HEJ ALLA !
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    HEJ ALLA !

    ÄNTLIGEN har jag fått en ny data här hemma Har varit utan i en hel evighet känns det som!! Allt bra här iaf.
  2. 1
    HEJ ALLA ! ÄNTLIGEN har jag fått en ny data här hemma Har varit utan i en hel evighet känns det som!! Allt bra här iaf.
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Hej själv!

    Vet hur det känns att vara utan. Vår dator har blivit lite senil eller något sånt. Den fungerar ibland en dag eller två, sen vill den inte mer. Tack och lov fick min make en knäpp (var det verkligen jag som slog i skallen och fick hjärnskakning förut?) och gav mig en bärbar dator i födelsedagspresent. Puss på dig! Jag har önskat mig en i tio år tror jag. Så helt utan har vi inte varit.
    Men idag tog maken sig i kragen och beställde en ny. Så den kommer väl snart.
  4. 2
    Hej själv! Vet hur det känns att vara utan. Vår dator har blivit lite senil eller något sånt. Den fungerar ibland en dag eller två, sen vill den inte mer. Tack och lov fick min make en knäpp (var det verkligen jag som slog i skallen och fick hjärnskakning förut?) och gav mig en bärbar dator i födelsedagspresent. Puss på dig! Jag har önskat mig en i tio år tror jag. Så helt utan har vi inte varit.
    Men idag tog maken sig i kragen och beställde en ny. Så den kommer väl snart.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    så hade jag det i somras...snacka om abstinens *s*

    Kul att ha dig tillbaka
  6. 3
    så hade jag det i somras...snacka om abstinens *s*

    Kul att ha dig tillbaka

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  5. Kramar till alla på alla hjärtans..
    By akkis/trött in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 19:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar