Borde skriva in mig hos er!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Borde skriva in mig hos er!

    Jo, jag tror att jag har bestämt mig nu. Så här kan jag inte fortsätta. Blir lite sugen och nyfiken på den där "rivstarten" som ni skriver om. Det känns verkligen som om jag behöver en kick för att komma igång.
    Jo, ni! Nu kanske ni får dras med mig också ett tag för jag borde ta bort minst 15 kg...

    Är en "gammal morsa" (strax under 40) med 3 barn (1, 7 och 12 år). Gillar att konsumera idrott, men borde aktivera mig mer. Har ett gymkort, promenerar 2-3 ggr/vecka och har nu hittat en kuse som jag kan få rida nån gång/vecka. DET känns extra spännande - det var några år sedan sist. :-)
  2. 1
    Borde skriva in mig hos er! Jo, jag tror att jag har bestämt mig nu. Så här kan jag inte fortsätta. Blir lite sugen och nyfiken på den där "rivstarten" som ni skriver om. Det känns verkligen som om jag behöver en kick för att komma igång.
    Jo, ni! Nu kanske ni får dras med mig också ett tag för jag borde ta bort minst 15 kg...

    Är en "gammal morsa" (strax under 40) med 3 barn (1, 7 och 12 år). Gillar att konsumera idrott, men borde aktivera mig mer. Har ett gymkort, promenerar 2-3 ggr/vecka och har nu hittat en kuse som jag kan få rida nån gång/vecka. DET känns extra spännande - det var några år sedan sist. :-)
  3. camilla_73
    #2

    Välkommen

    hit. Men se till att du vet att du har bestämt dig. Det går lättare då.

    Om rivstarten vet jag inget men jag tror att de som kör den är på www.giviktkoll.se

    Hoppas att jag får drass med dig hela vägen ner.
  4. 2
    Välkommen hit. Men se till att du vet att du har bestämt dig. Det går lättare då.

    Om rivstarten vet jag inget men jag tror att de som kör den är på www.giviktkoll.se

    Hoppas att jag får drass med dig hela vägen ner.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Ja, det tycker jag! Att du borde skriva in dig här, alltså! Välkommen till en jättetrevlig snackgrupp! Jag hoppas att du också skall trivas här.

    Vad kul att du får möjlighet att rida någon ggr/vecka. Det var vääääldigt länge sedan jag själv sat tpå en hästrygg. Jag skulle nog få jordens träningsvärk!

    Lite om mig kan du läsa i infot om du har lust!
  6. 3
    Ja, det tycker jag! Att du borde skriva in dig här, alltså! Välkommen till en jättetrevlig snackgrupp! Jag hoppas att du också skall trivas här.

    Vad kul att du får möjlighet att rida någon ggr/vecka. Det var vääääldigt länge sedan jag själv sat tpå en hästrygg. Jag skulle nog få jordens träningsvärk!

    Lite om mig kan du läsa i infot om du har lust!

Liknande trådar

  1. Vi borde skriva en bok!
    By StinaL in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-27, 20:37
  2. Man borde skriva upp
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 21:01
  3. Borde skriva en mat
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-03, 23:35
  4. Borde skriva,,
    By marie *emil o adam* in forum Änglabarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 13:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar