orkar inget
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    orkar inget

    idag. Jag bara går och drar ut tiden. Fullt med trist disk i köket men jag orkar inte.

    freja e en gullunge och har sovit i snart två timmar, så jag borde passa på. Göra nåt, vad som helst men jag känner inte alls för det.

    Vill helst och mest av allt bara äta och sova. Mest äta, o grinig är jag. Hmm, kanske dags för mens.

    kram på er
    Världens lyckligaste mamma till underverken Freja och Lily
  2. 1
    orkar inget idag. Jag bara går och drar ut tiden. Fullt med trist disk i köket men jag orkar inte.

    freja e en gullunge och har sovit i snart två timmar, så jag borde passa på. Göra nåt, vad som helst men jag känner inte alls för det.

    Vill helst och mest av allt bara äta och sova. Mest äta, o grinig är jag. Hmm, kanske dags för mens.

    kram på er
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Det är lugnt, man måste inte göra något varje dag! Och disken står ju kvar, så det kan du ju ta när du känner dig lite mer upplagd. Om jag var du skulle jag ta mig något gott att äta och passa på att vila lite innan hon vaknar.
  4. 2
    Det är lugnt, man måste inte göra något varje dag! Och disken står ju kvar, så det kan du ju ta när du känner dig lite mer upplagd. Om jag var du skulle jag ta mig något gott att äta och passa på att vila lite innan hon vaknar.
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Känner som du. Det börjar snart gro i hörnen, men vad gör man?

    Förhoppningsvis är det tillfälligt och bara en dålig dag. Snart kommer säkert en bra.
  6. 3
    Känner som du. Det börjar snart gro i hörnen, men vad gör man?

    Förhoppningsvis är det tillfälligt och bara en dålig dag. Snart kommer säkert en bra.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Du ska passa på...

    ...att bara sitta och glo! Det behöver alla mammor göra!
  8. 4
    Du ska passa på...

    ...att bara sitta och glo! Det behöver alla mammor göra!

Liknande trådar

  1. 9 års kris hjälp orkar inget mer.....
    By smurfina in forum _01 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-09, 10:33
  2. Jag orkar inget mera !!!!!!!
    By kickik75 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 22:42
  3. Orkar inget ju,,,,
    By Kiabusing in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 20:20
  4. Orkar inget
    By H med E in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 21:32
  5. orkar inget mera
    By amiable in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 20:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar