Farsdag!
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Farsdag!

    Ska ni fira det i morgon? Det ska vi! Och fadern i huset får mer än han förtjänar (Han är nämligen borta och festar hela helgen, kommer hem i morgon)

    Jag och Moa ska baka en tårta, och i paketen finns ett par vantar, 1 cd-skiva och två trisslotter!

    Ha en mysig lördagskväll allihop! Själv har jag precis nattat två trötta tjejer, och nu ska jag lägga mig i soffan med en godispåse och ett glas Cola och titta på film

    Kram!
    ~Mamma till två småtjejer! Moa-03 & Wilma-06~
  2. 1
    Farsdag! Ska ni fira det i morgon? Det ska vi! Och fadern i huset får mer än han förtjänar (Han är nämligen borta och festar hela helgen, kommer hem i morgon)

    Jag och Moa ska baka en tårta, och i paketen finns ett par vantar, 1 cd-skiva och två trisslotter!

    Ha en mysig lördagskväll allihop! Själv har jag precis nattat två trötta tjejer, och nu ska jag lägga mig i soffan med en godispåse och ett glas Cola och titta på film

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Glömde..

    I dag lyxade jag till det riktigt rejält! Köpte ett par sååå snygga vinterstövlar från VagaBond. *kär* Kändes lite dumt att handla till sig själv såhär innan jul, men så tänkte jag: Det här är jag faktsikt _värd_!! Så nu är jag 700 kr fattigare, men med ett par ursnugga stövlar i hallen
    ~Mamma till två småtjejer! Moa-03 & Wilma-06~
  4. 2
    Glömde.. I dag lyxade jag till det riktigt rejält! Köpte ett par sååå snygga vinterstövlar från VagaBond. *kär* Kändes lite dumt att handla till sig själv såhär innan jul, men så tänkte jag: Det här är jag faktsikt _värd_!! Så nu är jag 700 kr fattigare, men med ett par ursnugga stövlar i hallen
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Och..

    nu ljuger jag.. Min kära pappa betalade faktiskt hälften

    Nu ska jag sluta terrorisera er och gå och titta på film i stället
    ~Mamma till två småtjejer! Moa-03 & Wilma-06~
  6. 3
    Och.. nu ljuger jag.. Min kära pappa betalade faktiskt hälften

    Nu ska jag sluta terrorisera er och gå och titta på film i stället
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4

    Ojoj...

    vad härligt bortskämd han blir, din man Själv tänkte jag KANSKE släpa mig upp och fixa frukost på sängen till sambon. Och så har jag köpt en dyr whiskeyflaska - ingen traditionell fars-dag-present direkt, men jag vet att han blir lycklig
  8. 4
    Ojoj... vad härligt bortskämd han blir, din man Själv tänkte jag KANSKE släpa mig upp och fixa frukost på sängen till sambon. Och så har jag köpt en dyr whiskeyflaska - ingen traditionell fars-dag-present direkt, men jag vet att han blir lycklig
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5

    Nej

    Min kära sambo är världens sämsta på högtider, han köper aldrig julklappar och minns inte när jag fyller år, ännu mindre bryr han sig om mors dag så jag tänker inte göra ett skit för honom.
    Möjligtvis att jag sätter Saga att rita en teckning till honom...
    Veronica med Saga-03 och Tyra -06
    www.irenex3.blogspot.com
  10. 5
    Nej Min kära sambo är världens sämsta på högtider, han köper aldrig julklappar och minns inte när jag fyller år, ännu mindre bryr han sig om mors dag så jag tänker inte göra ett skit för honom.
    Möjligtvis att jag sätter Saga att rita en teckning till honom...
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    Att visa uppskattning till den som varit med och skapat Världens Underverk är för mig en självklarhet! Att ge är att få.
  12. 6
    Att visa uppskattning till den som varit med och skapat Världens Underverk är för mig en självklarhet! Att ge är att få.
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7
    japp, självklart ska vi fira! Storebror har bakat fina muffins med stor portion kärlek, snor och hosta Jättefina blev de
  14. 7
    japp, självklart ska vi fira! Storebror har bakat fina muffins med stor portion kärlek, snor och hosta Jättefina blev de
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8
    Nej, vi firar inte. Min man har aldrig firat mig på mors dag eftersom "jag inte är hans mamma" så då firar vi inte fars dag heller.
  16. 8
    Nej, vi firar inte. Min man har aldrig firat mig på mors dag eftersom "jag inte är hans mamma" så då firar vi inte fars dag heller.

Liknande trådar

  1. Farsdag
    By Aninisen in forum Styvfamiljer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-11-15, 15:39
  2. När är farsdag?
    By Shaylagirl in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 11:07
  3. Farsdag
    By cassie in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-11, 10:48
  4. Farsdag
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 17:35
  5. Farsdag!
    By lillasysteryster in forum _0607 Julibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 15:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar