Ren nyfikenhet
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Ren nyfikenhet

    Vad har ni alla köpt för vagnar till våra december bebisar?
  2. 1
    Ren nyfikenhet Vad har ni alla köpt för vagnar till våra december bebisar?
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    jadu.. borde ha en men nej har inte ens tittat efter vagnar knappt
    och nu orkar jag inte
    blir till att köra med den gamla 1999 an utan broms.. och med ett ryggstöd som ofta faller ned fast det gör ju inget det ska ju vara liggläge ändå i början.
  4. 2
    jadu.. borde ha en men nej har inte ens tittat efter vagnar knappt
    och nu orkar jag inte
    blir till att köra med den gamla 1999 an utan broms.. och med ett ryggstöd som ofta faller ned fast det gör ju inget det ska ju vara liggläge ändå i början.
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3
    Det blev en brio (nova tror jag)kombi, jätte fin och ser otroligt skön ut att ligga i. Den är ganska stor, tur att vi skaffat en kombi-bil....
    /M
  6. 3
    Det blev en brio (nova tror jag)kombi, jätte fin och ser otroligt skön ut att ligga i. Den är ganska stor, tur att vi skaffat en kombi-bil....
    /M
  7. Medlem sedan
    Dec 1998
    #4

    En

    Emmaljunga City Cross, med liggkorg. Och i färgen "jungle".
    Vi har inte hämtat den ännu, ska väl göra det snart.
    Tessan m Albin -97, Elliot -01 och Charlie 061225
    http://tessie.bloggagratis.se/

    "En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg"
  8. 4
    En Emmaljunga City Cross, med liggkorg. Och i färgen "jungle".
    Vi har inte hämtat den ännu, ska väl göra det snart.
  9. J & agnes & bf 12/12
    #5
    Vi har kvar Agnes Brio Nova. Jag var jättenöjd med den då och hoppas att den håller för ett barn till.
  10. 5
    Vi har kvar Agnes Brio Nova. Jag var jättenöjd med den då och hoppas att den håller för ett barn till.
  11. LiZ.
    #6

    Teutonia mistral.*imt*

    q
  12. 6
    Teutonia mistral.*imt* q
  13. Medlem sedan
    Apr 2005
    #7
    Vi har en Teutonia Mistral S stående i vardagsrummet
  14. 7
    Vi har en Teutonia Mistral S stående i vardagsrummet
  15. Medlem sedan
    Apr 2006
    #8
    En Mutsy Urban Rider!! Min drömvagn! Har till de andra 2 barnen köpt begagnat, men denna gången, som är sista gången, ville jag prova på att ha en ny vagn. Har beställt från Tyskland, det blev ca 1800kr billigare med alla tillbehör inklusive frakt än att beställa från Sverige. Den går änsålänge inte att köpa i nån butik i Sverige, så valet blev inte så svårt. 1-2 veckors leveranstid från Tyskland eller 6-9 veckor från Sverige.

    Har betalat 10% handpenning och ska betala det sista nu när lönen kommer. Så nångång nästa vecka ska vagnen dyka upp utanför dörren.

    Kram
  16. 8
    En Mutsy Urban Rider!! Min drömvagn! Har till de andra 2 barnen köpt begagnat, men denna gången, som är sista gången, ville jag prova på att ha en ny vagn. Har beställt från Tyskland, det blev ca 1800kr billigare med alla tillbehör inklusive frakt än att beställa från Sverige. Den går änsålänge inte att köpa i nån butik i Sverige, så valet blev inte så svårt. 1-2 veckors leveranstid från Tyskland eller 6-9 veckor från Sverige.

    Har betalat 10% handpenning och ska betala det sista nu när lönen kommer. Så nångång nästa vecka ska vagnen dyka upp utanför dörren.

    Kram
  17. Medlem sedan
    Feb 2006
    #9
    Vi har en gammal mörkblå Emmaljunga duo från slutet av 90-talet. Köptes beg till tösen 2001.

    Älskade min Emmaljunga Gondol från 80-talet i blått manchesterliknande tyg, men den blev förstörd när vår källare svämmade över...snyft..
    Är tokig i retrovagnar, men tänker ekonomiskt så denna får duga, suck
  18. 9
    Vi har en gammal mörkblå Emmaljunga duo från slutet av 90-talet. Köptes beg till tösen 2001.

    Älskade min Emmaljunga Gondol från 80-talet i blått manchesterliknande tyg, men den blev förstörd när vår källare svämmade över...snyft..
    Är tokig i retrovagnar, men tänker ekonomiskt så denna får duga, suck
  19. Medlem sedan
    Jul 2002
    #10
    En Brio nånting, jättefin 2006 års-model så det var rea på den, skulle egentligen inte köpa en ny vagn eftersom jag inte hade tänkt fler barn, men jag har aldrig ägt en ny...utan det har varit begagnade vagnar här.. förutom nu...

    Den står uppe & bara väntar på bäbis!!
  20. 10
    En Brio nånting, jättefin 2006 års-model så det var rea på den, skulle egentligen inte köpa en ny vagn eftersom jag inte hade tänkt fler barn, men jag har aldrig ägt en ny...utan det har varit begagnade vagnar här.. förutom nu...

    Den står uppe & bara väntar på bäbis!!
  21. Medlem sedan
    Nov 2001
    #11
    Vi har kvar vagnen som dottern hade, en Brio Duo, svart / grå.
  22. 11
    Vi har kvar vagnen som dottern hade, en Brio Duo, svart / grå.
  23. Medlem sedan
    Apr 2006
    #12
    Vi har kvar vår Emmaljunga Edge-03 med hårdlift, som jag hade till min dotter. Den får duga. Men skulle gärna köpa en ny då jag tycker denna är lite klumpig och tung...och vad ska man inte tycka nu när man använt en smidig sulky ett bra tag...Ja, ja hoppas man vänjer sig igen...
  24. 12
    Vi har kvar vår Emmaljunga Edge-03 med hårdlift, som jag hade till min dotter. Den får duga. Men skulle gärna köpa en ny då jag tycker denna är lite klumpig och tung...och vad ska man inte tycka nu när man använt en smidig sulky ett bra tag...Ja, ja hoppas man vänjer sig igen...
  25. awesome
    #13
    En kronan har vi köpt- den står parkerad i vardagsrummet och väntar på bättre tider (dvs att Klas-Egon tittar ut)
  26. 13
    En kronan har vi köpt- den står parkerad i vardagsrummet och väntar på bättre tider (dvs att Klas-Egon tittar ut)
  27. Medlem sedan
    May 2004
    #14

    Vi har en

    svart emmaljunga city med duolift som vi köpte till sonen 2005 sedan har vi köpt en Phil & ted vagn grå/svart som syskonvagn.
    Carola med Elliot och Lucas.
  28. 14
    Vi har en svart emmaljunga city med duolift som vi köpte till sonen 2005 sedan har vi köpt en Phil & ted vagn grå/svart som syskonvagn.
  29. Medlem sedan
    Jul 2002
    #15
    Egentligen ingen ny, vi ska ha den gamla som vi köpte begagnad 2003 (en brio kombi från 99). Men då dess sufflett inte vill sitta uppe så köpte vi en ännu äldre och sämre brio som vi kommer att slakta valda delar på och sedan ha som sovvagn på balkongen.

    /Jenny
  30. 15
    Egentligen ingen ny, vi ska ha den gamla som vi köpte begagnad 2003 (en brio kombi från 99). Men då dess sufflett inte vill sitta uppe så köpte vi en ännu äldre och sämre brio som vi kommer att slakta valda delar på och sedan ha som sovvagn på balkongen.

    /Jenny
  31. Medlem sedan
    Jul 2005
    #16

    2 st en NY och en beg 2005

    Den nya en Svart bugaboo Gecko från tyskland och en Begagnad Teutonia Prestige från 2005 bild finns i infot
    Mizaja m 5, Josef 12/12-06
  32. 16
    2 st en NY och en beg 2005 Den nya en Svart bugaboo Gecko från tyskland och en Begagnad Teutonia Prestige från 2005 bild finns i infot
  33. Medlem sedan
    Mar 2005
    #17

    Emmaljunga..

    Har vi köpt, en helsvart sån där med både sitt och ligginsats men jag kommer inte ihåg vad modellen/årsmodellen heter, men ni som har familjeliv kan gå in och kika på den på min sida.
    Heter Chrizty där med!:-D
    Jättefin vagn, vi är jättenöjda!:-D
  34. 17
    Emmaljunga.. Har vi köpt, en helsvart sån där med både sitt och ligginsats men jag kommer inte ihåg vad modellen/årsmodellen heter, men ni som har familjeliv kan gå in och kika på den på min sida.
    Heter Chrizty där med!:-D
    Jättefin vagn, vi är jättenöjda!:-D
  35. Medlem sedan
    Mar 2005
    #18
    Emmaljunga Edge!!!


    Köpte den till lilla Nova och den har varit med om mkt, bla en resa tur och retur över Atlanten, men vi är jättenöjda och den är i helt ok skick. Det är en sittvagn, som vi har en mjuklift i, fungerade superbra. 2002 års modell!!

    //CC
  36. 18
    Emmaljunga Edge!!!


    Köpte den till lilla Nova och den har varit med om mkt, bla en resa tur och retur över Atlanten, men vi är jättenöjda och den är i helt ok skick. Det är en sittvagn, som vi har en mjuklift i, fungerade superbra. 2002 års modell!!

    //CC
  37. Medlem sedan
    Jan 2005
    #19
    Usch, vagn ja!

    Vi har köpt en begagnad Babytravel tvillingvagn men den känns lite sådär. Känns inte som att lillpyret kommer att ligga säkert i den.

    Vi har en Emmaljunga sittvagn nu till Thelise och funderar på att köpa en liggdel till den också samt att ha en mindre typ sulky till Thelise.... svårt och jobbigt när man får två tätt
  38. 19
    Usch, vagn ja!

    Vi har köpt en begagnad Babytravel tvillingvagn men den känns lite sådär. Känns inte som att lillpyret kommer att ligga säkert i den.

    Vi har en Emmaljunga sittvagn nu till Thelise och funderar på att köpa en liggdel till den också samt att ha en mindre typ sulky till Thelise.... svårt och jobbigt när man får två tätt
  39. Medlem sedan
    Apr 2003
    #20

    En Brio Nova som

    ..vi även hade till sonen (som blir 3 i januari). Den är marinblå och beige, och vi gillade den då, så den får duga en gång till.
    Piraya, med två söner på jorden och en dotter i himlen.
  40. 20
    En Brio Nova som ..vi även hade till sonen (som blir 3 i januari). Den är marinblå och beige, och vi gillade den då, så den får duga en gång till.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. ren nyfikenhet...
    By eva_n m linnea&elin in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-12-19, 13:56
  2. Ren nyfikenhet
    By sargit in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-01-02, 02:43
  3. ren nyfikenhet
    By sargit in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 18:50
  4. Av ren nyfikenhet
    By j-fr in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 14:13
  5. Av ren nyfikenhet...
    By Anonym in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 19:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar