julkläder till killar
Småbarn
  1. Kajsa.
    #1

    julkläder till killar

    ser en massa inlägg om julklänningar men ni som har killar vad ska ni sätta på dem på julafton? Jag fick hem ellos-julkatalog häromdagen och såg söta västar, blev lite sugen på dem. finns säkert i någon affär också men det är rätt bekvämt att beställa på nätet tycker jag. Någon som beställt dem och kan avge lite rapport hur de ser ut? Eller kanske annat tips på fina pojk-julkläder. Fanns även finbyxa till västen men det blir lite to much för mina killar, det blir nog mörka jeans till istället och förhoppninsvis en skjorta men känner jag dem rätt vill de hellre ha t-shirt under, visst funkar det?
  2. 1
    julkläder till killar ser en massa inlägg om julklänningar men ni som har killar vad ska ni sätta på dem på julafton? Jag fick hem ellos-julkatalog häromdagen och såg söta västar, blev lite sugen på dem. finns säkert i någon affär också men det är rätt bekvämt att beställa på nätet tycker jag. Någon som beställt dem och kan avge lite rapport hur de ser ut? Eller kanske annat tips på fina pojk-julkläder. Fanns även finbyxa till västen men det blir lite to much för mina killar, det blir nog mörka jeans till istället och förhoppninsvis en skjorta men känner jag dem rätt vill de hellre ha t-shirt under, visst funkar det?
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    asså, då måste du kolla på POPs hemsa... vet ej hur stora västerna är, men jag såg på 0-2 är en stickad väst med såna iskrystaller i rött på en offwhite väst. KOlla den var sååå fin!
  4. 2
    asså, då måste du kolla på POPs hemsa... vet ej hur stora västerna är, men jag såg på 0-2 är en stickad väst med såna iskrystaller i rött på en offwhite väst. KOlla den var sååå fin!
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Jättesvårt att hitta snygga finkläder till småpojkar.
    Min 2 åring skulle inte vilja ha slips o väst på sig, det ska vara ledigt och lätt för hans del.
    Jag ska titta efter nån riktigt snygg rugbytröja kanske, eller skjorta, att ha till jeans eller vanliga byxor.
  6. 3
    Jättesvårt att hitta snygga finkläder till småpojkar.
    Min 2 åring skulle inte vilja ha slips o väst på sig, det ska vara ledigt och lätt för hans del.
    Jag ska titta efter nån riktigt snygg rugbytröja kanske, eller skjorta, att ha till jeans eller vanliga byxor.
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Vi har haft det setet från Ellos när Pojken var lite mindre än idag och jag tyckte det var jättefint och det höll sig fint också! Han hade det ett par gånger och inte bara en gång (Sonen gillar att klä sig i kostym, skjorta etc. Som ett exempel: En dag när han skulle till dagis tog han på sig vit skjorta + kostymen för att han skulle träffa en tjej som hade vart ledig länge + att han dessutom sparat pengar och köpt ett halsband till henne... Sött!)
    Och ja! Jag låter min son gå i finkläder till dagis om han vill det (om någon reagerade på det)

    I vilket fall, västen och finbyxorna på Ellos tycker jag är jättefina i verkligheten och håller sig bra också!
  8. 4
    Vi har haft det setet från Ellos när Pojken var lite mindre än idag och jag tyckte det var jättefint och det höll sig fint också! Han hade det ett par gånger och inte bara en gång (Sonen gillar att klä sig i kostym, skjorta etc. Som ett exempel: En dag när han skulle till dagis tog han på sig vit skjorta + kostymen för att han skulle träffa en tjej som hade vart ledig länge + att han dessutom sparat pengar och köpt ett halsband till henne... Sött!)
    Och ja! Jag låter min son gå i finkläder till dagis om han vill det (om någon reagerade på det)

    I vilket fall, västen och finbyxorna på Ellos tycker jag är jättefina i verkligheten och håller sig bra också!

Liknande trådar

  1. Julkläder till gossar?
    By mamma-66 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-11-17, 16:13
  2. Julkläder till pojkar
    By Indra in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-25, 15:10
  3. julkläder till Bebis
    By Ulrika med Jonathan in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-10, 13:53
  4. Julkläder till pojkar
    By mammamedmera in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 19:31
  5. Julkläder till killar
    By anna in forum Småbarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2005-12-22, 22:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar