Då var det dax igen :-D
_0412 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Då var det dax igen :-D

    Här väntas en tredje liten knodd till sommaren. Kan inte hålla tyst längre, den som snokat kan redan ha sett att det väntas en till då det stått på min sida. Fick höra hjärtljuden idag så jag är överlycklig. Vecka 12 är jag i.

    Hur många är det som väntar syskon till sitt decemberbarn nu eller rent av redan fått?
    Att livet skulle bli så underbart, det trodde jag aldrig!
    Lottiz m. A -03 L-04 & N -070607
  2. 1
    Då var det dax igen :-D Här väntas en tredje liten knodd till sommaren. Kan inte hålla tyst längre, den som snokat kan redan ha sett att det väntas en till då det stått på min sida. Fick höra hjärtljuden idag så jag är överlycklig. Vecka 12 är jag i.

    Hur många är det som väntar syskon till sitt decemberbarn nu eller rent av redan fått?
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Åh, vad roligt...

    ett stort grattis!

    Här är inget syskon på gång än, men kanske om ett år eller två.
  4. 2
    Åh, vad roligt... ett stort grattis!

    Här är inget syskon på gång än, men kanske om ett år eller två.
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    Grattis!

    Vad skoj för er!
  6. 3
    Grattis! Vad skoj för er!
  7. elin med hemlis
    #4
    Hedda får ett syskon i mars/april.. Du verkar bo på ett bättre ställe än jag, här får man minsann inte höra nåra hjärtljud även om man e orolig förens efter v.25..

    GRATTIS till 3:an *S*
  8. 4
    Hedda får ett syskon i mars/april.. Du verkar bo på ett bättre ställe än jag, här får man minsann inte höra nåra hjärtljud även om man e orolig förens efter v.25..

    GRATTIS till 3:an *S*
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Grattis till kommande trean!!!

    Vad roligt! Är helt klart avis, skulle lätt kunna tänka mig en guldklimp till men det är lite väl sent nu för mig - 40+ -mamma som jag är

    *kram*
    Marie m T-91 & L-04
    Blomman ~ storstadstjej och mamma~
  10. 5
    Grattis till kommande trean!!!

    Vad roligt! Är helt klart avis, skulle lätt kunna tänka mig en guldklimp till men det är lite väl sent nu för mig - 40+ -mamma som jag är

    *kram*
    Marie m T-91 & L-04
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Tackar, då håller jag tummarna för att dte tar sig snabbt när tillverkningen drar igång
  12. 6
    Tackar, då håller jag tummarna för att dte tar sig snabbt när tillverkningen drar igång
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7
    Tack, ja riktigt skoj ska dte bli med en bebis igen, men man är lite skrämd över hur man ska hinna med tre små guldklimpar.
  14. 7
    Tack, ja riktigt skoj ska dte bli med en bebis igen, men man är lite skrämd över hur man ska hinna med tre små guldklimpar.
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8
    Tackar och grattis själv om jag inte tidigare sagt det. Vet inte om jag bor på ett bättre ställe en dig, vanligtvis lyssnar man inte efter hjärtljuden här förens i andra besöket, men jag har en så bra BM så två gånger nu har jag tiggt till mig att få lyssna, förra gången hörde vi och denna gång hörde vi också så jag har nog tur, dte är inte så vanligt att man hör i vecka 12 ljuden. Men hade vi inget hört hade jag kunnat få en tid om 14 dagar igen. Så tigga o be kanske funkar hos er med om det är rätt person?
  16. 8
    Tackar och grattis själv om jag inte tidigare sagt det. Vet inte om jag bor på ett bättre ställe en dig, vanligtvis lyssnar man inte efter hjärtljuden här förens i andra besöket, men jag har en så bra BM så två gånger nu har jag tiggt till mig att få lyssna, förra gången hörde vi och denna gång hörde vi också så jag har nog tur, dte är inte så vanligt att man hör i vecka 12 ljuden. Men hade vi inget hört hade jag kunnat få en tid om 14 dagar igen. Så tigga o be kanske funkar hos er med om det är rätt person?
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9
    Tackar. Förstår att du med skulle vilja, visst kan man försöka ändå om man är äldre, men riskerna är ju helt klart flera då. Kanske kan du välja o bli fostermamma eller nåt sånt istället? Eller skaffa en liten söt valp Själv är jag bara 25 år så jag har varit ute i väldans god tid, de flesta har inte ens börjat bilda familj ännu i min ålder.
  18. 9
    Tackar. Förstår att du med skulle vilja, visst kan man försöka ändå om man är äldre, men riskerna är ju helt klart flera då. Kanske kan du välja o bli fostermamma eller nåt sånt istället? Eller skaffa en liten söt valp Själv är jag bara 25 år så jag har varit ute i väldans god tid, de flesta har inte ens börjat bilda familj ännu i min ålder.
  19. Medlem sedan
    Aug 2003
    #10
    Åh! Grattis!!!
    Själv fick vi vår fjärde prins i augusti i somras.
    Det är så härligt med många barn!!

    Kram och Lycka till!
  20. 10
    Åh! Grattis!!!
    Själv fick vi vår fjärde prins i augusti i somras.
    Det är så härligt med många barn!!

    Kram och Lycka till!
  21. Medlem sedan
    Oct 2004
    #11
    Grattis...... i mängder, vad kul med ett litet syskon... kram från oss och sköt om dig. PS! Hr är de färdigt med syskon säger mannen, annars hotar han med att flytta. Men jag jobbar ju med bebisar, så de kan bli lite svårt.
  22. 11
    Grattis...... i mängder, vad kul med ett litet syskon... kram från oss och sköt om dig. PS! Hr är de färdigt med syskon säger mannen, annars hotar han med att flytta. Men jag jobbar ju med bebisar, så de kan bli lite svårt.
  23. Medlem sedan
    Jan 2005
    #12
    GRATTIS!
    Roligt!
    Alva fick syskon i april i år.
    Kram
  24. 12
    GRATTIS!
    Roligt!
    Alva fick syskon i april i år.
    Kram
  25. Medlem sedan
    Mar 2000
    #13

    Grattis!!

    Grattis till lilla bebisen! Vår Vigor blev storebror för snart ett år sedan, på självaste lucia 2005 föddes hans lillebror Elmer, så det skiljer drygt 13 månader på dem.

    Hoppas graviditeten flyter på bra utan större besvär!
    **Pojke 0411** **Pojke 0512** och **Flicka 0808**

    Blogg: http://livat-med-tre.blogspot.com/
  26. 13
    Grattis!! Grattis till lilla bebisen! Vår Vigor blev storebror för snart ett år sedan, på självaste lucia 2005 föddes hans lillebror Elmer, så det skiljer drygt 13 månader på dem.

    Hoppas graviditeten flyter på bra utan större besvär!
  27. Medlem sedan
    Feb 2004
    #14

    Stort grattis!!

    Jag är väldigt nöjd med mina två, jag hade inte de lättaste graviditeterna så det lockar inte med fler!

    Hoppas allt går bra!
    Kram o grattis!
  28. 14
    Stort grattis!! Jag är väldigt nöjd med mina två, jag hade inte de lättaste graviditeterna så det lockar inte med fler!

    Hoppas allt går bra!
    Kram o grattis!
  29. Medlem sedan
    Dec 2000
    #15
    Grattis! Inga syskon på gång, men Jonatan har ju en storasyster. Är fullt upp nu med starka viljor hos en 2-åring och en 4-åring så det räcker gott
  30. 15
    Grattis! Inga syskon på gång, men Jonatan har ju en storasyster. Är fullt upp nu med starka viljor hos en 2-åring och en 4-åring så det räcker gott
  31. Medlem sedan
    Dec 2002
    #16
    Grattis grattis vad kul! Elvira blev storsyster redan i juli. Ni får ett sommarbarn också då?
  32. 16
    Grattis grattis vad kul! Elvira blev storsyster redan i juli. Ni får ett sommarbarn också då?
  33. Medlem sedan
    Apr 2004
    #17
    Gratulerar! Inga syskon blir det här på ett bra tag, kommer ta tid innan jag vill utsätta mig för en graviditet och en förlossning igen. Avundas er som inte räds det...
  34. 17
    Gratulerar! Inga syskon blir det här på ett bra tag, kommer ta tid innan jag vill utsätta mig för en graviditet och en förlossning igen. Avundas er som inte räds det...
  35. Medlem sedan
    Jan 2003
    #18
    Tackar och grattis till fjärde barnet, vill med ha fyra, men detta är nog sista för oss då vi inte är överens om fler en tre
  36. 18
    Tackar och grattis till fjärde barnet, vill med ha fyra, men detta är nog sista för oss då vi inte är överens om fler en tre
  37. Medlem sedan
    Jan 2003
    #19
    Tackar.
    Ja det vore ju inte kul om mannen skulle flytta, men du får ju iaf träffa bebisar på jobbet, alltid nåt
  38. 19
    Tackar.
    Ja det vore ju inte kul om mannen skulle flytta, men du får ju iaf träffa bebisar på jobbet, alltid nåt
  39. Medlem sedan
    Jan 2003
    #20
    Tack och grattis själv
  40. 20
    Tack och grattis själv
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. Känner igen mig själv igen
    By camilla_73 in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 18:18
  3. amma igen efter tre dygn?(igen)
    By mor till nea och xerxes in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 22:15
  4. Barn igen-igen efter ängel
    By Mamma till ängel in forum Änglabarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 07:22
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar