En liten hemlis
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    En liten hemlis

    Hejsan! Testade positivt tre gånger hemma, men kände mig ändå inte säker (och framför allt inte maken ), men nu har vi fått det bekräftat. Vi ska få en fyra! Jag har inte riktigt kunnat smälta det ännu, men jag är glad och hoppas jag får stanna här. Jag har ätit p-piller så det här kom som en överraskning, men en härlig sådan. Vi har tre barn, tvillingar på 3 år och minstingen på 1 år och 5 månader. Nu hoppas jag bara att allt kommer gå bra. Samtidigt håller jag tummarna för alla er som vill hamna i augustigruppen
    ♥ Mamma till Julian, Joseph, Raphael & Cornelis ♥
  2. 1
    En liten hemlis Hejsan! Testade positivt tre gånger hemma, men kände mig ändå inte säker (och framför allt inte maken ), men nu har vi fått det bekräftat. Vi ska få en fyra! Jag har inte riktigt kunnat smälta det ännu, men jag är glad och hoppas jag får stanna här. Jag har ätit p-piller så det här kom som en överraskning, men en härlig sådan. Vi har tre barn, tvillingar på 3 år och minstingen på 1 år och 5 månader. Nu hoppas jag bara att allt kommer gå bra. Samtidigt håller jag tummarna för alla er som vill hamna i augustigruppen
  3. E&S mamma
    #2
    säger välkommen hit då! även jag inte riktigt hör hit (hoppas på att hamna här iaf). vi har ung. samma ålder på våra då, snart 4 och 2 är mina. hoppas vi kan kampera ihop här då
    ha en bra dag!
  4. 2
    säger välkommen hit då! även jag inte riktigt hör hit (hoppas på att hamna här iaf). vi har ung. samma ålder på våra då, snart 4 och 2 är mina. hoppas vi kan kampera ihop här då
    ha en bra dag!
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3

    Tack :)

    Lycka till får jag säga då, och ja förhoppningsvis får du också hamna här snart
    ♥ Mamma till Julian, Joseph, Raphael & Cornelis ♥
  6. 3
    Tack :) Lycka till får jag säga då, och ja förhoppningsvis får du också hamna här snart
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Grattis!

    Vilken härlig överraskning! Hoppas själv på att komma hit, men får vänta någon vecka på att få testa... För oss blir det också fyran isåfall.
    Det är bara med hjärtat man kan se ordentligt.
    Det viktigaste är osynligt för ögonen.
  8. 4
    Grattis! Vilken härlig överraskning! Hoppas själv på att komma hit, men får vänta någon vecka på att få testa... För oss blir det också fyran isåfall.
  9. långtborta
    #5
    hej och välkommen!
    Jag blev också gravid trots p-piller. Jag hade visserligen slarvat lite, men ändå... blev förvånad. Hur var det med dig, vilka p-piller åt du och hade du slarvat också...? bara lite nyfiken.
  10. 5
    hej och välkommen!
    Jag blev också gravid trots p-piller. Jag hade visserligen slarvat lite, men ändå... blev förvånad. Hur var det med dig, vilka p-piller åt du och hade du slarvat också...? bara lite nyfiken.

Liknande trådar

  1. en liten hemlis!
    By Malmborg in forum _0806 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-08-18, 20:00
  2. en liten hemlis!
    By Malmborg in forum _0805 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-08-09, 08:45
  3. En liten hemlis....
    By Anonym in forum _0307 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 06:15
  4. En liten hemlis...
    By Elin, Vilme & Eira in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 21:43
  5. Viskar en liten hemlis
    By Retsamma jag in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 22:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar