Hallå i luckan!!!
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Hallå i luckan!!!

    Vad gör ni alla idag?
    Själv sitter jag och slösurfar, fast jag egentligen borde ägna mig åt mitt skolprojekt... Ska göra en hel hemsida och har typ 1½ vecka på mig... Japp! Jag är odisiplinerad!!!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  2. 1
    Hallå i luckan!!! Vad gör ni alla idag?
    Själv sitter jag och slösurfar, fast jag egentligen borde ägna mig åt mitt skolprojekt... Ska göra en hel hemsida och har typ 1½ vecka på mig... Japp! Jag är odisiplinerad!!!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    hahaha låter precis som det ska....själv gör jag absolut nada idag. Har bara gått o dragit fötterna efter mig o det har varit sååååååååååååå skönt!! Funderar på om jag ska göra ett ryck men neeeeeeej struntar faktiskt i det hehe. Hemsidan kommer att bli kanon ska du se
  4. 2
    hahaha låter precis som det ska....själv gör jag absolut nada idag. Har bara gått o dragit fötterna efter mig o det har varit sååååååååååååå skönt!! Funderar på om jag ska göra ett ryck men neeeeeeej struntar faktiskt i det hehe. Hemsidan kommer att bli kanon ska du se
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    Idag har jag varit aktiv

    eller tjaaa så aktiv som en sjukskriven gravidosaurus nu kan vara.
    *Lämnade trollen på dagis.
    *Åkte till Maxi för att leta gardiner till vårt nyrenoverade matrum....hittade inga, men däremot en pyyyytteliten badbalja & Tuva's första blöjpaket (är snart klar med inköpen *stolt*, ska bara köpa babytvål/lotion/tvättlappar, ett par röda strumpbyxor till 1:a outfiten; po.p's snigelklänning+mössa, såååå söt, samt en filt)
    *Åkte vidare till stan för att leta gardiner, sprang in på jobbet & skällde på den nye chefen att de inte skyltat som de skulle (är/var skyltansvarig)....han sa att de var på g *hmpf*
    *Letade gardiner på hemtex, indiska & åhlens....hittade inga som föll mig på läppen.
    *Sprang in & provade lite kläder på Gina Tricot
    *Kollade efter julklänning till Hanna....så svååårt hittar inget som duger *kräsen*.
    *Sprang i ren desperation ner på Village, DÄR hittade jag ett par gardiner som får duga.
    *Körde hem & hämtade barnen på dagis.
    Under hela denna session ÖSregnade det åxå.

    Men nu sitter jag & degar, så allt e som det ska vara.
    Linda det är farligt att vara för aktiv....man kan bli utbränd.

    P.s.
    Nu vaknade Theo efter att ha sovit lunch....sprudlande glad:
    -"Hej, hej mamma, nu jag vake" *springer ner för trappan*
    "Hej, hej Hanna, nu jag vake....måste kissa" *upp för trappan igen*
    "Jag sovi ferdi....jag bulle då?"
    d.S.
  6. 3
    Idag har jag varit aktiv eller tjaaa så aktiv som en sjukskriven gravidosaurus nu kan vara.
    *Lämnade trollen på dagis.
    *Åkte till Maxi för att leta gardiner till vårt nyrenoverade matrum....hittade inga, men däremot en pyyyytteliten badbalja & Tuva's första blöjpaket (är snart klar med inköpen *stolt*, ska bara köpa babytvål/lotion/tvättlappar, ett par röda strumpbyxor till 1:a outfiten; po.p's snigelklänning+mössa, såååå söt, samt en filt)
    *Åkte vidare till stan för att leta gardiner, sprang in på jobbet & skällde på den nye chefen att de inte skyltat som de skulle (är/var skyltansvarig)....han sa att de var på g *hmpf*
    *Letade gardiner på hemtex, indiska & åhlens....hittade inga som föll mig på läppen.
    *Sprang in & provade lite kläder på Gina Tricot
    *Kollade efter julklänning till Hanna....så svååårt hittar inget som duger *kräsen*.
    *Sprang i ren desperation ner på Village, DÄR hittade jag ett par gardiner som får duga.
    *Körde hem & hämtade barnen på dagis.
    Under hela denna session ÖSregnade det åxå.

    Men nu sitter jag & degar, så allt e som det ska vara.
    Linda det är farligt att vara för aktiv....man kan bli utbränd.

    P.s.
    Nu vaknade Theo efter att ha sovit lunch....sprudlande glad:
    -"Hej, hej mamma, nu jag vake" *springer ner för trappan*
    "Hej, hej Hanna, nu jag vake....måste kissa" *upp för trappan igen*
    "Jag sovi ferdi....jag bulle då?"
    d.S.
  7. Medlem sedan
    Sep 2004
    #4
    Härligt!! Slappardag idag alltså! Och det är det här med!! Lämnade bullen på dagis, gick hem med lillräkan som har sovit mest hela dagen. Så jag har läst en bok, plockat i och ur diskmaskinen, duschat och ätit snabbmakaroner med ketchup (kände mig som 20 år igen).

    Om en halvtimme är det dags att hämta bullen på dagis och då ska vi hem till hennes dagiskompis och leka.
  8. 4
    Härligt!! Slappardag idag alltså! Och det är det här med!! Lämnade bullen på dagis, gick hem med lillräkan som har sovit mest hela dagen. Så jag har läst en bok, plockat i och ur diskmaskinen, duschat och ätit snabbmakaroner med ketchup (kände mig som 20 år igen).

    Om en halvtimme är det dags att hämta bullen på dagis och då ska vi hem till hennes dagiskompis och leka.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    hejhej
    idag har jag
    *jobbat från 6.30 till 15.30
    *ätit middag som jag inte lagat till för en gång skull
    *diskat, dammsugit, torkat golv, tvättat två maskiner
    *nattat barn
    *badat
    *sitter vid datorn ett par minuter eller en halvtimma blev det nog.
    *ska lägga in sista tvätten i torktumlaren sen ska jag gå och lägga mig, kl är 20 och jag är vråltrött...
    imorgon är en ny dag....
    kram
  10. 5
    hejhej
    idag har jag
    *jobbat från 6.30 till 15.30
    *ätit middag som jag inte lagat till för en gång skull
    *diskat, dammsugit, torkat golv, tvättat två maskiner
    *nattat barn
    *badat
    *sitter vid datorn ett par minuter eller en halvtimma blev det nog.
    *ska lägga in sista tvätten i torktumlaren sen ska jag gå och lägga mig, kl är 20 och jag är vråltrött...
    imorgon är en ny dag....
    kram
  11. Medlem sedan
    Sep 2004
    #6

    jag har varit på ullared!

    Tog inte omvägen förbi halmstad denna gång!

    har hittat MASSOR och är riktigt nöjd med mina inköp! Är ju i stortsett klar med julklapparna nu, och hittade dessutom fina "julkläder" till hela familjen.
    Resan gick supersmidigt, inte så mkt trafik och inte så mkt folk på ullared, så jag hann t.o.m hem och hämta barnen på dagis innan det stängde! (en kompis skulle vara barnvakt egentligen). Sen har det gått i ett, lagat mat, nattat barn, hjälpt Isse med läxan och så till sist packa upp allt jag köpt... + gömma alla julklappar. Så nu är jag TRÖTT! Ska nog lägga mig i badet...
  12. 6
    jag har varit på ullared! Tog inte omvägen förbi halmstad denna gång!

    har hittat MASSOR och är riktigt nöjd med mina inköp! Är ju i stortsett klar med julklapparna nu, och hittade dessutom fina "julkläder" till hela familjen.
    Resan gick supersmidigt, inte så mkt trafik och inte så mkt folk på ullared, så jag hann t.o.m hem och hämta barnen på dagis innan det stängde! (en kompis skulle vara barnvakt egentligen). Sen har det gått i ett, lagat mat, nattat barn, hjälpt Isse med läxan och så till sist packa upp allt jag köpt... + gömma alla julklappar. Så nu är jag TRÖTT! Ska nog lägga mig i badet...

Liknande trådar

  1. 1:a luckan öppnad
    By "Es mamma" in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-02, 07:41
  2. Inte mkt liv i luckan...men...
    By Av-längtan-till-dig in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-05, 13:20
  3. Nu är det liv i luckan!
    By Tindraliten in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-01, 11:51
  4. var det sista luckan på pop?
    By Hwila & Zion:s mamma in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-23, 13:12
  5. Livat i luckan var det här
    By BrazilianLinda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 16:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar