Snaaart!
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Snaaart!

    Snart får vi vår husvagn, den har börjat tillvarkas och har fått ett chassinummer! Om allt går som det ska så har vi husvagnen vecka 48 *glad*


    Mannen ringde i tisdags för att höra hur det såg ut men försäljaren hade fullt upp och bad att få återkomma. Nu på förmiddagen hade försäljaren ännu inte hört av sig så mannen ringer försäljaren, tyckte signalen lät konstig..

    Yrvaket svarar försäljaren och mannen inser att han inte befinner sig i Sverige! Jo försäljaren låg och sov, det var mitt i natten borta i USA där han befinner sig *opps* :-)

    Mannen ber om ursäkt för att ringa och störa mitt i natten ;-) men försäljaren säger att det är OK och ber honom ta kontakt med en hemma så ska han fixa fram informationen. Mannen går på fika sen ringer han den andre, som befinner sig här hemma *hihi* och där skrattar dom för fullt - dom hade fått ett yrt sms om att fixa fram infon innan mannen skulle ringa :-)

    Har man ivriga kunder så har man *hehe*
  2. 1
    Snaaart! Snart får vi vår husvagn, den har börjat tillvarkas och har fått ett chassinummer! Om allt går som det ska så har vi husvagnen vecka 48 *glad*


    Mannen ringde i tisdags för att höra hur det såg ut men försäljaren hade fullt upp och bad att få återkomma. Nu på förmiddagen hade försäljaren ännu inte hört av sig så mannen ringer försäljaren, tyckte signalen lät konstig..

    Yrvaket svarar försäljaren och mannen inser att han inte befinner sig i Sverige! Jo försäljaren låg och sov, det var mitt i natten borta i USA där han befinner sig *opps* :-)

    Mannen ber om ursäkt för att ringa och störa mitt i natten ;-) men försäljaren säger att det är OK och ber honom ta kontakt med en hemma så ska han fixa fram informationen. Mannen går på fika sen ringer han den andre, som befinner sig här hemma *hihi* och där skrattar dom för fullt - dom hade fått ett yrt sms om att fixa fram infon innan mannen skulle ringa :-)

    Har man ivriga kunder så har man *hehe*
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Yes! Vet ju hur du har längtat så jag blir lika glad jag!

    Kram!
  4. 2
    Yes! Vet ju hur du har längtat så jag blir lika glad jag!

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    OH vad spännande för er!
    Känns väl som rena julafton för er, ni vet vad som finns i paketet men känslan att få riva av pappret går inte att beskriva.
    Det är bra! Väck dom bara, är man försäljare så är man Vecka 48 det är ju bara två veckor dit!
  6. 3
    OH vad spännande för er!
    Känns väl som rena julafton för er, ni vet vad som finns i paketet men känslan att få riva av pappret går inte att beskriva.
    Det är bra! Väck dom bara, är man försäljare så är man Vecka 48 det är ju bara två veckor dit!
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4
    Jippie.. Så himla kul väntan. Inte underligt att ni är otålig. Det skulle jag oxå vara. Sen är det bara att boka in helger och göra premiärturer. Typ nyårs i husvagnen kan jag tänka mig...
  8. 4
    Jippie.. Så himla kul väntan. Inte underligt att ni är otålig. Det skulle jag oxå vara. Sen är det bara att boka in helger och göra premiärturer. Typ nyårs i husvagnen kan jag tänka mig...
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    Med all denna väntan, beställde i början av augusti, så har vi bestämt oss för att testa vintercamping så vi får använda vagnen!

    Vi har bokat vinterplats, fixat vintertält så allt är klart och betalt, nu vi väntar "bara" på att vagnen ska komma så vi får dra upp den

    Ja vi kommer åka upp annandagjul och kommer stanna över nyår *längtar*
  10. 5
    Med all denna väntan, beställde i början av augusti, så har vi bestämt oss för att testa vintercamping så vi får använda vagnen!

    Vi har bokat vinterplats, fixat vintertält så allt är klart och betalt, nu vi väntar "bara" på att vagnen ska komma så vi får dra upp den

    Ja vi kommer åka upp annandagjul och kommer stanna över nyår *längtar*

Liknande trådar

  1. Snaaart UL.... snaaart!
    By mommo in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-05-06, 07:57
  2. Snaaart är det september
    By AnKar in forum Hem & fritid
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-09-02, 22:57
  3. SNAAART!
    By Anna^^71 in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-19, 20:40
  4. snaaart
    By NeasMamma in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 13:57
  5. Snaaart...
    By Venus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 16:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar