Julklapp??
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Julklapp??

    Vad ger man i julklapp till en 20 månaders tjej som redan har allt? Hon ärver alla sina storasyskons leksaker och det mesta av deras kläder...
  2. 1
    Julklapp?? Vad ger man i julklapp till en 20 månaders tjej som redan har allt? Hon ärver alla sina storasyskons leksaker och det mesta av deras kläder...
  3. Medlem sedan
    Jul 2001
    #2
    En fin tavla eller lampa att ha i sitt rum?
    Roliga sängkläder med ett motiv hon gillar?
    Ett litet halsband?
    En egen mugg att ha vid frukostbordet?
    Ett fint underlägg till matplatsen vid köksbordet?
    En alldeles egen pulka?
  4. 2
    En fin tavla eller lampa att ha i sitt rum?
    Roliga sängkläder med ett motiv hon gillar?
    Ett litet halsband?
    En egen mugg att ha vid frukostbordet?
    Ett fint underlägg till matplatsen vid köksbordet?
    En alldeles egen pulka?
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Sängkläder, kudde, lampa, tavla, fotölj, handuk, thermos, mat-thermos, vattenflaska, pulka, video, sagoskiva, leksaksmat, egen tallrik, bestik, glas och underlägg. fingerfärg, lera, stafli, förkläde + hätta, små bakformar, badsaker, ...

    milla
  6. 3
    Sängkläder, kudde, lampa, tavla, fotölj, handuk, thermos, mat-thermos, vattenflaska, pulka, video, sagoskiva, leksaksmat, egen tallrik, bestik, glas och underlägg. fingerfärg, lera, stafli, förkläde + hätta, små bakformar, badsaker, ...

    milla
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Har föräldrarna sagt vad de önskar?
    Själv tycker jag det är kul att få lite nytt till lillasyster men av vissa saker känns det ju onödigt med 3-4dubbelt utav.
    Dockor tex ärver våra tjejer inte utav varandra utan det är deras personliga.
    Kläder då, i den storleken sliter de ju inte så mycket men många tröjor har blivit urtvättade så det är välkommet med lite nytt hos oss medan byxor håller lite bättre i färgen.
    Personliga saker till rummet är ju ockås kul som de andra skriver, egan påslakan, tavlor, prydnadslampa osv.
  8. 4
    Har föräldrarna sagt vad de önskar?
    Själv tycker jag det är kul att få lite nytt till lillasyster men av vissa saker känns det ju onödigt med 3-4dubbelt utav.
    Dockor tex ärver våra tjejer inte utav varandra utan det är deras personliga.
    Kläder då, i den storleken sliter de ju inte så mycket men många tröjor har blivit urtvättade så det är välkommet med lite nytt hos oss medan byxor håller lite bättre i färgen.
    Personliga saker till rummet är ju ockås kul som de andra skriver, egan påslakan, tavlor, prydnadslampa osv.
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    Min 18 mån...

    önskar sig en Humlan från (Fifi-serien) Hon tittar på den i BR-katalogen och säger "ökar mlan"

    Mitt är att fråga barnet el föräldrarna :-)

    Annars tycker jag böcker ären ska man aldirg kan få för mycket av *S*

    Den här verkar fin:

    http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9129664357
  10. 5
    Min 18 mån... önskar sig en Humlan från (Fifi-serien) Hon tittar på den i BR-katalogen och säger "ökar mlan"

    Mitt är att fråga barnet el föräldrarna :-)

    Annars tycker jag böcker ären ska man aldirg kan få för mycket av *S*

    Den här verkar fin:

    http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9129664357
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Hihi, föräldrarna är jag Det är mitt yngsta barn jag tänker på. När hon sitter, likt din dotter, med leksakskatalogerna så tittar hon bara på "bebi" dvs hon tittar på dockorna. Tänkte ge henne en egen docka, men har sen i övrigt idétorka. Böcker har hon i massor som hon får ärva efter stora syskonen. Tack för länken!!!
  12. 6
    Hihi, föräldrarna är jag Det är mitt yngsta barn jag tänker på. När hon sitter, likt din dotter, med leksakskatalogerna så tittar hon bara på "bebi" dvs hon tittar på dockorna. Tänkte ge henne en egen docka, men har sen i övrigt idétorka. Böcker har hon i massor som hon får ärva efter stora syskonen. Tack för länken!!!
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7
    VArför inte ett fint smycke eller sängkläder.....har själv två syslon och egna sängkläder var mysigt.....har haft de till min egen dotter nu.
  14. 7
    VArför inte ett fint smycke eller sängkläder.....har själv två syslon och egna sängkläder var mysigt.....har haft de till min egen dotter nu.
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8

    hihi...

    Ja då är vi i samma båt :-)

    Idun vill också bara titta på "bebiiii" *S* Hon ska få en docka från komikapp.Dom är så fina :-)

    Hm vad skulle du då hitta på?

    Ett hängsmycket kanske? www.indonordic.se har ju lite rimligare som man inte behöver vara så rädda om.

    En cd-skiva med rörelseånger. Det gillar Idun att lyssna på.
  16. 8
    hihi... Ja då är vi i samma båt :-)

    Idun vill också bara titta på "bebiiii" *S* Hon ska få en docka från komikapp.Dom är så fina :-)

    Hm vad skulle du då hitta på?

    Ett hängsmycket kanske? www.indonordic.se har ju lite rimligare som man inte behöver vara så rädda om.

    En cd-skiva med rörelseånger. Det gillar Idun att lyssna på.
  17. Medlem sedan
    Jul 2002
    #9
    Smyckeskrin kanske?
    Det fick Emilia flera i doppresent, fint att få och att spara
    Vår dotter som är 11 månader ska få ett matset av oss i födelsedagspresent, tallrik, mugg och bestick.
    Sånt behövs alltid tycker jag...
  18. 9
    Smyckeskrin kanske?
    Det fick Emilia flera i doppresent, fint att få och att spara
    Vår dotter som är 11 månader ska få ett matset av oss i födelsedagspresent, tallrik, mugg och bestick.
    Sånt behövs alltid tycker jag...
  19. Medlem sedan
    Apr 2002
    #10
  20. Medlem sedan
    Aug 2006
    #11
    TAck. Bra och originell idé. Kan ju faktiskt sy en själv!
  21. 11
    TAck. Bra och originell idé. Kan ju faktiskt sy en själv!

Liknande trådar

  1. Min julklapp!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-16, 14:25
  2. Vad ger ni er man i julklapp?
    By -Catharina- in forum _1106 Junibarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-12-16, 12:21
  3. vad får era små i julklapp
    By mandelblomma in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-19, 09:17
  4. Min julklapp:)
    By Amiling in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 12:27
  5. vad i julklapp
    By petrapeps in forum _95 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 09:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar