Ingen som skriver längre..
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Ingen som skriver längre..

    ...hm...får väl bidra med något. Bonde söker fru var ju igår, och man har ju tyvärr fått veta vem Mikael väljer...*tråkigt att veta*...
    Vem tror ni dom andra väljer ?

    Själv gissar jag på Anderas tar hon Jessica (tror hon hette det som han hångla med) PerMartin är svårare...tycker han verkar helknepig... Tror inte han får ihop det med någon av damerna...möjligen Monika isf..

    Marcus komer nog välja Magdalena...

    Ja, detta är mina gissningar...återstår nu att se :-)
  2. 1
    Ingen som skriver längre.. ...hm...får väl bidra med något. Bonde söker fru var ju igår, och man har ju tyvärr fått veta vem Mikael väljer...*tråkigt att veta*...
    Vem tror ni dom andra väljer ?

    Själv gissar jag på Anderas tar hon Jessica (tror hon hette det som han hångla med) PerMartin är svårare...tycker han verkar helknepig... Tror inte han får ihop det med någon av damerna...möjligen Monika isf..

    Marcus komer nog välja Magdalena...

    Ja, detta är mina gissningar...återstår nu att se :-)
  3. Medlem sedan
    Sep 2004
    #2
    Bondegissningar - Jag kollar på det och mina gissningar är som dina.

    Men man ska ju inte tro allt man läser - såg du inte slutet när Mikael satt med armarna om Marita - det såg ut som romantik det.

    Per-Martin är den som blir utan. Men det tycker jag inte är så konstigt i såfall. Den karl litar jag inte på. Tror att han har ett fruktansvärt temperament.
  4. 2
    Bondegissningar - Jag kollar på det och mina gissningar är som dina.

    Men man ska ju inte tro allt man läser - såg du inte slutet när Mikael satt med armarna om Marita - det såg ut som romantik det.

    Per-Martin är den som blir utan. Men det tycker jag inte är så konstigt i såfall. Den karl litar jag inte på. Tror att han har ett fruktansvärt temperament.
  5. Tjorven v.22
    #3

    Hmm..

    Tror det blir Mikael o Tina,eftersom nån skrivit det..Fast har hela tiden trott före att det ska bli Marita..

    Andreas tar nog Jessica..

    Per-Martin vill nog inte ha nån sen Martina åkte..

    Marcus o Magda blir det nog,verkar lika blyga o löjliga båda två..
  6. 3
    Hmm.. Tror det blir Mikael o Tina,eftersom nån skrivit det..Fast har hela tiden trott före att det ska bli Marita..

    Andreas tar nog Jessica..

    Per-Martin vill nog inte ha nån sen Martina åkte..

    Marcus o Magda blir det nog,verkar lika blyga o löjliga båda två..
  7. mezz
    #4
    Men har det inte stått i tidningarna att alla hittade någon och om det stämmer så gissar jag på Per-Martin och den där ljusa tjejen. Jessica och Andreas och Marcus och Magda.
  8. 4
    Men har det inte stått i tidningarna att alla hittade någon och om det stämmer så gissar jag på Per-Martin och den där ljusa tjejen. Jessica och Andreas och Marcus och Magda.
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    han har det svårt marcus... med tjejerna. men magda är ju klart han väljer, hon visar ju mest att hon är intresserad. marcus sa ju till nån av tjejerna att visa mer känslor säg mer... Hur var det, växlade mellan det programmet och det okända på tv4+... de krockar ju
    permartin gillade väl hon som åkte hem frivilligt...
    andras väljer jessica.. klart.. dom andra två är ju så nyfikna på dom..
    mikael vet jag inte men hon som hjälpte till med trädgården tror jag han väljer med..
    mina gissningar.
  10. 5
    han har det svårt marcus... med tjejerna. men magda är ju klart han väljer, hon visar ju mest att hon är intresserad. marcus sa ju till nån av tjejerna att visa mer känslor säg mer... Hur var det, växlade mellan det programmet och det okända på tv4+... de krockar ju
    permartin gillade väl hon som åkte hem frivilligt...
    andras väljer jessica.. klart.. dom andra två är ju så nyfikna på dom..
    mikael vet jag inte men hon som hjälpte till med trädgården tror jag han väljer med..
    mina gissningar.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Håller med...

    hoppas att det inte blir som det stod i den där tidningen nån läste...hoppas det var ett villospår.
    Jag hoppas på Marita fortfarande pga saker som Mikael sa i en intervju som stämde överrens med annat..........men det får man ju inte veta än så länge ändå.
  12. 6
    Håller med... hoppas att det inte blir som det stod i den där tidningen nån läste...hoppas det var ett villospår.
    Jag hoppas på Marita fortfarande pga saker som Mikael sa i en intervju som stämde överrens med annat..........men det får man ju inte veta än så länge ändå.
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    undrar...

    om tv4 verkligen gör det så pass lätt för oss att gissa, de kan ju klippa ihop det så att det ser ut som om bönderna är mer med ngn och så och så får vi säkert en jätteöverraskning i slutet...hoppas går ju
  14. 7
    undrar... om tv4 verkligen gör det så pass lätt för oss att gissa, de kan ju klippa ihop det så att det ser ut som om bönderna är mer med ngn och så och så får vi säkert en jätteöverraskning i slutet...hoppas går ju
  15. Medlem sedan
    Feb 2002
    #8

    Tror stenhårt på Marita!

    Hoppas det är ok att jag lägger mig i era gissningar :-)

    Så här sa ju Micke i aftonbladet:
    "– Jag föll för hela hennes väsen. Man blir glad av henne, det är en underbar människa. Men sen när hon kom hit var hon helt annorlunda. Det var så konstigt, hon satt bara tyst och var inte alls samma människa som jag blev förtjust i tidigare."

    Det kan bara vara Marita tror jag. Tina är ju en som hela tiden syns och hörs, så henne tror jag inte på.

    Markus vill ha Magda, men vill Magda verkligen ha Markus?

    Andreas och Jessika är självklara.

    Per Martin däremot känns som en märklig man, så där törs jag inte ens gissa...
  16. 8
    Tror stenhårt på Marita! Hoppas det är ok att jag lägger mig i era gissningar :-)

    Så här sa ju Micke i aftonbladet:
    "– Jag föll för hela hennes väsen. Man blir glad av henne, det är en underbar människa. Men sen när hon kom hit var hon helt annorlunda. Det var så konstigt, hon satt bara tyst och var inte alls samma människa som jag blev förtjust i tidigare."

    Det kan bara vara Marita tror jag. Tina är ju en som hela tiden syns och hörs, så henne tror jag inte på.

    Markus vill ha Magda, men vill Magda verkligen ha Markus?

    Andreas och Jessika är självklara.

    Per Martin däremot känns som en märklig man, så där törs jag inte ens gissa...

Liknande trådar

  1. Ingen som skriver här...
    By andrea0066 in forum _0503 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 20:07
  2. Skriver ingen här
    By Småbarnsliv in forum Svårt att få syskon
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 00:52
  3. Skrev längre ner, men skriver
    By MamaMia in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 09:53
  4. Är jag ingen FZ längre?
    By Veris mamma in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 20:57
  5. Ingen rea längre!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 16:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar