Hosta = värk i ljumsken?
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Hosta = värk i ljumsken?

    Halloj tjejer!

    Hostade igår och fick ett sådant enormt hugg i vänster ljumske att jag ropade rakt ut. Har ni likadant? Jag har tidigt i denna graviditet haft lite värk i vänster ljumske men i går högg det oerhört. Tror ni jag behöver oroa mig? Idag har jag inte värk alls.
  2. 1
    Hosta = värk i ljumsken? Halloj tjejer!

    Hostade igår och fick ett sådant enormt hugg i vänster ljumske att jag ropade rakt ut. Har ni likadant? Jag har tidigt i denna graviditet haft lite värk i vänster ljumske men i går högg det oerhört. Tror ni jag behöver oroa mig? Idag har jag inte värk alls.
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Hejsan!

    Jag har också likadant, eller om man sätter sig upp från ligganda lite för häftigt.
    Har haft det med de andra två också, så det är nog så

    Kram!
  4. 2
    Hejsan! Jag har också likadant, eller om man sätter sig upp från ligganda lite för häftigt.
    Har haft det med de andra två också, så det är nog så

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Oki! Tack för snabbt svar!
  6. 3
    Oki! Tack för snabbt svar!
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Tror också det är normalt. Har själv haft ont i ljumsken och även på andra ställen, ett tag trodde jag ju på utomkveds. Men nu har jag upptäkt att jag får ont när magen krånglar och oftast behöver jag fisa ut en del luft, sen brukar det succesit bli bättre
  8. 4
    Tror också det är normalt. Har själv haft ont i ljumsken och även på andra ställen, ett tag trodde jag ju på utomkveds. Men nu har jag upptäkt att jag får ont när magen krånglar och oftast behöver jag fisa ut en del luft, sen brukar det succesit bli bättre
  9. Medlem sedan
    Sep 2006
    #5
    Jag får också nugg när jag hostar eller nyser. Det är ligamenten som gör ont, alltså inget att oroa sig för
  10. 5
    Jag får också nugg när jag hostar eller nyser. Det är ligamenten som gör ont, alltså inget att oroa sig för

Liknande trådar

  1. Ont i ljumsken
    By unikum in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-02, 09:02
  2. Ont i ljumsken?
    By Mamma L. in forum _0905 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-24, 15:54
  3. Ont i ljumsken?!!
    By Jost med Busfröna in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 10:52
  4. Har ont i ljumsken
    By anonymt namn in forum _0707 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 12:07
  5. Ont i ljumsken
    By Libra bf 25/9 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-28, 08:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar