Hittade julklapparna
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Hittade julklapparna

    Jag är såå glad.. har hittat Elias julklappar Kollade lite på blocket och bestämde mig för ett Fisher Price kök, tyvärr hittade jag inte det på tillverkarens hemsida och trodde det var kört. I måndags var vi till stan och jag hittade precis det kök jag ville ha på coop forum Sen hittade jag även såna grönsaker som G-I-A pratade om, såna med kardborre som man kan skära isär. Ska bli så kul att se Elias reaktion på julklapparna
    Norrländskan m. Elias -04 & Alice -06
  2. 1
    Hittade julklapparna Jag är såå glad.. har hittat Elias julklappar Kollade lite på blocket och bestämde mig för ett Fisher Price kök, tyvärr hittade jag inte det på tillverkarens hemsida och trodde det var kört. I måndags var vi till stan och jag hittade precis det kök jag ville ha på coop forum Sen hittade jag även såna grönsaker som G-I-A pratade om, såna med kardborre som man kan skära isär. Ska bli så kul att se Elias reaktion på julklapparna
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Här blir det också kök i julklapp!
  4. 2
    Här blir det också kök i julklapp!
  5. sol¤
    #3

    Det blir säkert populärt

    Alfred fick en Brio-spis när han fyllde två år och kastruller från Ikea. Han älskar sitt kök och står ofta och lagar olika maträtter som vi får smaka av (spisen står inne i vårt vanliga kök).
  6. 3
    Det blir säkert populärt Alfred fick en Brio-spis när han fyllde två år och kastruller från Ikea. Han älskar sitt kök och står ofta och lagar olika maträtter som vi får smaka av (spisen står inne i vårt vanliga kök).
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    Vad skönt!

    Alltid skönt att ha fixat lite julklappar!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  8. 4
    Vad skönt! Alltid skönt att ha fixat lite julklappar!

Liknande trådar

  1. Om jul och julklapparna
    By AnKar in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-27, 08:20
  2. Jag hittade julklapparna.
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-11-07, 17:13
  3. Julklapparna...
    By anonymt namn in forum Styvfamiljer
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 13:31
  4. nu är julklapparna...
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-15, 22:25
  5. Och julklapparna
    By gnällig my in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 17:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar