Fredagskoll!
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Fredagskoll!

    Haha jag hann före Ebba!!!

    Så vad ska ni göra i helgen?
    scraplotte.blogspot.com Lottes scrap
    lottebloggar.wordpress.com mitt liv - ett organiserat kaos
    dorahund.wordpress.com Dora utforskar
  2. 1
    Fredagskoll! Haha jag hann före Ebba!!!

    Så vad ska ni göra i helgen?
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    egna svar:

    Balett som vanligt i eftermiddag. Imorgon är det bandy på fm. Efter lunch åker hela familjen ner till mormor och morfar i Jönköping för att stanna där till söndag då det är julskyltning som gäller.

    Se´n ska jag ha 5 veckors praktik hemma i Linköping. Ska bli så skönt att få vara hemma!!!
  4. 2
    egna svar:

    Balett som vanligt i eftermiddag. Imorgon är det bandy på fm. Efter lunch åker hela familjen ner till mormor och morfar i Jönköping för att stanna där till söndag då det är julskyltning som gäller.

    Se´n ska jag ha 5 veckors praktik hemma i Linköping. Ska bli så skönt att få vara hemma!!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3

    Ja fast bara MARGINELLT!

    Och så blev ju helt plötsligt utloggad... *grrr* men men, ikväll blir det lugna gatan och i morgon ska vi städa och så i kyrkan. På em ska vi till kinnarps och åka skridskor, missionskyrkan har hyrt lilla arenan så detta ser Isak framemot! Natten till söndag jobbar jag och ska ju sova på söndag. På em kommer några kompisar hit och vi ska julpyssla!! *myyys* Får se om ungarna får med sig pappan till julskyltningen *inte troligt* jag hade gärna gått men hinner ju inte.
    *trevlig helg*
  6. 3
    Ja fast bara MARGINELLT! Och så blev ju helt plötsligt utloggad... *grrr* men men, ikväll blir det lugna gatan och i morgon ska vi städa och så i kyrkan. På em ska vi till kinnarps och åka skridskor, missionskyrkan har hyrt lilla arenan så detta ser Isak framemot! Natten till söndag jobbar jag och ska ju sova på söndag. På em kommer några kompisar hit och vi ska julpyssla!! *myyys* Får se om ungarna får med sig pappan till julskyltningen *inte troligt* jag hade gärna gått men hinner ju inte.
    *trevlig helg*
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4
    Sexåringen ska ha kabaré som avslutning på ett arbete i förskoleklassen, så hela familjen ska gå på teater! Barnens mormor kommer och hälsar på också. Och så ska vi försöka tråckla in folkabussen i ladan över vintern.
  8. 4
    Sexåringen ska ha kabaré som avslutning på ett arbete i förskoleklassen, så hela familjen ska gå på teater! Barnens mormor kommer och hälsar på också. Och så ska vi försöka tråckla in folkabussen i ladan över vintern.
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Ska åka med maken till Stockholm och titta på musikalen Rent och bo på hotell. Ska bli så skönt.
  10. 5
    Ska åka med maken till Stockholm och titta på musikalen Rent och bo på hotell. Ska bli så skönt.
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6

    ganska vanliga helgaktiviteter

    I morgon ska Hugo på basketträning, och jag och Vendla ska på skogsgrupp. Jag är litet nervös för skogsgruppen, det är en familjeaktivitet, men de flesta barn är större -och Vendla orkar inte gå så långt och jag orkar inte bära så mycket...

    På söndag ska barnen till söndagsskolan. Fast jag ska nog hålla mig därifrån; de försöker värva mig som lärare till nästa termin, och nej jag känner ingen lust inför det, och jag har inte riktigt ork (psykiskt i.a.f.) för mer saker.
  12. 6
    ganska vanliga helgaktiviteter I morgon ska Hugo på basketträning, och jag och Vendla ska på skogsgrupp. Jag är litet nervös för skogsgruppen, det är en familjeaktivitet, men de flesta barn är större -och Vendla orkar inte gå så långt och jag orkar inte bära så mycket...

    På söndag ska barnen till söndagsskolan. Fast jag ska nog hålla mig därifrån; de försöker värva mig som lärare till nästa termin, och nej jag känner ingen lust inför det, och jag har inte riktigt ork (psykiskt i.a.f.) för mer saker.
  13. Medlem sedan
    Sep 1998
    #7

    Kalas-race!

    I Claras klass fyller väldigt många år sista kvartalet, främst i november, så nu till helgen ska hon klämma in 3 kalas. Ett i morgon em och två som hamnat omlott på söndag. Dessutom hade jag tänkt hinna med bytesmarknad, besök från svärföräldrarna, simskola, lite träning och ganska mycket fix och plock.
    Skulle vilja gå på konstmuseum och se Picasso. Utställningen i Göteborg tar snart slut, så det vore klart synd om man missar den.
  14. 7
    Kalas-race! I Claras klass fyller väldigt många år sista kvartalet, främst i november, så nu till helgen ska hon klämma in 3 kalas. Ett i morgon em och två som hamnat omlott på söndag. Dessutom hade jag tänkt hinna med bytesmarknad, besök från svärföräldrarna, simskola, lite träning och ganska mycket fix och plock.
    Skulle vilja gå på konstmuseum och se Picasso. Utställningen i Göteborg tar snart slut, så det vore klart synd om man missar den.
  15. Medlem sedan
    Jun 1998
    #8
    Inte mycket. Fick ett mycket trist besked igår som gör att jag helst bara vill gå och gömma mig.
    Min styvpappa har fått cancer och det beskedet har kört mig rätt ner i botten.

    *kram*
  16. 8
    Inte mycket. Fick ett mycket trist besked igår som gör att jag helst bara vill gå och gömma mig.
    Min styvpappa har fått cancer och det beskedet har kört mig rätt ner i botten.

    *kram*
  17. Medlem sedan
    Nov 2005
    #9

    Ett jättesent svar

    Här har vi varit o hälsat på några bekanta som köpt hus nyss.
    Idag blir det en lugn dag-försöker o få våra 4 stora barn att städa sina rum...vilket verkar vara omöjligt idag...så idag är jag en tjatmamma...
  18. 9
    Ett jättesent svar Här har vi varit o hälsat på några bekanta som köpt hus nyss.
    Idag blir det en lugn dag-försöker o få våra 4 stora barn att städa sina rum...vilket verkar vara omöjligt idag...så idag är jag en tjatmamma...
  19. Medlem sedan
    Mar 2003
    #10
    nej usch sånt vill man inte få besked om apeciellt NU!
    Skickar stora kramar till dig Linda!!!
    Kram kram!!! /Johanna med Julia & Ida
  20. 10
    nej usch sånt vill man inte få besked om apeciellt NU!
    Skickar stora kramar till dig Linda!!!
    Kram kram!!! /Johanna med Julia & Ida
  21. Medlem sedan
    Jan 2000
    #11
    Retroaktiv helgrapport från Grebo kommer här;
    I fredags kom mamma o hämtade Eskil, han har tjatat i veckor på att få sova över där. Vi andra hade slapp myskväll med massor av godis framför tv:n
    I lördags skjutsade jag Melker till Slöjdkurs, sen åkte jag till mamma o hjälpte henne sy gardiner + att jag åkte o handlade helt själv = lyx
    I söndags var Melker på Bowlingkalas halva dan o jag stod o strök kläder!!! Något jag inte gjort på flera år, men fått för mig att göra igen!?! Knäpp, lr?

    *************************
    Anna m Melker, Eskil & Alvida
  22. 11
    Retroaktiv helgrapport från Grebo kommer här;
    I fredags kom mamma o hämtade Eskil, han har tjatat i veckor på att få sova över där. Vi andra hade slapp myskväll med massor av godis framför tv:n
    I lördags skjutsade jag Melker till Slöjdkurs, sen åkte jag till mamma o hjälpte henne sy gardiner + att jag åkte o handlade helt själv = lyx
    I söndags var Melker på Bowlingkalas halva dan o jag stod o strök kläder!!! Något jag inte gjort på flera år, men fått för mig att göra igen!?! Knäpp, lr?

    *************************
    Anna m Melker, Eskil & Alvida
  23. Medlem sedan
    Jan 2000
    #12
    Tråkigt! Är han mycket illa därann?
    *Styrkekramar*

    *************************
    Anna m Melker, Eskil & Alvida
  24. 12
    Tråkigt! Är han mycket illa därann?
    *Styrkekramar*

    *************************
    Anna m Melker, Eskil & Alvida
  25. Medlem sedan
    Feb 2003
    #13

    *Kramar om*

    Jobbigt med sådana besked
  26. 13
    *Kramar om* Jobbigt med sådana besked
  27. Medlem sedan
    Jun 1998
    #14
    Hej vännen!
    Vet egentligen inte för han verkar mest förneka det just nu. Han vill inte prata om det, utan vill leva i nuet *suckar*.

    Tack för kramarna, dem behövde jag nu. Och grattis till liten stor lillfia. Ett halvår redan? hur gick det till??

    Bamsingkram
  28. 14
    Hej vännen!
    Vet egentligen inte för han verkar mest förneka det just nu. Han vill inte prata om det, utan vill leva i nuet *suckar*.

    Tack för kramarna, dem behövde jag nu. Och grattis till liten stor lillfia. Ett halvår redan? hur gick det till??

    Bamsingkram

Liknande trådar

  1. Fredagskoll!!!
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-26, 22:12
  2. Fredagskoll:)
    By loppatoppa in forum _98 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 14:45
  3. Kör en fredagskoll då
    By Ebba & kidsen in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 19:35
  4. Fredagskoll!
    By Minimumsa in forum _98 Alla barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-12-03, 21:05
  5. HA!! Fredagskoll!!
    By Ebba & kidsen in forum _98 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar