Nyrenoverat matrum
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Nyrenoverat matrum

    Äntligen är renorveringen av matrummet klar, vi slipper alltså sitta ihopklämda i det minimala köket & äta *jippie*
    Resultatet finns att beskåda på bloggen:
    http://www.b-mark.se/blogg/

    På bilderna har jag inte ännu hunnit fålla upp gardinerna, men det har jag tagit hand om nu.
  2. 1
    Nyrenoverat matrum Äntligen är renorveringen av matrummet klar, vi slipper alltså sitta ihopklämda i det minimala köket & äta *jippie*
    Resultatet finns att beskåda på bloggen:
    http://www.b-mark.se/blogg/

    På bilderna har jag inte ännu hunnit fålla upp gardinerna, men det har jag tagit hand om nu.
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    taklampan kunde vi dessvärre inte sätta upp igen för att den uråldriga tygsladden till uttaget var helt avskavd, ville inte riskera livet, så vi får ta hjälp av en elektriker.
    Därför har vi f.t. IKEA uplighten i ena hörnan, den ska allstå INTE stå där sedan.
  4. 2
    taklampan kunde vi dessvärre inte sätta upp igen för att den uråldriga tygsladden till uttaget var helt avskavd, ville inte riskera livet, så vi får ta hjälp av en elektriker.
    Därför har vi f.t. IKEA uplighten i ena hörnan, den ska allstå INTE stå där sedan.
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    Fint....kul att renovera och göra lite som man vill själv. Längtar tills om nåt år då vi ska skaffa nåt eget.
  6. 3
    Fint....kul att renovera och göra lite som man vill själv. Längtar tills om nåt år då vi ska skaffa nåt eget.
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    Härligt!

    visst är det skönt när man fått i ordning ett rum och blivit nöjd!?

    Vad fint det blev!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  8. 4
    Härligt! visst är det skönt när man fått i ordning ett rum och blivit nöjd!?

    Vad fint det blev!
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Blev inspirerad...Så jag började slita ut vår fruktanvärt äckliga duschkabin.Ena glasdörren gcik sönder när det var hockey VM? i våras någongång.Men nu får det vara nog...Tyvärr kan jag inte ta ut hela...måste använda hammaren lite mer...vill ju inte störa grannen eller väcka Hampus.Så det bli helgens uppgift....
  10. 5
    Blev inspirerad...Så jag började slita ut vår fruktanvärt äckliga duschkabin.Ena glasdörren gcik sönder när det var hockey VM? i våras någongång.Men nu får det vara nog...Tyvärr kan jag inte ta ut hela...måste använda hammaren lite mer...vill ju inte störa grannen eller väcka Hampus.Så det bli helgens uppgift....
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6
    Jätte vackert! Var inne och tittade häromdagen men hann aldrig skriva till dig! Vad kul att ni börjar få ordning nu! *kram*
  12. 6
    Jätte vackert! Var inne och tittade häromdagen men hann aldrig skriva till dig! Vad kul att ni börjar få ordning nu! *kram*

Liknande trådar

  1. nytt, 70-tal eller nyrenoverat
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-08-08, 08:06
  2. Vitt golv i matrum/vardagsrum!
    By sofia_72 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-22, 13:44
  3. Färg på matrum?
    By Helena m Y in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-15, 17:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar