avslaget
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    avslaget

    förlåt den osmakliga rubriken!

    Hur länge hade ni avslag?
    Efter att det försvunnit, har det dykt upp litegrann igen?


    Mitt slutade för någon vecka sedan, runt 4 veckor kanske... Ganska tidigt tycker jag, så jag liksom väntar mig att det ska komma tillbaka lite *s*
    annasthlm - med triss i pojkar
  2. 1
    avslaget förlåt den osmakliga rubriken!

    Hur länge hade ni avslag?
    Efter att det försvunnit, har det dykt upp litegrann igen?


    Mitt slutade för någon vecka sedan, runt 4 veckor kanske... Ganska tidigt tycker jag, så jag liksom väntar mig att det ska komma tillbaka lite *s*
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2
    mitt höll på ett tag, men jag har redan fått min första mens... så jag tror inte att det ska komma någe mer nu.
  4. 2
    mitt höll på ett tag, men jag har redan fått min första mens... så jag tror inte att det ska komma någe mer nu.
  5. Klara m L-03 & M-06
    #3
    4-5 veckor. Det försvann ett par dagar på slutet och sedan kom det lite, lite till. Om du har haft en veckas uppehåll så är det förhoppningsvis borta för gott.
  6. 3
    4-5 veckor. Det försvann ett par dagar på slutet och sedan kom det lite, lite till. Om du har haft en veckas uppehåll så är det förhoppningsvis borta för gott.
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Det kom och gick flera ggr. Efter ca 4 veckor var det _pyttelite_, tog ytterligare 2,5 veckor att försvinna helt.
  8. 4
    Det kom och gick flera ggr. Efter ca 4 veckor var det _pyttelite_, tog ytterligare 2,5 veckor att försvinna helt.
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Mitt är faktiskt inte helt borta än, och V blir 10 veckor på tisdag. Kan inte minnas att det höll i sig så här länge sist
  10. 5
    Mitt är faktiskt inte helt borta än, och V blir 10 veckor på tisdag. Kan inte minnas att det höll i sig så här länge sist
  11. Medlem sedan
    Oct 1999
    #6

    Vet inte riktigt.

    Tror det försvann vid 5 veckor, men ibland kunde jag ändå behöva trosskydd. Men nu är det iaf HELT borta. *skönt* Hoppas mensen håller sig borta i många månader framöver oxå...
    ♥ ♥ ♥ mamma till Albin -00, Malva -06 & Flora -09 ♥ ♥ ♥
    ~ http://blurpan.blogg.se ~
  12. 6
    Vet inte riktigt. Tror det försvann vid 5 veckor, men ibland kunde jag ändå behöva trosskydd. Men nu är det iaf HELT borta. *skönt* Hoppas mensen håller sig borta i många månader framöver oxå...
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7

    mitt

    håller på lite lite än... Men bm sa ju att det kunde hålla på länge för mej eftersom jag fick ett sås tort barn... Men det är bara lite gnutta som kommer nu. Skönt!
  14. 7
    mitt håller på lite lite än... Men bm sa ju att det kunde hålla på länge för mej eftersom jag fick ett sås tort barn... Men det är bara lite gnutta som kommer nu. Skönt!

Liknande trådar

  1. Avslaget
    By snusmumrika in forum _1203 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-04-02, 08:49
  2. Avslaget!?
    By hedvig in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 15:56
  3. Avslaget?
    By Bebis i nov.. in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-01, 18:26
  4. Avslaget
    By hellokiller+N in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 13:31
  5. Avslaget??
    By zandra85 in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 18:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar