Efterlyser barnfotograf
Småbarn
  1. Lena m.3p
    #1

    Efterlyser barnfotograf

    Förra året tog vi foto på våra barn på Åhlens, Det var så smidigt för att man fick själv välja vilken av bilderna man ville ha och vilken serie. Han skrev ut dom på plats. Men jag kan inte hitta vilken fotograf det var, så nu undrar jag om ni vet några fotografer som åker runt till olika affärer och fotografera OCH skriver ut bilderna med en gång?

    /Lena
  2. 1
    Efterlyser barnfotograf Förra året tog vi foto på våra barn på Åhlens, Det var så smidigt för att man fick själv välja vilken av bilderna man ville ha och vilken serie. Han skrev ut dom på plats. Men jag kan inte hitta vilken fotograf det var, så nu undrar jag om ni vet några fotografer som åker runt till olika affärer och fotografera OCH skriver ut bilderna med en gång?

    /Lena
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    De enda jag vet som åker runt är Stjärnstudio.

    http://www.stjarnstudio.se
  4. 2
    De enda jag vet som åker runt är Stjärnstudio.

    http://www.stjarnstudio.se
  5. Lena m.3p
    #3
    Jag hittade samma fråga inne på en annan sida och då hade hon fått svar om www.fotosmile.se och det var den jag letade efter, men tyvärr verkar det som om dom inte kommer till skåne?!?
  6. 3
    Jag hittade samma fråga inne på en annan sida och då hade hon fått svar om www.fotosmile.se och det var den jag letade efter, men tyvärr verkar det som om dom inte kommer till skåne?!?
  7. Medlem sedan
    Dec 1998
    #4
    Det är säkert studio smile, de gör så. Är hos oss i dagarna, jag har fotat där en gång innan och var väldigt nöjd så vi ska besöka dom nu
    Tror att detta är rätt hemsida: www.fotosmile.se
  8. 4
    Det är säkert studio smile, de gör så. Är hos oss i dagarna, jag har fotat där en gång innan och var väldigt nöjd så vi ska besöka dom nu
    Tror att detta är rätt hemsida: www.fotosmile.se
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5
    Fast det står oxå att de inte kommer till oss (bor i Småland) och här är visst en fotograf. Så ring/maila dom och kolla.
  10. 5
    Fast det står oxå att de inte kommer till oss (bor i Småland) och här är visst en fotograf. Så ring/maila dom och kolla.
  11. Lena m.3p
    #6
    Har skickat ett mail nu ...
    Tack för hjälpen!
  12. 6
    Har skickat ett mail nu ...
    Tack för hjälpen!
  13. Medlem sedan
    Feb 2005
    #7
    Han som fotade för Foto smile i Skåne har slutat och startat egen foto firma i Malmö.
    Hörav dig om du vill ha mer info.
  14. 7
    Han som fotade för Foto smile i Skåne har slutat och startat egen foto firma i Malmö.
    Hörav dig om du vill ha mer info.
  15. mama till KIDS
    #8
    Var är det exakt i Småland?
    Växjötrakten eller? Isåfall undrar jag var man hittar dem? Tycker inte om stjärnstudios blå bakgrundsfärg, och jag tycker att det verkar vara annan färg på fotosmile så dem skulle jag gärna prova!
  16. 8
    Var är det exakt i Småland?
    Växjötrakten eller? Isåfall undrar jag var man hittar dem? Tycker inte om stjärnstudios blå bakgrundsfärg, och jag tycker att det verkar vara annan färg på fotosmile så dem skulle jag gärna prova!
  17. Medlem sedan
    Apr 2006
    #9
    de var på prinsar o sessor och fotade förra året här i växjö...vi tog julkort där.
  18. 9
    de var på prinsar o sessor och fotade förra året här i växjö...vi tog julkort där.
  19. Medlem sedan
    Apr 2006
    #10
    när jag kollar sidan så verkar de inte ha några fotografer i småland just nu....
  20. 10
    när jag kollar sidan så verkar de inte ha några fotografer i småland just nu....
  21. Medlem sedan
    Nov 2003
    #11
    fast Nanna skriver ovan att där visst finns en fast det inte står på hemsidan, och jag har för mig att hon oxå bor i de trakterna?
    Om du skulle se/höra att de kommer får du gärna säga till! Tack för ditt svar Linda!
  22. 11
    fast Nanna skriver ovan att där visst finns en fast det inte står på hemsidan, och jag har för mig att hon oxå bor i de trakterna?
    Om du skulle se/höra att de kommer får du gärna säga till! Tack för ditt svar Linda!
  23. Medlem sedan
    Jul 2011
    #12

    Fotografen finns i Malmö

    Han som fotade för Fotosmile finns i Malmö. Studion Dennis Hansen och finns på Linnégatan - Limhamn. Vi fotograferade våra två små tjejer där och det var en upplevelse med superhärliga bilder. Fotografen har en hemsida www.dennishansen.se
  24. 12
    Fotografen finns i Malmö Han som fotade för Fotosmile finns i Malmö. Studion Dennis Hansen och finns på Linnégatan - Limhamn. Vi fotograferade våra två små tjejer där och det var en upplevelse med superhärliga bilder. Fotografen har en hemsida www.dennishansen.se

Liknande trådar

  1. En bra och inte så dyr barnfotograf--
    By Kattou in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-12, 19:07
  2. Barnfotograf i Göteborg,någon?
    By alosa in forum _06 Vårbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-13, 10:46
  3. Känd barnfotograf, namn?
    By KarroM in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 10:51
  4. Tips på barnfotograf?
    By Petra & kärlekarna in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 12:50
  5. Barnfotograf i sthlm?
    By -Emla- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 12:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar