Önskar jag och Edvin!

Edvin fyllde i måndags och både jag och S. var lediga och vi bara mös. Var lite orolig för hur stämningen skulle vara, S. och jag hade ju varit lite "ovänner" men allt gick bra, lite stelt till en början men det löste upp sig.

Tyvärr missade Edvin sin allra första fotografering på dagis denna dag, mitt på 2-årsdagen (grämer mig fortfarande... haha) för han började morgonen med gråt och att ta sig för öronen... Trots att vi just avslutat en Kåvepeninkur! Men det har *pepparpeppar* inte blivit mer av det. Panodil hjälpte under dagen och sedan lugnt.

Vi hade ingen "bjudning" utan bara var inne från rusket ute. Hyrde Ice Age II och kollade på ihop med Muminkex (halvfinne som han är Edvin ) och Ahlgrens bilar, mm. Glass med varma bär gick också ner och god laxmiddag med potatis, sparris, hollandaisesås och citron *slurp*
Edvins favorit just nu är att säga "uus(ch)", men det betyder inte usch/urk utan ljus, så vi har mkt tända ljus nu, så även denna speciella dag Och lilla flaggan (svensk faktiskt) som jag köpte till hans 1-årsdag stod på bordet hela dagen och kommer så göra alla kommande födelsedagar. Vi har alltid haft det under vår uppväxt, den hörde liksom till födelsedagen och frukostbrickan på sängen med tårta till.

På lördag ska vi ha fika hos mig och Edvin för min sida av familjen, ska bli kul. Känns häftigt att ha en 2-åring och en i magen som krumbuktar och gör sig påmind...

Kram alla!