förhoppningsvis är Alice inte lika känslig som Elias så kanske vi kan använda andra billigare blöjor sen när hon börjat äta mat och bajset inte är fullt så löst.
  17. Medlem sedan
    Nov 2005
    #9
    Provade både Willys o Lidls men dom var värdelösa! Icas var bättre om man vill snåla lite.
  18. 9
    Provade både Willys o Lidls men dom var värdelösa! Icas var bättre om man vill snåla lite.
  19. Medlem sedan
    Feb 2000
    #10

    'har oxå...

    testat alla, men med samma resultat som du tyvärr... Väntar på att ICA ska få un up&go igen, för de är de enda som inte läcker!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  20. 10
    'har oxå... testat alla, men med samma resultat som du tyvärr... Väntar på att ICA ska få un up&go igen, för de är de enda som inte läcker!
  21. Medlem sedan
    Jan 2005
    #11
    ICA:s tycker jag är jättebra! Minst lika bra som libero och pampers och så är de ju lite billigare.
  22. 11
    ICA:s tycker jag är jättebra! Minst lika bra som libero och pampers och så är de ju lite billigare.
  23. Medlem sedan
    Jul 2002
    #12
    Lidls funkar ganska bra på Ellen. Däremot inte Coops... det känns som om hon kissar "igenom" dom direkt.
    Annars kör vi med Libero, de funkar bra! Men det är dyrt så man vill ju gärna hitta en lite billigare variant som funkar.... ska testa Icas nästa gång.
  24. 12
    Lidls funkar ganska bra på Ellen. Däremot inte Coops... det känns som om hon kissar "igenom" dom direkt.
    Annars kör vi med Libero, de funkar bra! Men det är dyrt så man vill ju gärna hitta en lite billigare variant som funkar.... ska testa Icas nästa gång.

Liknande trådar

  1. Nattblöjor?
    By fridilina in forum _1006 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-05-16, 13:35
  2. nattblöjor?
    By julianmamma in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-04-10, 21:04
  3. Stinkande nattblöjor
    By b-boom in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-07, 21:45
  4. Nattblöjor
    By Ida m Jennie & skruttis in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 08:30
  5. Nattblöjor?
    By Kristina m Hjalmar in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 00:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar