Någon som vet?
Abort
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Någon som vet?

    Jag tvingades att avbryta min graviditet i vecka 18... någon som vet när mensen kommer tillbaka? Vi vill så gärna bli gravida igen..
    kramar
  2. 1
    Någon som vet? Jag tvingades att avbryta min graviditet i vecka 18... någon som vet när mensen kommer tillbaka? Vi vill så gärna bli gravida igen..
    kramar
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Det är väldigt individuellt, det kan ta upp till några veckor upptill ett par månader.
  4. 2
    Det är väldigt individuellt, det kan ta upp till några veckor upptill ett par månader.
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    jag gjorde en ofrivillig abort i v 18 pga foster missbildningar i jan -05 fick tillbaka mensen i juni och i april -06 födde jag en liten tjej.
  6. 3
    jag gjorde en ofrivillig abort i v 18 pga foster missbildningar i jan -05 fick tillbaka mensen i juni och i april -06 födde jag en liten tjej.
  7. -demi-
    #4
    det är väldigt individuellt. det torde ta några månader men det kan också ta längre eller kortare tid. lycka till!
  8. 4
    det är väldigt individuellt. det torde ta några månader men det kan också ta längre eller kortare tid. lycka till!

Liknande trådar

  1. Känner någon till någon blogg?
    By anonymt namn in forum Klumpfot
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 21:11
  2. Någon som känner någon eller själv
    By Anonymus in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 20:57
  3. Någon som känner någon eller själv
    By anonymus in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 19:25
  4. Någon frisör här eller någon annan som..
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 08:27
  5. Någon från fk, eller någon annan som
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 17:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar