Åsa!
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Åsa!

    Jag var inne i galleriet och kikade. Det var en enda bild som fångade mitt intresse och när jag klickade på den började jag undra om det inte var Matilda. Sen insåg jag att det måste vara det eftersom din bild och signatur dök upp där nere.
    Otroligt vad hon är lik Nellie, din lilla tuffing!
  2. 1
    Åsa! Jag var inne i galleriet och kikade. Det var en enda bild som fångade mitt intresse och när jag klickade på den började jag undra om det inte var Matilda. Sen insåg jag att det måste vara det eftersom din bild och signatur dök upp där nere.
    Otroligt vad hon är lik Nellie, din lilla tuffing!
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2
    Undrar om det inte är Thea, jag tror inte jag har några bilder kvar på Matilda i det stora galleriet... Vad var det för bild???
  4. 2
    Undrar om det inte är Thea, jag tror inte jag har några bilder kvar på Matilda i det stora galleriet... Vad var det för bild???
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Nix

    det är absolut inte någon bäbis. Hon har röd tröja och stora solglasögon på sig. Ser definitivt ut som Matilda.
  6. 3
    Nix det är absolut inte någon bäbis. Hon har röd tröja och stora solglasögon på sig. Ser definitivt ut som Matilda.
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4
    Ja jag upptäckte att jag hade en bild kvar på Matilda, men du Thea är ingen bebis! Hon är 2½ år gammal!!! Men ja den bilden med röd tröja och solglasögon är Matilda!
  8. 4
    Ja jag upptäckte att jag hade en bild kvar på Matilda, men du Thea är ingen bebis! Hon är 2½ år gammal!!! Men ja den bilden med röd tröja och solglasögon är Matilda!
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Bäbis och bäbis...

    allt är relativt. Elsa är fortfarande bäbis i mina ögon. Och hon är faktiskt tre år nu, kan du tänka dig! Hon kommer nog alltid att få vara bäbis stackarn.
  10. 5
    Bäbis och bäbis... allt är relativt. Elsa är fortfarande bäbis i mina ögon. Och hon är faktiskt tre år nu, kan du tänka dig! Hon kommer nog alltid att få vara bäbis stackarn.
  11. Medlem sedan
    Aug 1999
    #6

    Dom växer

    alldeles för fort... Thea är ju stor... det rycker lite i äggstockarna när jag ser en bebis, men NÄÄÄ jag ska INTE ha fler bebisar!!!
    ~Per aspera ad astra~ Genom svårigheterna mot stjärnorna

    Matilda 980427
    Thea 040711
    Liv 091124

    http://minimumsa.wordpress.com
  12. 6
    Dom växer alldeles för fort... Thea är ju stor... det rycker lite i äggstockarna när jag ser en bebis, men NÄÄÄ jag ska INTE ha fler bebisar!!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar