Upprop
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Upprop

    Jag är här! Inte nån förlossning på gång, inga förvärkar eller något tecken alls. Har däremot trott att jag skulle hosta ut bebisen inatt.
    Idag kommer jag nog inte hänga så mkt framför datorn (fast av nyfikenhet tittar jag nog in i kväll, om jag hinner), tänkte det var bäst att "visa" mig iallafall. Håller tummarna för er två som ska få snitt idag!
    Kram
  2. 1
    Upprop Jag är här! Inte nån förlossning på gång, inga förvärkar eller något tecken alls. Har däremot trott att jag skulle hosta ut bebisen inatt.
    Idag kommer jag nog inte hänga så mkt framför datorn (fast av nyfikenhet tittar jag nog in i kväll, om jag hinner), tänkte det var bäst att "visa" mig iallafall. Håller tummarna för er två som ska få snitt idag!
    Kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Inget på G här heller *imt*
  4. 2
    Inget på G här heller *imt*
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Jag är vaken! Har sovit pissdåligt inatt, haft ont i magen som bara den. Jag åt nog för mycket mat igår.

    Ska snart gå med barnen till dagis, sen ska jag vara hemma och vila lite innan det är dax att hämta dom igen. Vi ska baka pepparkakor till lucia på dagis idag.

    Kram
  6. 3
    Jag är vaken! Har sovit pissdåligt inatt, haft ont i magen som bara den. Jag åt nog för mycket mat igår.

    Ska snart gå med barnen till dagis, sen ska jag vara hemma och vila lite innan det är dax att hämta dom igen. Vi ska baka pepparkakor till lucia på dagis idag.

    Kram
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4
    Här händer inget heller, känns som om det kommer ta ett par veckor till...
    Mamma Miot
  8. 4
    Här händer inget heller, känns som om det kommer ta ett par veckor till...
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    jag är inte ens i närheten av förlossning så jag är här!!
  10. 5
    jag är inte ens i närheten av förlossning så jag är här!!
  11. Medlem sedan
    Jun 2006
    #6
    Jag känner mig ganska långt bort från att åka till sjukhuset. Så jag är här....
    M
  12. 6
    Jag känner mig ganska långt bort från att åka till sjukhuset. Så jag är här....
    M
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7

    också kvar

    Misstänker att min slempropp eller åtminstonne en bit av den åkte i lördags men det behöver ju inte betyda något annat än att det kan bli inom några veckor. Ska till BM idag och funderar på att be henne kolla efter om det börjar hända något. Har haft en del jobbiga sammandragningar de flesta i samband med att jag varit igång och rört mig.
  14. 7
    också kvar Misstänker att min slempropp eller åtminstonne en bit av den åkte i lördags men det behöver ju inte betyda något annat än att det kan bli inom några veckor. Ska till BM idag och funderar på att be henne kolla efter om det börjar hända något. Har haft en del jobbiga sammandragningar de flesta i samband med att jag varit igång och rört mig.
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8
    Här är jag. Inte en enda värk, slempropp eller vatten på gång. Kommer vara borta idag men iofs skriver jag inte mycket här. Bara en inlägg här och där ibland.

    Tjejer, ta hand om magen idag!
    Jenny m Linnéa -01 & Wilma 070103
  16. 8
    Här är jag. Inte en enda värk, slempropp eller vatten på gång. Kommer vara borta idag men iofs skriver jag inte mycket här. Bara en inlägg här och där ibland.

    Tjejer, ta hand om magen idag!
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    här är jag... Lite lätta värkar, och vi får se om färdknäppen i morse hjälper något? =) Det var ju idag jag skulle föda, ju! men, äsch, jag ska nog knipa mun tills det är dags... Kram kram
  18. 9
    här är jag... Lite lätta värkar, och vi får se om färdknäppen i morse hjälper något? =) Det var ju idag jag skulle föda, ju! men, äsch, jag ska nog knipa mun tills det är dags... Kram kram
  19. Medlem sedan
    Feb 2004
    #10
    Är också här..
    Ska till BM nu..
    Har 6 dagar kvar till BF får hoppas det händer nått snaaaaart..
  20. 10
    Är också här..
    Ska till BM nu..
    Har 6 dagar kvar till BF får hoppas det händer nått snaaaaart..
  21. Medlem sedan
    Feb 2001
    #11
    Åh ge mig ge mig!!
    jag vill ha värkar!
    *ler*
    Nä man ska inte vara avundsjuk.. jag är långt bak på listan... ska tåligt vänta vänta.. MEN NÄÄ GE MIG *fniss*
  22. 11
    Åh ge mig ge mig!!
    jag vill ha värkar!
    *ler*
    Nä man ska inte vara avundsjuk.. jag är långt bak på listan... ska tåligt vänta vänta.. MEN NÄÄ GE MIG *fniss*
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12
    Hahaha, tänkte oxå starta ett upprop men kom inte til datorn försen nu... Men JAG är här! Inget alls på Gång i magen, ska iväg och umgås med en kompis idag så tittar in framåt kvällen igen!
  24. 12
    Hahaha, tänkte oxå starta ett upprop men kom inte til datorn försen nu... Men JAG är här! Inget alls på Gång i magen, ska iväg och umgås med en kompis idag så tittar in framåt kvällen igen!
  25. Medlem sedan
    May 2004
    #13
    Hej, ja jag förväntar mig att du håller ditt ord och föder iDAG
  26. 13
    Hej, ja jag förväntar mig att du håller ditt ord och föder iDAG
  27. Medlem sedan
    Nov 2001
    #14
    Jag är här. 5 dagar kvar till BF, och inga större känningar på G. Har en hel del förvärkar, men inte the real thing...
  28. 14
    Jag är här. 5 dagar kvar till BF, och inga större känningar på G. Har en hel del förvärkar, men inte the real thing...
  29. Medlem sedan
    Oct 2003
    #15
    Jag är här.. inte händer det något här inte..
  30. 15
    Jag är här.. inte händer det något här inte..
  31. Medlem sedan
    Apr 2006
    #16
    Även jag är här..jag har ju tippat på förlossning till 1:a advents helgen (trots att jag har bf 16/12)...men som det känns nu är det inget alls på gång...så det blir snällt till att vänta tålmodigt.
  32. 16
    Även jag är här..jag har ju tippat på förlossning till 1:a advents helgen (trots att jag har bf 16/12)...men som det känns nu är det inget alls på gång...så det blir snällt till att vänta tålmodigt.
  33. awesome
    #17
    Jag är här!
  34. 17
    Jag är här!
  35. Medlem sedan
    Nov 2002
    #18
    Här är jag! Idag har jag faktiskt lite energi, så jag ska försöka att inte klaga så mycket idag Inga kännigar... Jag tror att det kommer att dröja ca 2 veckor till innan vår bebbe kommer, sambon gissar på en vecka. Jag hoppas att han har rätt, men jag tror inte att vi har sån tur!
  36. 18
    Här är jag! Idag har jag faktiskt lite energi, så jag ska försöka att inte klaga så mycket idag Inga kännigar... Jag tror att det kommer att dröja ca 2 veckor till innan vår bebbe kommer, sambon gissar på en vecka. Jag hoppas att han har rätt, men jag tror inte att vi har sån tur!
  37. Medlem sedan
    May 2004
    #19

    Jag är här! *imt*

    *
    Carola med Elliot och Lucas.
  38. 19
    Jag är här! *imt* *
  39. J m agnes & bf 12/12
    #20
    Och jag är här. Inte tillstymmelse till ngn värk eller liknande.
  40. 20
    Och jag är här. Inte tillstymmelse till ngn värk eller liknande.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Upprop!!!
    By hoppfull in forum _0706 Junibarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 09:40
  2. Upprop!
    By Kajsa-Lisa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 08:59
  3. Upprop
    By amia in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 23:53
  4. Upprop
    By Tira in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 11:56
  5. Upprop...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 08:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar