Hoppas jag får hamna här.
_0708 Augustibarn
  1. soffipropp m 3:a?
    #1

    Hoppas jag får hamna här.

    Hade hoppats på en plats i juli gruppen, men fick mens idag (SKIT) tyvärr....
    Så nu får vi jobba på en augustibebis istället, har ett barn som fyller år i juli redan så den kvoten är ju fylld...
    Kommer från södra sverige, är 28år sambon 30år, har två pojkar en på 8(snart9) och en på 4½.
    Hoppas hoppas jag får hamna här...
  2. 1
    Hoppas jag får hamna här. Hade hoppats på en plats i juli gruppen, men fick mens idag (SKIT) tyvärr....
    Så nu får vi jobba på en augustibebis istället, har ett barn som fyller år i juli redan så den kvoten är ju fylld...
    Kommer från södra sverige, är 28år sambon 30år, har två pojkar en på 8(snart9) och en på 4½.
    Hoppas hoppas jag får hamna här...
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Hej...

    Trist att det inte blev en juli-bebbe för er! Men kanske skönt för syskonet att få sin födelsedagsmånad ifred. För er också-barnkalas är ju kul, men ack så intensivt....
    Själv hoppas jag också på en plats här....För vår del skulle det bli en fyra. Har tre pigga små vildänglar hemma redan... Kanske syns vi här snart....
    Det är bara med hjärtat man kan se ordentligt.
    Det viktigaste är osynligt för ögonen.
  4. 2
    Hej... Trist att det inte blev en juli-bebbe för er! Men kanske skönt för syskonet att få sin födelsedagsmånad ifred. För er också-barnkalas är ju kul, men ack så intensivt....
    Själv hoppas jag också på en plats här....För vår del skulle det bli en fyra. Har tre pigga små vildänglar hemma redan... Kanske syns vi här snart....

Liknande trådar

  1. Hoppas hamna här...
    By anonymt namn in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-23, 06:57
  2. Hoppas hamna här!
    By anonymt namn in forum _0907 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 09:20
  3. Hoppas på att hamna här!
    By zeddy in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-19, 12:19
  4. Hoppas hamna här
    By björnis in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 10:13
  5. Hoppas på att hamna här!
    By EmedV-05+bebis?? in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 21:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar