återbesök på bb
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    återbesök på bb

    var jag på idag. det är 2 veckor sedan jag blev utskriven och nu ville de kolla om det hade blivit ytterligare förändringar, om jag öppnat mig eller nåt.
    Var ganska nervös när jag gick dit, Hatar verkligen att göra Vul, men det gick bra trots en ganska hårdhänt läkare. (Är kvinnliga läkare mer hårdhänta än manliga, det är min erfarenhet iaf. nån annan som tänkt på det???)
    Allt såg bra ut iaf, oförändrat läge så det har tydligen hjälpt att vila så det skulle jag fortsätta med. Trist men vad gör man inte, några veckor till villl jag allt att den stannar i magen...
    nu med två barn, elvin och bruno
  2. 1
    återbesök på bb var jag på idag. det är 2 veckor sedan jag blev utskriven och nu ville de kolla om det hade blivit ytterligare förändringar, om jag öppnat mig eller nåt.
    Var ganska nervös när jag gick dit, Hatar verkligen att göra Vul, men det gick bra trots en ganska hårdhänt läkare. (Är kvinnliga läkare mer hårdhänta än manliga, det är min erfarenhet iaf. nån annan som tänkt på det???)
    Allt såg bra ut iaf, oförändrat läge så det har tydligen hjälpt att vila så det skulle jag fortsätta med. Trist men vad gör man inte, några veckor till villl jag allt att den stannar i magen...
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2

    Skönt

    att allt såg bra ut :-)

    kram
    Åsa
  4. 2
    Skönt att allt såg bra ut :-)

    kram
    Åsa
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Vad skönt att det såg bra ut ändå!!!
    Vilken vecka är du i? Snart så är det ju helt ok om bäbis kommer juh och då behöver du kanske inte vila?

    Jag tycker också att manliga gynekologer är mer försiktiga!!! Helt klart!
  6. 3
    Vad skönt att det såg bra ut ändå!!!
    Vilken vecka är du i? Snart så är det ju helt ok om bäbis kommer juh och då behöver du kanske inte vila?

    Jag tycker också att manliga gynekologer är mer försiktiga!!! Helt klart!
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4
    Skönt att allt såg bra ut men varför gör de vul och inte ul?
  8. 4
    Skönt att allt såg bra ut men varför gör de vul och inte ul?
  9. Medlem sedan
    Feb 2005
    #5
    de skulle kolla på livmoderhalsen och -tappen och-munnen och allt vad det heter ;-)
  10. 5
    de skulle kolla på livmoderhalsen och -tappen och-munnen och allt vad det heter ;-)
  11. Medlem sedan
    Feb 2005
    #6
    jag är 34+2 idag så det är ju i princip fritt fram men den får gärna stanna ett tag till iaf 2 veckor...
  12. 6
    jag är 34+2 idag så det är ju i princip fritt fram men den får gärna stanna ett tag till iaf 2 veckor...
  13. Medlem sedan
    Feb 2005
    #7
    japp mycket skönt!!
  14. 7
    japp mycket skönt!!

Liknande trådar

  1. Återbesök!
    By Sandra&Erik in forum Klumpfot
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-14, 21:12
  2. Återbesök?
    By Kattou in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-06-24, 12:01
  3. Var på KK för återbesök i går....
    By johanna25 in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 21:27
  4. Återbesök på BB
    By Lima in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 10:38
  5. Återbesök?
    By Mårran in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 08:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar