Odd Molly
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Odd Molly

    är min nya favorit. Fast jag äger inget plagg ännu. Men snart om jag får reda på VAR det finns att köpa. Är det himla svindyrt? Please hjälp.
  2. 1
    Odd Molly är min nya favorit. Fast jag äger inget plagg ännu. Men snart om jag får reda på VAR det finns att köpa. Är det himla svindyrt? Please hjälp.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Jag gillade Odd Molly mer förut. Tycker den nya kollektionen är lite tråkigt, inget nytt känns det som. Och ja, det är himla svindyrt. Finns på MQ.
  4. 2
    Jag gillade Odd Molly mer förut. Tycker den nya kollektionen är lite tråkigt, inget nytt känns det som. Och ja, det är himla svindyrt. Finns på MQ.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3

    Finns också lite

  6. 3
    Finns också lite hos www.ajabajakids.com
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4
    Finns en del på MQ men MQ ska sluta med Odd Molly så denna kollektion som finns i butik nu är den sista för MQ.
  8. 4
    Finns en del på MQ men MQ ska sluta med Odd Molly så denna kollektion som finns i butik nu är den sista för MQ.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Det är dyrt svindyrt enligt mig, min dotter gillar ODD MOLLY och har e del fint däreifrån. Jag tycker det är kul för att det är ett svenskt märke men jag är för tjock för ODD MOLLY.
  10. 5
    Det är dyrt svindyrt enligt mig, min dotter gillar ODD MOLLY och har e del fint däreifrån. Jag tycker det är kul för att det är ett svenskt märke men jag är för tjock för ODD MOLLY.
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6

    Tack för era svar!

    Ska kolla på MQ till att börja med. Men det låter som att de kanske är lite små i storlekarn...
  12. 6
    Tack för era svar! Ska kolla på MQ till att börja med. Men det låter som att de kanske är lite små i storlekarn...
  13. Medlem sedan
    Oct 2005
    #7
    Sent svar... Men här finns det många fina Odd Molly; http://www.folkart.se

    Om du bor i Stockholm finns det även på NK.

    Snordyrt vet jag inte...Odd Molly kostar ungefär som vilka andra mellanpris-märkeskläder som helst (typ Tiger, Acne, Filippa K). Och man får vad man betalar för - har Odd Molly-plagg som är flera sässonger gamla och de är fortfarande hur fina som helst. Helt normala i storlekarna.
  14. 7
    Sent svar... Men här finns det många fina Odd Molly; http://www.folkart.se

    Om du bor i Stockholm finns det även på NK.

    Snordyrt vet jag inte...Odd Molly kostar ungefär som vilka andra mellanpris-märkeskläder som helst (typ Tiger, Acne, Filippa K). Och man får vad man betalar för - har Odd Molly-plagg som är flera sässonger gamla och de är fortfarande hur fina som helst. Helt normala i storlekarna.

Liknande trådar

  1. Molly Mus numera Molly Bus
    By Smilla... in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 11:00
  2. Mia med Molly...
    By miss_annis in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 12:26
  3. Odd Molly?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 22:53
  4. mia med molly
    By ~Ida~ in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 22:29
  5. Mia m. 2+ Molly
    By Caroline-D in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 13:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar