verkar som jag inte stannar
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    verkar som jag inte stannar

    hade BIM igår och hade idag inte fått någon mens så jag tog ett test men inget plus. Är antagligen bara skengravid s hoppet är borta nu, känner att det inte blir någon bebbe just nu för mig.
    Lycka till ni som hör hemma här med era magar och framtida bebisar.
  2. 1
    verkar som jag inte stannar hade BIM igår och hade idag inte fått någon mens så jag tog ett test men inget plus. Är antagligen bara skengravid s hoppet är borta nu, känner att det inte blir någon bebbe just nu för mig.
    Lycka till ni som hör hemma här med era magar och framtida bebisar.
  3. E&S mamma
    #2
    men jag har hört om att tjejer har testat som du, men efter flera dagar fått ett +. ge inte upp ännu. jag håller tummarna för dig!!!
  4. 2
    men jag har hört om att tjejer har testat som du, men efter flera dagar fått ett +. ge inte upp ännu. jag håller tummarna för dig!!!
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Tack=) jag tänker att jag inte är med barn för att slippa besvikelsen sen när mensen kommer. Jag vill så gärna ha ett litet knyte inom mig och vill inte ge upp men känner just nu att det är bättre att intala mig att jag inte är med barn, men besvikelsen lär ju inte bli mindre för det.
  6. 3
    Tack=) jag tänker att jag inte är med barn för att slippa besvikelsen sen när mensen kommer. Jag vill så gärna ha ett litet knyte inom mig och vill inte ge upp men känner just nu att det är bättre att intala mig att jag inte är med barn, men besvikelsen lär ju inte bli mindre för det.
  7. E&S mamma
    #4
    nej, även om man hoppas att det ska bli så (mindre besvikelse alltså), så blir det väl inte det....kram på dig!
  8. 4
    nej, även om man hoppas att det ska bli så (mindre besvikelse alltså), så blir det väl inte det....kram på dig!

Liknande trådar

  1. 2-åring stannar inte i sin säng
    By Cille in forum Sömn – barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-21, 21:26
  2. Bilen som inte stannar
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 17:13
  3. Stannar inte kvar
    By anonymt namn in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-13, 09:43
  4. EMOT bilar som inte stannar...
    By Amanda in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 10:41
  5. Stannar nog inte här..
    By Vimsan in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-24, 17:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar