Idag har vi haft pysseldag!
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Idag har vi haft pysseldag!

    Tre skogstokiga pojkar och mammor skulle idag julpyssla här hemma. Ett par pepparkakor, några ängel och nallepuh-kristyrer samt kanel och äppeldoftkakor senare är jag heeeeelt utmattad och ser fram emot bingen. Meeeen vad roligt det är! Pizza hann vi också baka till lunch och Leon hade så kul att han helt glömde bort att sova middag . Lekt, pysslat och busat i 8 timmar innan sista vännen gick, det är inte dåligt det . Hoppas även ni haft en helskön dag! *kram*
  2. 1
    Idag har vi haft pysseldag! Tre skogstokiga pojkar och mammor skulle idag julpyssla här hemma. Ett par pepparkakor, några ängel och nallepuh-kristyrer samt kanel och äppeldoftkakor senare är jag heeeeelt utmattad och ser fram emot bingen. Meeeen vad roligt det är! Pizza hann vi också baka till lunch och Leon hade så kul att han helt glömde bort att sova middag . Lekt, pysslat och busat i 8 timmar innan sista vännen gick, det är inte dåligt det . Hoppas även ni haft en helskön dag! *kram*
  3. Medlem sedan
    Sep 2004
    #2

    vad mysigt!!

    Jag hade pyysel/bak dag här igår! Vi gjorde peppisar, pepparkakscheescake, knäck, fudge, julkola och hemmagjorda julkort! men nu var det ju "bara" mina tre barn och så två kompisar till mig som inte har barn, så det gick ganska bra (inga större missöden alltså) Efteråt fikade vi och myste vid öppna spisen! kul att fler börjar så "tidigt" med julpyssel och sånt! jag har påbörjat min praktik idag så jag ville ha det gjort åtminstone en gång innan jag började den...
  4. 2
    vad mysigt!! Jag hade pyysel/bak dag här igår! Vi gjorde peppisar, pepparkakscheescake, knäck, fudge, julkola och hemmagjorda julkort! men nu var det ju "bara" mina tre barn och så två kompisar till mig som inte har barn, så det gick ganska bra (inga större missöden alltså) Efteråt fikade vi och myste vid öppna spisen! kul att fler börjar så "tidigt" med julpyssel och sånt! jag har påbörjat min praktik idag så jag ville ha det gjort åtminstone en gång innan jag började den...

Liknande trådar

  1. Pysseldag idag :-)
    By Studentmorsan in forum _1106 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-04-02, 18:17
  2. Jag har haft en sån j--la bra dag idag
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-11-16, 21:10
  3. Riktig pysseldag idag
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 20:09
  4. Idag har jag haft....
    By Nickisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-08, 14:50
  5. Pysseldag!
    By Fru M in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-14, 18:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar