Starta eget?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Eget
    #1

    Starta eget?

    Hej! Vet inte om jag skriver på rätt sida. Säg till vart jag borde vara annars om ni vet, snälla. Jag undrar i alla fall om någon vet hur man går till väga om man vill öppna eget. Finns det starta eget bidrag fortfarande? Vem kontaktar man. Hur visar man upp sin affärsidé på bästa sätt?
  2. 1
    Starta eget? Hej! Vet inte om jag skriver på rätt sida. Säg till vart jag borde vara annars om ni vet, snälla. Jag undrar i alla fall om någon vet hur man går till väga om man vill öppna eget. Finns det starta eget bidrag fortfarande? Vem kontaktar man. Hur visar man upp sin affärsidé på bästa sätt?
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Ja har precis öppnat eget kontakta starta eget ansvarig på ams så hjälper dom dig lycka till!
  4. 2
    Ja har precis öppnat eget kontakta starta eget ansvarig på ams så hjälper dom dig lycka till!
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3

    Det finns ett snack...

    som heter just Eget företag, där kan du få jättebra tips och råd om just det egna företagandet.

    Lycka till.
    *** Värd hos allt för föräldrar ***
  6. 3
    Det finns ett snack... som heter just Eget företag, där kan du få jättebra tips och råd om just det egna företagandet.

    Lycka till.
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Var inte allt för säker på att få startaeget bidrag. Det beror på vad du har för utbildning om du kan få bidrag, så var det i alla fall för mig. Startade affär för ett år sedan och fick inga bidragpga att jag är undersköterska i botten. Men vänd dig till arbetsförmedlingen och tänk på att söka bidraget innan hela karusellen dragit i gång, för är allt redan klart får man inga bidrag alls. Lycka till och hoppas att allt går bra.
    MVH en som vet att man måste chansa för att vinna.
  8. 4
    Var inte allt för säker på att få startaeget bidrag. Det beror på vad du har för utbildning om du kan få bidrag, så var det i alla fall för mig. Startade affär för ett år sedan och fick inga bidragpga att jag är undersköterska i botten. Men vänd dig till arbetsförmedlingen och tänk på att söka bidraget innan hela karusellen dragit i gång, för är allt redan klart får man inga bidrag alls. Lycka till och hoppas att allt går bra.
    MVH en som vet att man måste chansa för att vinna.

Liknande trådar

  1. Starta eget?
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-03, 11:31
  2. Starta eget
    By _Sökaren_ in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 11:28
  3. Om man ska starta eget
    By Guinan in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-28, 15:08
  4. Starta Eget
    By MärtanmedStjärtan in forum Ensamförälder
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-10-22, 12:59
  5. starta eget?
    By P in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-28, 18:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar