Nu är barnen i säng
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Nu är barnen i säng

    och jag väntar på maken. Han är tyvärr en timme försenad så det var tur att jag la barnen - annars hade de blivit helt hysteriska. Tänk vad skönt för maken att få komma hem till ett tyst hus och maten färdiglagad (jag är lite avundsjuk på honom faktiskt).

    Är det ingen här ikväll?
  2. 1
    Nu är barnen i säng och jag väntar på maken. Han är tyvärr en timme försenad så det var tur att jag la barnen - annars hade de blivit helt hysteriska. Tänk vad skönt för maken att få komma hem till ett tyst hus och maten färdiglagad (jag är lite avundsjuk på honom faktiskt).

    Är det ingen här ikväll?
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2
    HEJ!!!
    En liten stund.
    Borde ju itne vara trött med tanke på att jag sov 12.5 timmar igår natt... emn jag är trött och mosig.
  4. 2
    HEJ!!!
    En liten stund.
    Borde ju itne vara trött med tanke på att jag sov 12.5 timmar igår natt... emn jag är trött och mosig.
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Jo, men ofta behöver man ju sova mycket flera nätter i rad när man varit dålig. Jag drack precis en kopp kaffe så vi får väl se när jag somnar ikväll.

    I morgon ska jag jobba på svenska skolan så det får inte bli allt för sent. Nu börjar det nog bli dags att korka upp en flaska vin (har inte druckit vin på läääänge - korkade inte upp någon igår för jag tycker det är trist att dricka själv).
  6. 3
    Jo, men ofta behöver man ju sova mycket flera nätter i rad när man varit dålig. Jag drack precis en kopp kaffe så vi får väl se när jag somnar ikväll.

    I morgon ska jag jobba på svenska skolan så det får inte bli allt för sent. Nu börjar det nog bli dags att korka upp en flaska vin (har inte druckit vin på läääänge - korkade inte upp någon igår för jag tycker det är trist att dricka själv).
  7. Medlem sedan
    Feb 1999
    #4
    Gott.
    Vi hade vin till middagen och i middagen.
  8. 4
    Gott.
    Vi hade vin till middagen och i middagen.
  9. Medlem sedan
    Feb 1999
    #5
    Jo men detta är otroligt förra söndagsnatten sov jag också en 12 timmar.
  10. 5
    Jo men detta är otroligt förra söndagsnatten sov jag också en 12 timmar.
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    Jag undrar om det är för att det blivit höst? Jag är också helt slut och däckar (dvs jag somnar inte utan däckar.... helt utan sprit *S*) tidigt på kvällarna - sover gott - och är ändå dödstrött på morgonen. Konstigt.
  12. 6
    Jag undrar om det är för att det blivit höst? Jag är också helt slut och däckar (dvs jag somnar inte utan däckar.... helt utan sprit *S*) tidigt på kvällarna - sover gott - och är ändå dödstrött på morgonen. Konstigt.
  13. Medlem sedan
    Feb 1999
    #7
    Det är så mörkt så tidigt.
    Det var bäckmörkt kl. 5.30 idag.
  14. 7
    Det är så mörkt så tidigt.
    Det var bäckmörkt kl. 5.30 idag.

Liknande trådar

  1. Barnen är i säng.
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 03:39
  2. Barnen i säng
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-16, 22:16
  3. Barnen i säng
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 02:38
  4. Nu är barnen i säng
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-18, 03:43
  5. Nu är barnen i säng
    By Anna i Seattle in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 04:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar