Vilka TV-serier (DVD) skulle
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Vilka TV-serier (DVD) skulle

    ni vilja släpptes på DVD? Själv så väntar jag på Arkiv X med svensk text. Att den serien skall vara så trög att släppa på DVD. Den var ju hur populär som helst.
  2. 1
    Vilka TV-serier (DVD) skulle ni vilja släpptes på DVD? Själv så väntar jag på Arkiv X med svensk text. Att den serien skall vara så trög att släppa på DVD. Den var ju hur populär som helst.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Sant och sånt

    Favoritprogrammet med Staffan och Bengt. Visst kan man se några av avsnitten på SVT:s Öppet Arkiv, men jag vill ju se alla.

    Kommer Sant och sånt på DVD är jag garanterat bland de första som köper det!
  4. 2
    Sant och sånt Favoritprogrammet med Staffan och Bengt. Visst kan man se några av avsnitten på SVT:s Öppet Arkiv, men jag vill ju se alla.

    Kommer Sant och sånt på DVD är jag garanterat bland de första som köper det!
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3
    det är kanske det med svansk text, för vi har den här som en stor dvd-box med alla säsongerna (alltså inte VI men i affärerna här) - Arkiv X då.
    Jag har väntat på Bevvan och det är ju släppt nu. Jag tycker att alla serier finna annars. Jag väntar på sista säsongen av Lois and Clark men det kommer ju snart.
    De jag har är: Friends, Sex and the city, Six feet under, Lois and Clark.
  6. 3
    det är kanske det med svansk text, för vi har den här som en stor dvd-box med alla säsongerna (alltså inte VI men i affärerna här) - Arkiv X då.
    Jag har väntat på Bevvan och det är ju släppt nu. Jag tycker att alla serier finna annars. Jag väntar på sista säsongen av Lois and Clark men det kommer ju snart.
    De jag har är: Friends, Sex and the city, Six feet under, Lois and Clark.
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4
    Glömde : SMASH - en tenniskomedi
    Den kommer jag garanterat köpa. Jag älskar verkligen det programmet. Vhs bandet är sönder
  8. 4
    Glömde : SMASH - en tenniskomedi
    Den kommer jag garanterat köpa. Jag älskar verkligen det programmet. Vhs bandet är sönder
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Min favorit alla kategorier är ju på G nu, "Oz" så jag känner mig rätt nöjd så. Jo, just det, "That 70's show" skulle gärna få komma på dvd. Det har ju varit på gång länge men det verkar aldrig bli av.
  10. 5
    Min favorit alla kategorier är ju på G nu, "Oz" så jag känner mig rätt nöjd så. Jo, just det, "That 70's show" skulle gärna få komma på dvd. Det har ju varit på gång länge men det verkar aldrig bli av.
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6
    LILLA HUSET PÅ PRÄRIEN!! Men det lär jag få vänta länge på.
  12. 6
    LILLA HUSET PÅ PRÄRIEN!! Men det lär jag få vänta länge på.
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7

    Gilmore girls

    den finns ju, men inte i sverige vad jag vet och sen är det ju så himla dyrt med......
  14. 7
    Gilmore girls den finns ju, men inte i sverige vad jag vet och sen är det ju så himla dyrt med......
  15. Medlem sedan
    Jan 2000
    #8
    OM du inte behöver text så finns det. Finns att köpa här så det är inte ens bara reg 1. Sök på nätet om du hittar någon som skickar itll sverige (annars kan jag kanske hjälpa till)
  16. 8
    OM du inte behöver text så finns det. Finns att köpa här så det är inte ens bara reg 1. Sök på nätet om du hittar någon som skickar itll sverige (annars kan jag kanske hjälpa till)
  17. Medlem sedan
    Jan 2000
    #9
    Konstigt att det inte är släppt i sverige... Jag minns att jag blev så förvånad över alla tv-serier på DVD när jag flyttade hit. Man kan verkligen få det mesta (skulle tro att det som är släppt i USA är släppt här). Så om man känner isg jätte sugen så kan man köpa sig en serie.. Går lite och velar på om jag ska köpa party of five. Maken har förbjudit mig att köpa "huset fullt" som jag annars var inne på
  18. 9
    Konstigt att det inte är släppt i sverige... Jag minns att jag blev så förvånad över alla tv-serier på DVD när jag flyttade hit. Man kan verkligen få det mesta (skulle tro att det som är släppt i USA är släppt här). Så om man känner isg jätte sugen så kan man köpa sig en serie.. Går lite och velar på om jag ska köpa party of five. Maken har förbjudit mig att köpa "huset fullt" som jag annars var inne på
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10
  20. Medlem sedan
    Nov 1999
    #11
    Svårt att komma på någon så här, men Floden blev mitt liv vore ju kul
  21. 11
    Svårt att komma på någon så här, men Floden blev mitt liv vore ju kul
  22. Medlem sedan
    May 2005
    #12

    se där!

    det var inte dumt! nu ska jag bara bli rik också....
  23. 12
    se där! det var inte dumt! nu ska jag bara bli rik också....
  24. Medlem sedan
    Oct 1999
    #13
    Ramla inte av stolarna nu..
    Men en annan har ju kollat pa Glamour (eller i alla fall hallit koll pa det via internet) i sadär 15 ar nu, och skulle direkt köpa Best Of B&B om den kom ut. Typ alla bröllop osv. Eller Best Of ar för ar liksom. Mmmm. OC har jag funderat pa ett par ggr eftersom jag missade början. Köpte Skärgardsdoktorn, jättebra. Lanar ut den till alla mina utlandsvenska kompisar här i London!
  25. 13
    Ramla inte av stolarna nu..
    Men en annan har ju kollat pa Glamour (eller i alla fall hallit koll pa det via internet) i sadär 15 ar nu, och skulle direkt köpa Best Of B&B om den kom ut. Typ alla bröllop osv. Eller Best Of ar för ar liksom. Mmmm. OC har jag funderat pa ett par ggr eftersom jag missade början. Köpte Skärgardsdoktorn, jättebra. Lanar ut den till alla mina utlandsvenska kompisar här i London!
  26. Medlem sedan
    Apr 2003
    #14
    jag vill ha "who's line is it anyway"
  27. 14
    jag vill ha "who's line is it anyway"
  28. Medlem sedan
    Sep 2003
    #15
    inte bara morsa.tyckte det var jättekul och spelade in på vhs och tittade på flera gånger. till saken hör att jag bor i den delen av sverige som
    1. antigen inte får in tv4
    2. får in men med en väääldigt dålig bild''så det är helkass bild
  29. 15
    inte bara morsa.tyckte det var jättekul och spelade in på vhs och tittade på flera gånger. till saken hör att jag bor i den delen av sverige som
    1. antigen inte får in tv4
    2. får in men med en väääldigt dålig bild''så det är helkass bild
  30. Medlem sedan
    Nov 2002
    #16
    Finns hos discshop fast utan textning, de två första säsongerna tror jag det bara är som är släppta än...i england alltså
  31. 16
    Finns hos discshop fast utan textning, de två första säsongerna tror jag det bara är som är släppta än...i england alltså
  32. Medlem sedan
    Nov 2002
    #17
    Inte med text där heller men den har faktiskt kommit region2 england nu iallafall...that 70's show alltså
  33. 17
    Inte med text där heller men den har faktiskt kommit region2 england nu iallafall...that 70's show alltså
  34. Medlem sedan
    Jun 2004
    #18
    De fattiga & de rika....Onedinlinjen
  35. 18
    De fattiga & de rika....Onedinlinjen
  36. Medlem sedan
    Apr 2004
    #19
    Oh, vad snäll du är, men jag måste ha text så att jag kan tvinga min dotter att titta på det.
  37. 19
    Oh, vad snäll du är, men jag måste ha text så att jag kan tvinga min dotter att titta på det.
  38. Medlem sedan
    Apr 2004
    #20
    Hoppas de släpper alla säsonger då.
  39. 20
    Hoppas de släpper alla säsonger då.
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Vilka TV-serier saknar ni?
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2010-09-11, 20:48
  2. Vilka gamla TV-serier
    By Burk-Anna in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-28, 18:57
  3. ang. vilka serier i USA
    By ulle66 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 02:07
  4. Vilka tv-serier ser ni på?
    By omak in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 13:47
  5. Vilka är era serier 5 i topp?
    By femella in forum Hem & fritid
    Svar: 100
    Senaste inlägg: 2005-12-11, 22:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar