Carola!!
_00 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Carola!!

    Hur var konserten igår?? Är ju sååå nyfiken!!
    Kramar från Heidi m Linus och Lova
  2. 1
    Carola!! Hur var konserten igår?? Är ju sååå nyfiken!!
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Åhhhhhhhhhhhhh

    Åhhhh du vill inte veta:0)
    Den var kanonbra!!
    Nu satt ju vi på läktarna sist och där var det taskigt drag, och denna gången stod vi på ståplats...så skillnaden är ju gigantisk!
    Jag ska aldrig sitta mer om man kan stå:0)
    Iaf på konsert då;0)


    Men hursomhelst så var konserten superbra!
    De körde ganska många låtar från nya skivan, och de har jag ju inte hunnit lyssna på så himla mkt, men de är ju bra, även om man inte kan joddla med...:0)

    Förbandet var inte samma headbangarkillar som förra gången utan betydligt mer i min smak..tung hårdrock med ändå med melodier, minns inte va de hette dock...Stereolith...tror jag?

    Europe körde bara bra låtar igår!
    Mkt ooooha från först Joey och sen svarade publiken:0)
    Mkt allsång....I Carrie behövde han inte sjunga själv
    Alla gamla låtar man vill höra - Rock the night,Cherokee,lite av Dreamer....åh den är sååå fin! oh så le grande finale förstås med The Final Countdown...KAN de någonsin sluta med en annan låt?? :0)
    Denna gången så sprutade det konfetti från scenen:0)
    Jag studsade lite åt dig då:0))))

    Det enda jag kunnat vara utan är väl Norums solo..jag tycker det är skittrist med solon...allvarligt, gillar nån förutom gitarrister att lyssna på gittarsolon??
    Hihi

    Jag hade såklart ångest för att köra dit, precis som förra gången...verkligen avskyr att köra i Stockholm, men det gick så bra(precis som förra gången! Varför oroa sig???)
    Vi parkerade i Globen garaget, fasiken vad smidigt!
    Det tog oss en knapp timme att åka hem, och det är ju inget!
    (Dit tog det en eviiiighet...hur orkar man sitta i dessa bilköer varje dag???)

    Men men, summa summarum, en kanonkonsert!
    Men du...de sa att vi snart skulle ses igen...så de borde väl ha planerna inställda på en fortsatt come back karriär!
    HUr var Thailand då!!??


  4. 2
    Åhhhhhhhhhhhhh Åhhhh du vill inte veta:0)
    Den var kanonbra!!
    Nu satt ju vi på läktarna sist och där var det taskigt drag, och denna gången stod vi på ståplats...så skillnaden är ju gigantisk!
    Jag ska aldrig sitta mer om man kan stå:0)
    Iaf på konsert då;0)


    Men hursomhelst så var konserten superbra!
    De körde ganska många låtar från nya skivan, och de har jag ju inte hunnit lyssna på så himla mkt, men de är ju bra, även om man inte kan joddla med...:0)

    Förbandet var inte samma headbangarkillar som förra gången utan betydligt mer i min smak..tung hårdrock med ändå med melodier, minns inte va de hette dock...Stereolith...tror jag?

    Europe körde bara bra låtar igår!
    Mkt ooooha från först Joey och sen svarade publiken:0)
    Mkt allsång....I Carrie behövde han inte sjunga själv
    Alla gamla låtar man vill höra - Rock the night,Cherokee,lite av Dreamer....åh den är sååå fin! oh så le grande finale förstås med The Final Countdown...KAN de någonsin sluta med en annan låt?? :0)
    Denna gången så sprutade det konfetti från scenen:0)
    Jag studsade lite åt dig då:0))))

    Det enda jag kunnat vara utan är väl Norums solo..jag tycker det är skittrist med solon...allvarligt, gillar nån förutom gitarrister att lyssna på gittarsolon??
    Hihi

    Jag hade såklart ångest för att köra dit, precis som förra gången...verkligen avskyr att köra i Stockholm, men det gick så bra(precis som förra gången! Varför oroa sig???)
    Vi parkerade i Globen garaget, fasiken vad smidigt!
    Det tog oss en knapp timme att åka hem, och det är ju inget!
    (Dit tog det en eviiiighet...hur orkar man sitta i dessa bilköer varje dag???)

    Men men, summa summarum, en kanonkonsert!
    Men du...de sa att vi snart skulle ses igen...så de borde väl ha planerna inställda på en fortsatt come back karriär!
    HUr var Thailand då!!??


  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    JAg bara ryser!!

    Gud vad synd att man missade det. Min kompis som jag skulle ha gått med kunde inte heller gå för hennes dotter hade 40 graders feber o då ville hon inte lämna henne hos någon barnvakt.

    Jag anar nog att de har nåt nytt på gång snart, jag har en kompis som jpbbar på deras skivbolag och han sa att det säkert inte dröjer länge innan det blir en ny turne... (så där lagom hemlighetsfull) Så vi får håla tummarna!! Visst ä det smidigt o parkera under Globen? Så kanon, det enda är väl när man ska ut från garaget och om det inte flyter på ordentligt...

    Tack för en utförlig rapport från konserten!! KÄnndes nästan som om jag var där.

    Jag får satsa på MAiden jag, bara 2 veckor kvar!!!

    Jo tack, Thailand var underbart, varmt och mycket billigt!! KAnon verkligen. JAg vill definitivt åka tillbaks. Vi hann med massor på ynka 6 dagar så det känndes som om man varit borta minst 2 veckor. JAg ska nog försöka skriva ner nåt i min blogg så småningom så titta gärna in där lite då o då. Adressen dit är http://heidin72.blogg.se.

    Det enda trista är väl att jag fick ont i magen och feber på flyget hem så jag har varit mer eller mindre sängliggande i 2 dagar nu. Igår pendlade febern mellan 38-40 grader, idag är den just nu bara på 38... Men magen är helt ur balans. HAr beställt spagetii o köttfärssås till middag (trött på all ris nu) så vi får väl se om jag lyckas äta nåt av det bara... måste ju prova iaf.

    Kram och vi hörs.
    Kramar från Heidi m Linus och Lova
  6. 3
    JAg bara ryser!! Gud vad synd att man missade det. Min kompis som jag skulle ha gått med kunde inte heller gå för hennes dotter hade 40 graders feber o då ville hon inte lämna henne hos någon barnvakt.

    Jag anar nog att de har nåt nytt på gång snart, jag har en kompis som jpbbar på deras skivbolag och han sa att det säkert inte dröjer länge innan det blir en ny turne... (så där lagom hemlighetsfull) Så vi får håla tummarna!! Visst ä det smidigt o parkera under Globen? Så kanon, det enda är väl när man ska ut från garaget och om det inte flyter på ordentligt...

    Tack för en utförlig rapport från konserten!! KÄnndes nästan som om jag var där.

    Jag får satsa på MAiden jag, bara 2 veckor kvar!!!

    Jo tack, Thailand var underbart, varmt och mycket billigt!! KAnon verkligen. JAg vill definitivt åka tillbaks. Vi hann med massor på ynka 6 dagar så det känndes som om man varit borta minst 2 veckor. JAg ska nog försöka skriva ner nåt i min blogg så småningom så titta gärna in där lite då o då. Adressen dit är http://heidin72.blogg.se.

    Det enda trista är väl att jag fick ont i magen och feber på flyget hem så jag har varit mer eller mindre sängliggande i 2 dagar nu. Igår pendlade febern mellan 38-40 grader, idag är den just nu bara på 38... Men magen är helt ur balans. HAr beställt spagetii o köttfärssås till middag (trött på all ris nu) så vi får väl se om jag lyckas äta nåt av det bara... måste ju prova iaf.

    Kram och vi hörs.

Liknande trådar

  1. Carola!
    By Ansan m A&T in forum _05 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 06:44
  2. Carola på 1an nu
    By bambuu in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 20:32
  3. Carola
    By **Chamomilla** in forum Ordet är fritt
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 10:38
  4. Carola!
    By Annika113 in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 05:52
  5. Carola
    By smultron in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 15:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar