Kan det vara ett tecken?
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Kan det vara ett tecken?

    Måste få ställa en fråga till er som kanske vet svaret. Nu är det ju 6år sedan jag var i början av en graviditet, och undrar därför en sak som jag inte kommer ihåg.
    Jag har BIM om 1 vecka, men känner redan nu en känsla som påminner väldigt mycket om mensvärk, vilket jag brukar ha mycket av men aldrig så här tidigt. Kan detta vara ett tecken på graviditet?
    Tacksam för svar
  2. 1
    Kan det vara ett tecken? Måste få ställa en fråga till er som kanske vet svaret. Nu är det ju 6år sedan jag var i början av en graviditet, och undrar därför en sak som jag inte kommer ihåg.
    Jag har BIM om 1 vecka, men känner redan nu en känsla som påminner väldigt mycket om mensvärk, vilket jag brukar ha mycket av men aldrig så här tidigt. Kan detta vara ett tecken på graviditet?
    Tacksam för svar
  3. Vill
    #2
    ja, det kan de! mensvärk, molvärk, ömma bröstvårtor, trötthet. du kanske känner av att ägget borrat sig in.det kan var en heldel tecken redan såhr tidigt. hoppas!
  4. 2
    ja, det kan de! mensvärk, molvärk, ömma bröstvårtor, trötthet. du kanske känner av att ägget borrat sig in.det kan var en heldel tecken redan såhr tidigt. hoppas!

Liknande trådar

  1. Kan det vara ett tecken?
    By Lotta S med J in forum Försöker bli med barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-10-16, 11:36
  2. Kan det vara ett tecken? Hjälp
    By Hoppfull 71:a in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-18, 12:41
  3. Kan det vara ett tecken??
    By MissAccident in forum Förlossning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 22:00
  4. Tecken?kan det vara dags?:S
    By linda88 in forum Förlossning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 09:00
  5. Kan det vara ett tecken?
    By mach in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 21:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar