Jobba hemifrån?
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Jobba hemifrån?

    Vad finns det man kan jobba hemifrån med? Hur börjar man? Nån som vet och har lite tips?
    Krama om dina barn lite extra idag, dem är en gåva!
  2. 1
    Jobba hemifrån? Vad finns det man kan jobba hemifrån med? Hur börjar man? Nån som vet och har lite tips?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Louisa, jag vet att Michelle inne pa svenskamammor.com alltid soker folk som kan jobba for henne hemifran, och sa har hon andra kontakter med mammor som jobbar hemifran. Maila henne om du vill... hon har ett ratt stort kontakt-nat.

    Hon brukade vara harinne mkt forut innan hennes 2:a son foddes...
  4. 2
    Louisa, jag vet att Michelle inne pa svenskamammor.com alltid soker folk som kan jobba for henne hemifran, och sa har hon andra kontakter med mammor som jobbar hemifran. Maila henne om du vill... hon har ett ratt stort kontakt-nat.

    Hon brukade vara harinne mkt forut innan hennes 2:a son foddes...
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Sälja barnkläder på ebay är en bra grej, men då behöver man lite startkapital. Fast om man vill kan man försöka få tag på begagnade kläder, tvätta och stryka, ta kort och sälja.

    Några av mina första begagnade plagg som jag började med innan jag ens startade butik, köpte jag på ebay, på fel årstid, dvs sommarklänning köpte jag för £0.99 i december och sålder för £12-£13 på sommaren. Men det var mycket jobb och inte så mycket pengar.
  6. 3
    Sälja barnkläder på ebay är en bra grej, men då behöver man lite startkapital. Fast om man vill kan man försöka få tag på begagnade kläder, tvätta och stryka, ta kort och sälja.

    Några av mina första begagnade plagg som jag började med innan jag ens startade butik, köpte jag på ebay, på fel årstid, dvs sommarklänning köpte jag för £0.99 i december och sålder för £12-£13 på sommaren. Men det var mycket jobb och inte så mycket pengar.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Jo en annan grej som är bra om man bor i USA och det är att köpa GAP mammakläder på outlet och sälja på ebay. Maternity GAP finns bara i USA och så det är väldigt eftertraktat.
  8. 4
    Jo en annan grej som är bra om man bor i USA och det är att köpa GAP mammakläder på outlet och sälja på ebay. Maternity GAP finns bara i USA och så det är väldigt eftertraktat.

Liknande trådar

  1. Jobba hemifrån
    By Våga testa? in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2018-03-21, 09:35
  2. Jobba hemifrån
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-25, 05:32
  3. Jobba hemifrån
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-16, 13:57
  4. Jobba hemifrån
    By Rosalie in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 17:10
  5. jobba hemifrån
    By beccis2 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 17:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar