Så hemskt! Jag gråter når jag nu läser din berättelse om hur det gick när ni förlorade er älskade lille son... Kan och orkar inte ens försöka förstå hur det kändes och känns för dig Johanna. Det är verkligen helt fruktandsvärt.

VARFÖR lyssnade inte läkarna på DIG??!!! Blir sååå ARG.... Jag ryser när jag tänker på det. Även om det inte för alt i världen kan ge er eran vackre son tillbaka så hoppas jag VERKLIGEN att för en gångs skull i detta land, ska personalen som medvekade till att ni förlorade er pojke ställas till svars på riktigt och jag tycker banne mig de ska ut ur sjukvården... Vad är det för idioter?!
Ursäkta mitt språk Johanna men jag kan inte behärska mig när jag tänker på det.
ALLA vet att ens mors intution 9 gånger av 10 är helt rätt. Åhhh...........

Viull ändå säga GRATTIS till att ni fick vad det verkar på din beskrivning, en alldeles perfekt och ljuvlig liten pojke!
Kan bara gråta över att han inte fick vara kvar här på denna jord. Gråter....

Har tänkt på dig varenda dag och natt sen jag fick veta vad som hänt. Jag vill bara KRAMA om dig Johanna och din dotter och man och önskar jag finge se en bild av er pojke. Ta hand om dig, så gott det nu går.... och ta hand om varandra. Minnet av lille Hjalmar (jättevackert namn) kommer aldrig att försvinna för någon av oss här.
Tusen och åter tusen varma kramar skickar jag till dig Johanna till din son.
Tårarna bara rinner... Alyana.