Tack för alla era svar :)
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Tack för alla era svar :)

    Det känns som att jag bara har gnällt de senaste två dagarna när jag skrivit här. Vill bara passa på att skriva ett tackmedelande för alla tankar åsikter och all den omtanke ni visat mig. Jag uppskattar verkligen allt ni skriver

    Jag kommer inte att försöka sätta igång förlossningen själv. Det är nog som en del av er säger. Det kommer bara att resultera i att jag är för trött för förlossningen och att foglossningen skulle bli värre. Sambon var heller inte så pigg på att jag skulle göra något sådant eftersom han tror att Bebis har det bäst i min mage utan att jag försöker stressa ut h*n.

    Tack för att ni bryr er om oss
  2. 1
    Tack för alla era svar :) Det känns som att jag bara har gnällt de senaste två dagarna när jag skrivit här. Vill bara passa på att skriva ett tackmedelande för alla tankar åsikter och all den omtanke ni visat mig. Jag uppskattar verkligen allt ni skriver

    Jag kommer inte att försöka sätta igång förlossningen själv. Det är nog som en del av er säger. Det kommer bara att resultera i att jag är för trött för förlossningen och att foglossningen skulle bli värre. Sambon var heller inte så pigg på att jag skulle göra något sådant eftersom han tror att Bebis har det bäst i min mage utan att jag försöker stressa ut h*n.

    Tack för att ni bryr er om oss
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Läste vad du skrev nedan, orkar inte svara där. Sorry! ..
    Ville bara skicka många kramar till dig. Håller med de flesta, stressa inte ut bebisen. Bebisen kommer när h*n är redo. Om det var något allvarligt fel då skulle läkaren ta allvar på det..
    Jenny m Linnéa -01 & Wilma 070103
  4. 2
    Läste vad du skrev nedan, orkar inte svara där. Sorry! ..
    Ville bara skicka många kramar till dig. Håller med de flesta, stressa inte ut bebisen. Bebisen kommer när h*n är redo. Om det var något allvarligt fel då skulle läkaren ta allvar på det..
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3

    Ja

    så är det ju!! Skönt att du kommit på andra tankar..

    Men förstår att du blev jätteorolig, vem skulle inte bli det?? Hoppas så att allt är bra med er bebis och det stämmer säkert det som läkaren sa! Kram
    Tessan m Albin -97, Elliot -01 och Charlie 061225
    http://tessie.bloggagratis.se/

    "En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg"
  6. 3
    Ja så är det ju!! Skönt att du kommit på andra tankar..

    Men förstår att du blev jätteorolig, vem skulle inte bli det?? Hoppas så att allt är bra med er bebis och det stämmer säkert det som läkaren sa! Kram

Liknande trådar

  1. tack för alla svar
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-05, 20:23
  2. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  3. Tack för alla svar
    By morran in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-30, 10:40
  4. Tack för alla svar
    By pennan in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-22, 20:59
  5. Tack för alla svar..
    By dartmamma in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar