Vad lugnt det är här...
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Vad lugnt det är här...

    Minns ni vilken fart det var på inläggen när vi var gravida?! *s* Man har väl kanske liiite mer att pyssla med nuförtiden antar jag....

    Så, vad gör ni denna lördagkväll? Själv är jag ensam hemma med bebis och tänkte försöka lägga henne riktigt tidigt så att jag kan börja scrappa ihop fotoalbumen jag ska ge mina föräldrar och syskon i julklapp!

    Ha det bra alla!
  2. 1
    Vad lugnt det är här... Minns ni vilken fart det var på inläggen när vi var gravida?! *s* Man har väl kanske liiite mer att pyssla med nuförtiden antar jag....

    Så, vad gör ni denna lördagkväll? Själv är jag ensam hemma med bebis och tänkte försöka lägga henne riktigt tidigt så att jag kan börja scrappa ihop fotoalbumen jag ska ge mina föräldrar och syskon i julklapp!

    Ha det bra alla!
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    Verkligen. De två senaste veckorna känns det som om vår grupp helt slutat skriva. Läser ju både i mars och januari också, och där diskuteras det mycket flitigare. Men ja, det är väl bra kanske, att vi (ni) har bättre saker för er än att sitta vid datorn.

    Ikväll skriver jag i Estelles dagbok. Jag ligger lite efter så det lär nog ta en timme eller så. Annars slöas det mest. Ska snart äta ostkaka och se på skräckfilm... Älskar skräck, men är vansinnigt lättskrämd.

    Ha en bra kväll!
  4. 2
    Verkligen. De två senaste veckorna känns det som om vår grupp helt slutat skriva. Läser ju både i mars och januari också, och där diskuteras det mycket flitigare. Men ja, det är väl bra kanske, att vi (ni) har bättre saker för er än att sitta vid datorn.

    Ikväll skriver jag i Estelles dagbok. Jag ligger lite efter så det lär nog ta en timme eller så. Annars slöas det mest. Ska snart äta ostkaka och se på skräckfilm... Älskar skräck, men är vansinnigt lättskrämd.

    Ha en bra kväll!

Liknande trådar

  1. Lugnt lugnt lugnt Spark
    By Annanym in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-05, 07:06
  2. Oj vad lugnt det är här!
    By sol¤ in forum _0705 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 14:43
  3. Oj vad lugnt här var
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 02:20
  4. Här va det lugnt..
    By Malin Lucas o Casper in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 09:05
  5. Här var det lugnt!!
    By jenjen in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-05, 20:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar