Min sambo ångrade sig...
Abort
  1. nummer tre snart
    #1

    Min sambo ångrade sig...

    jag hade somnat på soffan som vanligt, min sambo väcker mig som vanligt och vi lägger oss i sängen då frågar han:
    Mår du illa? (jag har mått illa nu i en vecka, gått ner 2kg)
    Va? ööö nej va då? undrar jag
    Ja, jag har legat och tänkt här och jag vill att vi ska behålla.
    Va???
    Ja om du vill alltså.
    Ja det är klart.
    Åh, det känns så konstigt. Här har jag gått och hoppats på missfall i flera veckor nu så helt plötsligt går man och önskar tvärtom. Vi har tiden bokat till på fredag så det blir till att ringa en massa samtal i dag och jag hoppas att det inte har blivit något konstigt med den nu när man har varit på koll och så.

    Tänk att det kan bli så här jag som hade ställt in mig på att göra en abort
  2. 1
    Min sambo ångrade sig... jag hade somnat på soffan som vanligt, min sambo väcker mig som vanligt och vi lägger oss i sängen då frågar han:
    Mår du illa? (jag har mått illa nu i en vecka, gått ner 2kg)
    Va? ööö nej va då? undrar jag
    Ja, jag har legat och tänkt här och jag vill att vi ska behålla.
    Va???
    Ja om du vill alltså.
    Ja det är klart.
    Åh, det känns så konstigt. Här har jag gått och hoppats på missfall i flera veckor nu så helt plötsligt går man och önskar tvärtom. Vi har tiden bokat till på fredag så det blir till att ringa en massa samtal i dag och jag hoppas att det inte har blivit något konstigt med den nu när man har varit på koll och så.

    Tänk att det kan bli så här jag som hade ställt in mig på att göra en abort
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Hej,

    Jag blev oxå oplanerat gravid med vår 4:a. Jag och min man velade fram o tillbaka...sen insåg vi att har vi fixat 3 så kan vi fixa 4:a.
    Svårt att sätta ord på känslor men ibland känns det som jag bestämmt detta bara men så är det inte säger min man...fast att jag fick ta det sista beslutet då det är jag som ska vara gravid o amma.
    En sak som känns konstig är känslorna.
    Vissa dar vet jag att jag valde rätt nästa har jag lite halvpanik 4:a barn hur fixar man det????

    Kram till dig/er för er nya lilla 3:a

    När kommer bebisen då? Jag finns på Juni sidan
  4. 2
    Hej,

    Jag blev oxå oplanerat gravid med vår 4:a. Jag och min man velade fram o tillbaka...sen insåg vi att har vi fixat 3 så kan vi fixa 4:a.
    Svårt att sätta ord på känslor men ibland känns det som jag bestämmt detta bara men så är det inte säger min man...fast att jag fick ta det sista beslutet då det är jag som ska vara gravid o amma.
    En sak som känns konstig är känslorna.
    Vissa dar vet jag att jag valde rätt nästa har jag lite halvpanik 4:a barn hur fixar man det????

    Kram till dig/er för er nya lilla 3:a

    När kommer bebisen då? Jag finns på Juni sidan
  5. nummer tre snart
    #3
    juli har jag hamnat på
  6. 3
    juli har jag hamnat på
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Det är ett beslut som ni kommer att leva med resten av era liv. Är han mannen du ser som pappan till ditt barn, kommer han att ta sitt ansvar?

    Om det inte fungerar, tänk efter om du vill ha kontakt med honm resten av livet.
  8. 4
    Det är ett beslut som ni kommer att leva med resten av era liv. Är han mannen du ser som pappan till ditt barn, kommer han att ta sitt ansvar?

    Om det inte fungerar, tänk efter om du vill ha kontakt med honm resten av livet.
  9. nummer tre snart
    #5
    Vi har redan två barn sedan tidigare så ja visst kan jag se honom som pappa till våra barn.
  10. 5
    Vi har redan två barn sedan tidigare så ja visst kan jag se honom som pappa till våra barn.

Liknande trådar

  1. Det var min man som ångrade sig
    By Jessica~4barnsmamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-08, 00:08
  2. Ångrade mig
    By Elpida in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-13, 20:37
  3. Jag ångrade mig :)
    By housewife in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-02, 10:59
  4. Ångrade oss
    By Trollissen in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 09:19
  5. Ångrade mig...
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 10:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar