Min man förstår mig!
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Min man förstår mig!

    Nu frågade han alldeles självmant och utan minsta hint om HAN ska hämta barnen imorrn. Det händer i stort sett aldrig eftersom jag jobbar här och han pendlar - men nu vet han ju att jag ska iväg på mässan imorrn. Och jaaaaaaaaaaaaaaaaa det är klart han får hämta barnen om det funkar för hans jobb. Nu behöver jag inte stressa på mässan. *lycklig*
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  2. 1
    Min man förstår mig! Nu frågade han alldeles självmant och utan minsta hint om HAN ska hämta barnen imorrn. Det händer i stort sett aldrig eftersom jag jobbar här och han pendlar - men nu vet han ju att jag ska iväg på mässan imorrn. Och jaaaaaaaaaaaaaaaaa det är klart han får hämta barnen om det funkar för hans jobb. Nu behöver jag inte stressa på mässan. *lycklig*
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Ljuvligt. Men vettu? Jag bara måste toppa dig. Vet du vad _min_ man sa alldeles nyss? "En vecka kvar älskling, sen har du två veckor när jag både lämnar och hämtar på dagis. Du kan jobba över så mycker du vill." Jag är rusigt salig! Har så extremmycket att göra på jobbet och jag mår verkligen dåligt av att ständigt rusa iväg utan att ha fått gjort det jag skulle gjort och ändå alltid komma för sent till dagis. Två veckor utan dagisstress. Helt enkelt en för tidig julklapp! Min man vet vad jag vill ha

    Är bara liiiiiite avundsjuk på dig som får gå på matmässa. Men bara lite. Pyttelite.... yttepyttejättelite.

    Åkejrå! Skitavis!!!

    Nöjd?
  4. 2
    Ljuvligt. Men vettu? Jag bara måste toppa dig. Vet du vad _min_ man sa alldeles nyss? "En vecka kvar älskling, sen har du två veckor när jag både lämnar och hämtar på dagis. Du kan jobba över så mycker du vill." Jag är rusigt salig! Har så extremmycket att göra på jobbet och jag mår verkligen dåligt av att ständigt rusa iväg utan att ha fått gjort det jag skulle gjort och ändå alltid komma för sent till dagis. Två veckor utan dagisstress. Helt enkelt en för tidig julklapp! Min man vet vad jag vill ha

    Är bara liiiiiite avundsjuk på dig som får gå på matmässa. Men bara lite. Pyttelite.... yttepyttejättelite.

    Åkejrå! Skitavis!!!

    Nöjd?
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Lyxigt!

    Fast jag ska åka på shoppinghelg med min svärmor, inga sura karlar ska få hänga med. Min man ska vara hemma och sköta barnen och hushållet!
  6. 3
    Lyxigt! Fast jag ska åka på shoppinghelg med min svärmor, inga sura karlar ska få hänga med. Min man ska vara hemma och sköta barnen och hushållet!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    *s* Det var inte det

    det gick ut på. Och jag vet inte om jag är avundsjuk tillbaka, nog för att jag kan jobba precis hur mycket som helst, men jag blir gladare om han hämtar för att jag ska kunna roa mig.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  8. 4
    *s* Det var inte det det gick ut på. Och jag vet inte om jag är avundsjuk tillbaka, nog för att jag kan jobba precis hur mycket som helst, men jag blir gladare om han hämtar för att jag ska kunna roa mig.
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Fler förstående män!

    Vad mysigt med en shoppingweekend! Och skoj med en svärmor man lirar så bra med att man vill göra det. Jag gillar min högeligen, men jag har lite svårt att tänka mig oss iväg på en shoppingweekend ihop, det har jag faktiskt.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  10. 5
    Fler förstående män! Vad mysigt med en shoppingweekend! Och skoj med en svärmor man lirar så bra med att man vill göra det. Jag gillar min högeligen, men jag har lite svårt att tänka mig oss iväg på en shoppingweekend ihop, det har jag faktiskt.
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Under den veckan har jag en dags semester då jag och en väninna ska åka och tokshoppa på Gekås Alla julklappar -fix - fix!
  12. 6
    Under den veckan har jag en dags semester då jag och en väninna ska åka och tokshoppa på Gekås Alla julklappar -fix - fix!
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7

    Oj, går det att

    skicka hit lite förstånd til min karl?!?? På burk eller tub eller nått....... =)
    Vivi Dennis0308 Emil0508
  14. 7
    Oj, går det att skicka hit lite förstånd til min karl?!?? På burk eller tub eller nått....... =)

Liknande trådar

  1. min man förstår mig!!
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-08-16, 20:53
  2. Förstår han?
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-01, 07:41
  3. som ni förstår
    By Anna i Seattle in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 01:11
  4. förstår ni det här??
    By pinja in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 19:37
  5. Förstår dig så väl!
    By LottaO in forum _99 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 10:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar