blöjfria??
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    blöjfria??

    min maya vägrar sitta på pottan, är hon den enda eller fler här som vägrar??
  2. 1
    blöjfria?? min maya vägrar sitta på pottan, är hon den enda eller fler här som vägrar??
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Ujnej! Eller ja, Manfred vill gärna sitta på toaletten men bara EFTER att han bajsat...
    Mer aktiv blöjträning tar vi nog till våren/sommaren om det inte händer något spontant innan dess. Då är det mindre kläder och han kan springa naken och upptäcka kroppsfunktionerna på ett annat sätt.
  4. 2
    Ujnej! Eller ja, Manfred vill gärna sitta på toaletten men bara EFTER att han bajsat...
    Mer aktiv blöjträning tar vi nog till våren/sommaren om det inte händer något spontant innan dess. Då är det mindre kläder och han kan springa naken och upptäcka kroppsfunktionerna på ett annat sätt.
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    Vägrar

    Hon kan gå utan blöja i timmar och inte göra på sig men när det är dags är det i blöjan, pottan vägrar hon. Hon kan sitta på den någon enstaka gång om hon är fullt påklädd:-) Så Maya är i gott sällskap!
  6. 3
    Vägrar Hon kan gå utan blöja i timmar och inte göra på sig men när det är dags är det i blöjan, pottan vägrar hon. Hon kan sitta på den någon enstaka gång om hon är fullt påklädd:-) Så Maya är i gott sällskap!
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4
    Jag tror vi har vår långa sommar att tacka för att Kajsa vill kissa på pottan.
    Hon sprang runt på landet och kissade på gräsmattan i flera veckor, fick även gå med "hund-bajspåsar" och plocka efter henne.

    /Nettis
  8. 4
    Jag tror vi har vår långa sommar att tacka för att Kajsa vill kissa på pottan.
    Hon sprang runt på landet och kissade på gräsmattan i flera veckor, fick även gå med "hund-bajspåsar" och plocka efter henne.

    /Nettis
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5
    här....

    Angelo är blöjfri hemma han bajsar aldrig i blöja längre. Har väl hänt någon gång att han börjar men kommer och vill avsluta på pottan.
    Stressa inte det kommer naturligt, min stora vägrade oxå pottan men idag är han en blöjfri 4åring..

    Som vi brukar säga..det finns inga 14åringar som går med blöja..
  10. 5
    här....

    Angelo är blöjfri hemma han bajsar aldrig i blöja längre. Har väl hänt någon gång att han börjar men kommer och vill avsluta på pottan.
    Stressa inte det kommer naturligt, min stora vägrade oxå pottan men idag är han en blöjfri 4åring..

    Som vi brukar säga..det finns inga 14åringar som går med blöja..
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    Ja, Alfred var faktiskt tidig. Han var dagtorr före han var två år både hemma och på dagis. Han har dock blöja på natten och det får han nog ha ett tag till. Det är så olika när de slutar med blöja så stressa inte på det. Det kommer när de är redo
  12. 6
    Ja, Alfred var faktiskt tidig. Han var dagtorr före han var två år både hemma och på dagis. Han har dock blöja på natten och det får han nog ha ett tag till. Det är så olika när de slutar med blöja så stressa inte på det. Det kommer när de är redo

Liknande trådar

  1. Blöjfria?
    By Feliciaett in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-05-28, 13:04
  2. Blöjfria?
    By Ulle med tjejligan in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-11, 10:42
  3. Blöjfria?
    By smurfina in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-05-17, 18:17
  4. Blöjfria?
    By M&E:na in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 12:50
  5. Blöjfria
    By anonym idag in forum Downs Syndrom
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-12, 12:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar