Liten blödning/flytning...
_0708 Augustibarn
  1. Margaretha
    #1

    Liten blödning/flytning...

    Jag undrar om man kan ha en liten blödning/flytning (rosa/röd/brun) i samma veva som man beräknar att få sin mens, men ändå vara gravid? Är det vanligt att ha en liten blödning vid mens?

    Jag väntar på min mens, men har nu haft en konstig flytning nu i två dagar och ingen riktig mens på gång...den kanske kommer men jag hoppas den håller sig borta ;-) Har inte testat mig än...villl vänta än ett par dagar till.
  2. 1
    Liten blödning/flytning... Jag undrar om man kan ha en liten blödning/flytning (rosa/röd/brun) i samma veva som man beräknar att få sin mens, men ändå vara gravid? Är det vanligt att ha en liten blödning vid mens?

    Jag väntar på min mens, men har nu haft en konstig flytning nu i två dagar och ingen riktig mens på gång...den kanske kommer men jag hoppas den håller sig borta ;-) Har inte testat mig än...villl vänta än ett par dagar till.
  3. Vill
    #2
    Man kan ha små eller till och med vanliga mensblödningar vid den tidpunkten man skulle haft mensen. Detta är väldigt vanligt i början, men man kan också blöda varje månad graviditeten igenom vilket är lite ovanligare.

    Vänta du och så håller vi tummarna så länge.
  4. 2
    Man kan ha små eller till och med vanliga mensblödningar vid den tidpunkten man skulle haft mensen. Detta är väldigt vanligt i början, men man kan också blöda varje månad graviditeten igenom vilket är lite ovanligare.

    Vänta du och så håller vi tummarna så länge.

Liknande trådar

  1. Liten blödning/flytning...
    By Margaretha in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 12:44
  2. Liten blödning/flytning...
    By Margaretha in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 10:40
  3. Liten blödning/flytning.
    By Margaretha in forum _0705 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 08:05
  4. Liten blödning/flytning...
    By Margaretha in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 21:46
  5. Liten blödning/flytning...
    By Margaretha in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 13:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar